Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Γ. Παπαθανασίου Νίπτω τας χείρας μου

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011
   
Για σκοπιμότητες μιλά ο πρώην υπουργός Οικονομίας κ. Γ. Παπαθανασίου σχετικά με το πόρισμα της Εξεταστικής Επιτροπής για τη Siemens. Σε γραπτή του ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:
«Η απόφαση της πλειοψηφίας της Εξεταστικής Επιτροπής για τη Ζήμενς να με συμπεριλάβει στο πόρισμά της εξυπηρετεί 100% κομματικές σκοπιμότητες και όχι την αλήθεια.
Πρώτον, διότι ουδεμία ...συμμετοχή είχα στην απομάκρυνση του εισαγγελέα κ. Ζορμπά όπως ψευδώς μου αποδίδει το πόρισμα της πλειοψηφίας. Η απομάκρυνση του κ. Ζορμπά έγινε πολύ πριν αναλάβω Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών.
Δεύτερον, διότι ουδεμία θεσμική μεταβολή επέβαλα στην Αρχή για το Ξέπλυμα χρήματος όπως ψευδώς μου αποδίδει το πόρισμα της πλειοψηφίας. Η όποια θεσμική μεταβολή στην λειτουργία της εν λόγω Επιτροπής έγινε πολύ πριν αναλάβω Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών.
Oλα αυτά είναι δημόσια γνωστά. Η πλειοψηφία όφειλε να τα γνωρίζει. Ακόμα περισσότερο όφειλε πριν με συμπεριλάβει στο πόρισμα της να με είχε καλέσει για να ακουσθεί και η δική μου άποψη, πράγμα που δεν έπραξε. Λυπάμαι αλλά η συμπεριφορά των συναδέλφων της πλειοψηφίας που συμφώνησαν στο πόρισμα αυτό προς το πρόσωπο μου είναι άθλια και αντιδημοκρατική.
Τέλος είναι δημόσια γνωστό ότι δεν χειρίστηκα ποτέ και καμία από τις επίμαχες συμβάσεις του Δημοσίου με την εν λόγω εταιρεία. Πρόκειται για μια απόφαση πέραν κάθε λογικής, η οποία όχι μόνο δεν εξυπηρετεί το σκοπό της διαφάνειας, αλλά γελοιοποιεί το σύνολο της διαδικασίας».(ΒΗΜΑ)
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: