Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

Ανοιχτή Γραμμή (ΠΡΟΣ ΔΗΜΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ)

Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010
Ύστερα από 8 μήνες υπομονής αποφάσισα να δημοσιοποιήσω το παρακάτω κείμενο, μήπως τυχόν πετύχω την αφύπνιση των αρμοδίων οργάνων του δήμου Κατερίνης και ασχοληθούν ελαχίστως αξιοκρατικά και αμερόληπτα με το πρόβλημα μου.
Είμαι φυσιοθεραπευτής και διατηρώ εργαστήριο επί της οδού Μητροπολίτη Βαρνάβα 11 στο ισόγειο. Βάσει νόμου έχω το δικαίωμα να πάρω άδεια στάθμευσης για αναπηρικό αυτοκίνητο, ώστε να μπορούν να εξυπηρετηθούν οι ασθενείς μου. Έχοντας λοιπόν υπόψη και άλλες δυο παρόμοιες περιπτώσεις συναδέλφων που πήραν άδεια μέσα σε 15 ημέρες, ξεκίνησα κι εγώ την αντίστοιχη διαδικασία.
Πηγαίνω στο δήμο Κατερίνης, κάνω μια αίτηση παίρνω..... αριθμό πρωτοκόλλου   και φεύγω ευτυχισμένος ότι όλα βαίνουν καλώς καθώς απομένει η έγκριση του δημοτικού συμβουλίου.
Περάσανε 3 μήνες αλλά απάντηση καμία. Επιστρέφω στον δήμο για να ρωτήσω που βρισκόμαστε και ακούω με μεγάλη έκπληξη ότι χάθηκε ο αριθμός πρωτοκόλλου και άρα δεν προχώρησε το θέμα. Ξεκινάω πάλι από την αρχή τις διαδικασίες, σκεπτόμενος ότι ίσως λόγω των καλοκαιρινών διακοπών οι άνθρωποι δεν είχαν χρόνο να διευθετήσουν μια τόσο σοβαρή υπόθεση. Περάσανε άλλοι 3 μήνες αλλά καμιά ειδοποίηση. Τελικά τους ενόχλησα άλλη μια φορά προ δυο μηνών και πήρα την διαβεβαίωση της τεχνικής υπηρεσίας ότι είναι θέμα λίγων ημερών. Φυσικά ακόμα τίποτα.
Ουδέποτε  ζήτησα την επιτακτική έκδοση μιας τέτοιας άδειας. Ζητάω μόνο να με σέβονται ως ισότιμο πολίτη που προσφέρει ταυτόχρονα και κοινωνικό έργο και να με ενημερώνουν για την όποια εξέλιξη υπάρχει. Ελπίζω πως δεν αποτελεί εμπόδιο το γεγονός ότι είμαι δημότης Κορινου και άρα δεν ψηφίζω στην πόλη της Κατερίνης.
Σημαντικό είναι και ότι δεν έχω την παραμικρή οικονομική εκκρεμότητα με καμιά κρατική ή δημοτική υπηρεσία, ώστε αυτό να αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα.
Πώς άραγε  μιλάτε στο δήμο Κατερίνης για μια βιώσιμη πόλη, όταν ακόμα και μια άδεια αναπηρικής στάθμευσης αποτελεί Γολγοθά για εσάς;
Δεν σκεφτήκατε ότι έτσι επικροτείτε τον αθέμιτο ανταγωνισμό, αφού σε άλλους δίνετε άδεια και σε  άλλους όχι;
Ευχαριστώ θερμά τον εκδότη κ. Χατζηιωαννου που δέχτηκε τη δημοσίευση του κειμένου.
Μπαναλης Παναγιώτης.(ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: