- Ποτέ δεν πρέπει να αφήνεις μια οικονομική κρίση να πάει χαμένη.
- Μήπως τελικά η κρίση ωφέλησε περισσότερο την αυτοκίνηση απ’ όσο την έβλαψε;
Εντάξει, δεν προσπαθούμε να... ισχυριστούμε ότι η κρίση έκανε καλό στην ανθρωπότητα ή στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Όμως αυτό που προσπαθούμε να αναδείξουμε είναι ότι από όλο αυτό τον πανικό φαίνεται ότι προέκυψαν και κάποια θετικά αποτελέσματα. Ποια είναι αυτά;
Για τους καταναλωτές
- Οι τιμές των αυτοκινήτων έμειναν σταθερές, ή και μειώθηκαν, λόγω του νόμου της προσφοράς και της ζήτησης. Τα απούλητα αυτοκίνητα έριξαν τις τιμές
- Πολλές κυβερνήσεις, όπως και η ελληνική, έδωσαν σημαντικά οικονομικά κίνητρα για την αγορά αυτοκινήτου. Μπορεί ο δικός μας τρόπος να είναι κάπως… ανορθόδοξος, όμως ωφέλησε αρκετούς καταναλωτές
- Οι έμποροι αποφάσισαν να δώσουν επιπλέον κίνητρα. Τα δωρεάν πατάκια και το τρίγωνο αυτοκινήτου δεν είναι πλέον αρκετά για να δελεάσουν τον καταναλωτή. Πλέον τα δώρα είναι πιο σημαντικά και έχουν μεγαλύτερη αξία
Για τους κατασκευαστές
- Ξεχώρισαν τα ξερά χόρτα από τα χλωρά. Οι προτιμήσεις των πελατών τους έγιναν ξεκάθαρες και το μήνυμα που λήφθηκε ήταν πιο σαφές από το αποτέλεσμα μιας έρευνας marketing
- Σταμάτησε ή περιορίστηκε η παραγωγή υπερβολικά ασύμφορων στη χρήση αυτοκινήτων, αφού πλέον οι καταναλωτές δεν τα επιλέγουν
- Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας: Πολλοί κατασκευαστές (κυρίως από τις Η.Π.Α.) είχαν μείνει πολύ πίσω στην εξέλιξη των αυτοκινήτων τους. Η κρίση τους ανάγκασε να ξυπνήσουν και να κινηθούν προς τη σωστή κατεύθυνση
- Το μέλλον είναι «πράσινο», αφού οι καταναλωτές απαιτούν πλέον διαφορετικά προϊόντα, πιο φιλικά προς το περιβάλλον και πιο οικονομικά. Όλοι οι κατασκευαστές εξελίσσουν πλέον οικολογικά αυτοκίνητα...(ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ)
Για τους καταναλωτές
- Οι τιμές των αυτοκινήτων έμειναν σταθερές, ή και μειώθηκαν, λόγω του νόμου της προσφοράς και της ζήτησης. Τα απούλητα αυτοκίνητα έριξαν τις τιμές
- Πολλές κυβερνήσεις, όπως και η ελληνική, έδωσαν σημαντικά οικονομικά κίνητρα για την αγορά αυτοκινήτου. Μπορεί ο δικός μας τρόπος να είναι κάπως… ανορθόδοξος, όμως ωφέλησε αρκετούς καταναλωτές
- Οι έμποροι αποφάσισαν να δώσουν επιπλέον κίνητρα. Τα δωρεάν πατάκια και το τρίγωνο αυτοκινήτου δεν είναι πλέον αρκετά για να δελεάσουν τον καταναλωτή. Πλέον τα δώρα είναι πιο σημαντικά και έχουν μεγαλύτερη αξία
Για τους κατασκευαστές
- Ξεχώρισαν τα ξερά χόρτα από τα χλωρά. Οι προτιμήσεις των πελατών τους έγιναν ξεκάθαρες και το μήνυμα που λήφθηκε ήταν πιο σαφές από το αποτέλεσμα μιας έρευνας marketing
- Σταμάτησε ή περιορίστηκε η παραγωγή υπερβολικά ασύμφορων στη χρήση αυτοκινήτων, αφού πλέον οι καταναλωτές δεν τα επιλέγουν
- Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας: Πολλοί κατασκευαστές (κυρίως από τις Η.Π.Α.) είχαν μείνει πολύ πίσω στην εξέλιξη των αυτοκινήτων τους. Η κρίση τους ανάγκασε να ξυπνήσουν και να κινηθούν προς τη σωστή κατεύθυνση
- Το μέλλον είναι «πράσινο», αφού οι καταναλωτές απαιτούν πλέον διαφορετικά προϊόντα, πιο φιλικά προς το περιβάλλον και πιο οικονομικά. Όλοι οι κατασκευαστές εξελίσσουν πλέον οικολογικά αυτοκίνητα...(ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου