Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Η μητέρα της Σίσσυς Φειδά: Δεν με κάλεσε στο γάμο της

Η μητέρα της Φειδά: Δεν με κάλεσε στο γάμο της 
Η μητέρα της Σίσσυς Φειδά: Δεν με κάλεσε στο γάμο της.Έξαλλη η μητέρα της Σίσσυς Φειδά: η κυρία Μαίρη δεν «στόλισε» την κόρη της για νύφη,
αλλά με… κοσμητικά επίθετα, καθώς εκείνη δεν την κάλεσε στον γάμο της, που θα γίνει σε λίγες ημέρες στη Μύκονο!

«Ούτε παρακαλώντας δε θα πάω στη Μύκονο! Τώρα να μου πουν ότι πέθανε, δεν πρόκειται να πάω. Την απέβαλε ο οργανισμός μου. Δεν είναι πράγμα αυτό. Το θεωρώ πολύ βαρύ. Είναι ασήκωτο, να με αμφισβητήσει το ίδιο μου το παιδί», δήλωσε η μητέρα της διακοσμήτριας σε τηλεοπτική συνέντευξη, προσθέτοντας ότι τα μυαλά της κόρης της πήραν αέρα επειδή βγήκε στην τηλεόραση.

Όπως αποκάλυψε η ίδια, έμαθε για τον γάμο από έναν συγχωριανό της που το διάβασε στα περιοδικά, ενώ η Σίσσυ αρχικά αρνήθηκε ότι παντρεύεται, αλλά και δεν έχει καλέσει στο μυστήριο ούτε τον αδερφό της! «Την παίρνω τηλέφωνο και μου λέει “ρε μάνα πατάτα είναι” και με παίρνει τηλέφωνο μετά από 20 μέρες και μου λέει “παντρεύομαι”! Ούτε τον αδελφό της κάλεσε γιατί διαπληκτιστήκαν πριν από δύο - τρία χρόνια για κάτι δανεικά που της ζήτησε και καθυστέρησε να της τα δώσει και άρχισε να τον βρίζει, να τη βρίζει, να βρίζονται, εν πάση περιπτώσει. Aδελφός της είναι, μαζί μεγάλωσαν, πρέπει να τον πάρει, είναι και αρχιτέκτονας, να τον πάρει να πάει στην εκκλησία, για τα μάτια του κόσμου. Τι θα δείξει στην εκκλησία έλεος πια!», είπε χαρακτηριστικά.

Μάλιστα, η Μαίρη Φειδά δεν δίστασε να αποκαλύψει ακόμα και τον τσακωμό που είχε με την κόρη της, η οποία, όπως υποστηρίζει, της μίλησε με βαριά λόγια και την έστειλε στον αγύριστο! «Να λέει το παιδί μου “ποια είσαι εσύ;”, “τι είσαι εσύ”, “δεν είσαι τίποτα”, “σε αμφισβητώ”, “είσαι ανύπαρκτη”… Αυτή την προσβολή δεν την έχω πάρει ποτέ στη ζωή μου. Δεν μπορείς να με προσβάλεις κυρία μου εσύ. Εγώ σε έφτιαξα. Εγώ σε δημιούργησα! Έφτασα στο σημείο να θέλω να πάω στη Μύκονο και να την κάνω... έτσι! Όταν λέμε, έτσι, αδίστακτα να την κάνω έτσι. Και με συγκρατεί ο άντρας μου “πρόσεχε, γιατί στα νεύρα σου επάνω μπορείς να κάνεις τρελά πράγματα”».

Σύμφωνα με την ίδια, η Σίσσυ δεν τους κάλεσε για να μην… χαλάσει το ίματζ, που πιστεύει ότι έχει λόγω της παρουσίας της στην τηλεόραση. «Τι να τον κάνω εγώ τον γάμο. Τι γάμο να κάνω; Το φραμπαλά; Αυτό δεν είναι γάμος! Αυτό είναι φιέστα. Έτσι είναι οι γάμοι; Να λέει εμένα με ποιον υπουργό θα με βάλει; Εμένα η θέση μου είναι δίπλα στη συμπεθέρα μου στον γαμπρό μου και στο παιδί μου. Δεν είναι ούτε με τους υπουργούς, ούτε με τις υπουργίνες, ούτε με τον καθένα και την καθεμία που θα είναι εκεί μέσα», πρόσθεσε.

«Το σήκωσε πολύ ψηλά. Την έδειξε η τηλεόραση και νομίζει ότι αυτή είναι και κανένας άλλος. Όλους να μας χώσει μες στη γη. Να μας θάψει», συνέχισε η Μαίρη Φειδά, ενώ αποκάλυψε και ένα επεισόδιο που έγινε στο σπίτι της Σίσσυς.
Η μητέρα της Φειδά: Δεν με κάλεσε στο γάμο της 
Όπως υποστήριξε, μετά από καυγά με τον σύζυγό της, έφυγε από το σπίτι τους και, φορώντας νυχτικό και κλαίγοντας, πήγε να κοιμηθεί σε εκείνο της κόρης της. «Μην ξαναπατήσεις, μου λέει, στο Κολωνάκι έτσι και με ξεφτιλίσεις γιατί θα σε αποκηρύξω από μάνα μου. Της λέω “εγώ μεγάλωσα στο Κολωνάκι και δεν το ξέρει κανένας και ζω σε ένα χωριό τώρα και δεν ξέρει κανένας πως μεγάλωσα στο Κολωνάκι”. Άσχετο αν ζούσα άσχημα μες στο σπίτι μου και εσύ, της λέω, θα μου πεις πως θα με κάνεις και θα με δείξεις... Αυτό σε ενδιαφέρει, της λέω, αν φοράω το νυχτικό και ήρθα εδώ ξυπόλητη στο Κολωνάκι, ή το δράμα που κουβαλάω στην πλάτη μου; “Και εμένα τι με νοιάζει, εσύ τον επέλεξες”, μου  είπε. Κάθισα ένα βράδυ στο σπίτι της και σηκώθηκε και έφυγε ο άντρας της γιατί δεν ήθελε να περνάει από τις κλειστές πόρτες του σαλονιού και μου έδωσε διακόσια ευρώ την άλλη μέρα να πάω να κοιμηθώ με τους Πακιστανούς στην πλατεία Βάθης. Κι αυτή χάλαγε χίλια ευρώ τη μέρα το λιγότερο, να μη σου πω δυο τρεις χιλιάδες για λούσα και ταξίδια και dolce vita».

«Είχα πολύ δύσκολη ζωή και η χαριστική βολή ήταν από την ίδια μου την κόρη. Και με μεγάλο μαχαίρι, πήρε εκείνα τα γιαταγάνια, μου τράβηξε μία και με αποτελείωσε. Εγώ είχα και περιουσία να της αφήσω. Τώρα δυστυχώς δεν πρόκειται να της αφήσω τίποτα. Αυτά θα πάνε σε ξένους ανθρώπους. Σε άγνωστους που δεν τους έχω πει ούτε “καλημέρα”. Ούτε χαρτί στην τουαλέτα. Όχι θα την αποκληρώσω, την απέβαλα από παιδί μου, δε τη νιώθω δεν πονάω, πονάω για αυτά που περνάω εγώ, για το φέρσιμο της, για αυτό πονάω», κατέληξε.
Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: