Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Στον Ολυμπιακό ο Τζιμπούρ!

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011 

Η "βόμβα" έσκασε. Ο γαλλοαλγερινός που έμεινε ελεύθερος από την ΑΕΚ συμφώνησε με τους ερυθρόλευκους και θα συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό. Τη φανέλα με το νούμερο "10" ...πήρε ο Τζιμπούρ. Οι πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης των ερυθρόλευκων.
Άγρια επίθεση από τον πρώην μάνατζερ του Τζιμπούρ

Ο παίκτης συμφώνησε με τον πειραϊκό σύλλογο και υπέγραψε συμβόλαιο μέχρι το καλοκαίρι ενώ υπάρχει και οψιόν ανανέωσης της συνεργασίας των δύο πλευρών για τα επόμενα δύο χρόνια.

Ο Τζιμπούρ είχε έρθει σε συμβιβασμό με την ΑΕΚ για να λύσει το συμβόλαιο του, ενώ δεν είχε δεσμευτεί για το που θα συνεχίσει την καριέρα του.

Ο γαλλοαλγερινός πήρε τη φανέλα με το "10" και μετά την υπογραφή του συμβολαίου του δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω υπογράψει σε έναν μεγάλο σύλλογο όπως είναι ο Ολυμπιακός. Είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα για την καριέρα μου. Στόχος είναι να κερδίσουμε το πρωτάθλημα, να ευχαριστηθώ με τον Ολυμπιακό και να παίξουμε στο Τσάμπιονς Λιγκ. Για το γεγονός ότι υπάρχουν άλλοι 2 επιθετικοί, εγώ έχω εμπιστοσύνη στις ικανότητές μου. Το Τσάμπιονς Λιγκ είναι μία μεγάλη ευκαιρία για την καριέρα μου, είναι μία διοργάνωση στην οποία ήθελα να αγωνιστώ και ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα που μπορεί να με βοηθήσει στις φιλοδοξίες μου."

Η πορεία του "τρομοκράτη" στα ελληνικά γήπεδα

O Ολυμπιακός θα είναι η πέμπτη ελληνική ομάδα στην οποία θα αγωνιστεί ο Τζιμπούρ. Κοινό στοιχείο στις τέσσερις προηγούμενες οι καβγάδες στα αποδυτήρια.

Ο γαλλοαλγερινός που έφυγε από την Λα Λουβιέρ το 2005 λόγω επεισοδίου στην προπόνηση, μετακόμισε στον Εθνικό Αστέρα με τον οποίο έκανε άμεσα αισθητή την παρουσία του εντός και εκτός γηπέδου. Μεταγράφηκε τον Ιανουάριο του 2006 στον Ατρόμητο, εκεί είχε θερμό επεισόδιο με τον φροντιστή της ομάδας, και τον Ιανουάριο του 2007 έγινε κάτοικος Νέας Σμύρνης.

Η απόδοση του κάτι παραπάνω από εντυπωσιακή αλλά η συνύπαρξη του με τον Λάμπρο Χούτο δεν ήταν ποτέ αρμονική. Η ΑΕΚ τον Αύγουστο του 2008 έβγαλε περισσότερα από 3 εκ. ευρώ από τα ταμεία της και έντυσε στα κιτρινόμαυρα τον "τρομοκράτη".

Από εκεί και πέρα τα πράγματα είναι γνωστά. Οι κόντρες με τον Μπάγεβιτς, ο "ιστορικός" καβγάς με τον Σκόκο και το "αντίο" λόγω του επεισοδίου με τον Χιμένεθ.(newsit.gr)
-


http://kraxtis-gr.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: