Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

ΕΝ ΨΥΧΡΩ με τον Γιάννη Χατζηιωάννου

Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011
Σήμερα έχασα τον κομμωτή μου. Ζωή να’χει δεν έπαθε τίποτε ο άνθρωπος, τον έχασα επαγγελματικά και για να εξηγούμαι, μου ανακοίνωσε ότι βάζει λουκέτο.
Δεν το περίμενα, γιατί μου έδινε την εντύπωση ανθηρής επιχείρησης αλλά ...
μάλλον εκτίμησα λάθος.
Αδυνατώ να πληρώσω το ΤΕΒΕ μου είπε. Έτσι πως πάει στο τέλος θα πρέπει να πουλήσω το σπίτι μου για να ξεχρεώσω. Μου έδωσε την κάρτα του για κατ’οίκον επισκέψεις και έχετε γεια βρυσούλες.
Τέλος ΦΠΑ, τέλος ΤΕΒΕ, τέλος δηλώσεις, τέλος αυτόφωρα.
Και τώρα πέστε μου μετά από είκοσι χρόνια με τον ίδιο κομμωτή από την εποχή που ουδεμία θριξ εστασίαζε μέχρι σήμερα, είναι δυνατόν να μην συντηρήσω την παραοικονομία;
Τώρα θα μου πείτε με τρίχες θα ασχολούμαστε, ε με τέτοιους τρίχες που μπλέξαμε!
***
Ο μπάρμπα Αλέκος από τους λίγους εναπομείναντες εν ζωή ταξιτζήδες της παλαιάς φρουράς μου έλεγε σχετικά με το κίνημα των διοδίων ότι θα πρέπει να αφήσουμε την εταιρία να τελειώσει τις σήραγγες των Τεμπών και μετά, όταν τελειώσει το έργο, ξεκαθαρίζουμε τους λογαριασμούς.
Άλλο σκεπτικό από έναν άνθρωπο που βασανίστηκε από το οδικό δίκτυο της περιοχής. Φαντασθείτε ότι περνούσαν με πλωτά τον Αλιάκμονα και ανέβαιναν τις ανηφόρες του Πλαταμώνα με όπισθεν. Χώρια τα χιλιάδες θύματα των τροχών που θρήνησαν στην Πιερία.
Μου είπε, γράψτο όπως το λέω.  Και ο γέγονε.
***
Κάτοικος της οδού Περγάμου έρχεται στα γραφεία της εφημερίδας κρατώντας παραμάσχαλα ένα μάτσο τοπικές εφημερίδες. Μου τις αραδιάζει κατάχαμα και μου ζητάει το λόγο.
Τι είναι αυτά που γράφετε; Δέκα πέντε χρόνια τώρα περιμένουμε ανάπλαση του συνοικισμού Αστών. Διαβάστε εδώ, δηλώσεις Αμοιρίδη, δηλώσεις Χιονίδη. Ανάσα ζωής, έργα-έργα, πράσινο, πράσινα άλογα.
Του εξηγώ ότι απλώς εμείς δημοσιεύουμε δηλώσεις τους και δεν φέρουμε ευθύνη για το περιεχόμενό τους.
Του υπενθύμισα ακόμη ότι η πρώτη επίσημη δήλωση για το νέο νοσοκομείο Κατερίνης έγινε το 1993 και το έργο αποπερατώθηκε το 2010.
Άρα έχουμε καιρό, μου είπε. Είμαστε εντός προθεσμιών. Με χαιρέτισε ανακουφισμένος κι έφυγε.
***
Η καταγγελία ήταν ανώνυμη, μου φάνηκε όμως αρκετά σοβαρός ο καταγγέλλων και οφείλω να την αναφέρω για παν ενδεχόμενο.
Μου είπε λοιπόν ότι ενόψει της καταγραφής των περιουσιακών στοιχείων των παλαιών δήμων, σε κάποιους απ’αυτούς γίνεται πλιάτσικο, ειδικά σε αναλώσιμα. Ας έχουν το νου τους οι νέοι δήμαρχοι, γιατί στο τέλος τα παλιά δημαρχεία θα μείνουν χωρίς κουφώματα. 
http://imerisiatispierias.blogspot.com/p/blog-page_08.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: