Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

...για να παραχθούν ταλέντα, "πρέπει οι προπονητές να δουλεύουν όπως ο Κώστας Μυστακίδης".


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19-2-2010
Φωτο απο το blog ΚΡΑΧΤΗΣ

ο προπονητής ΚΩΣΤΑΣ ΜΥΣΤΑΚΙΔΗΣ

Απο αναγνώστη του blog http://kraxtis-gr.blogspot.com/ πήραμε την παρακάτω επιστολή άρθρο.. και τη δημοσιεύουμε αυτούσια:

Αγαπητό Μπλόκ ΚΡΑΧΤΗΣ
Είμαι πατέρας ενός παιδιού 20 ετών ποδοσφαριστή.
Ο γιός μου δέν ευτύχησε να κάνει καριέρα στο ποδόσφαιρο, αλλά είναι πετυχημένος στο δρόμο που διάλεξε.
Είμαι άνθρωπος του ποδοσφαίρου και παρακολουθώ πάρα πολύ τα τεκταινόμενα στο Νομό Πιερίας, αλλά και εκτός αυτού.
Είμαι όπως λέμε στην καθουμιλουμένη "άρρωστος" με την μπάλλα.
Πήρα αφορμή να σας γράψω απο άρθρο - δημοσίευμά σας χτές βράδυ ,για την κλήση στην Εθνική Νέων ποδοσφαιριστή της Πιερίας ονόματι Στέφανου Παπανικολάου, που δέν το γνωρίζω το παιδί και χάρηκα πολύ.Χάρηκα πολύ γιατί,ξέρω ότι είναι δμηιούργημα δουλειάς και του ιδίου και κάποιου προπονητή που δουλεύει αθόρυβα χρόνια και παράγει ταλέντα.
Είμαι απο εκείνους που έτυχε να ζήσω απο κοντά τη δουλειά του παλιότερ μα το γιό μου.
Και για να γίνω πιό σαφής, μιλώ για τον προπονητή ποδοσφαίρου τον Κώστα Μυστακίδη, προπονητή τώρα της ομάδος Νέων του Πιερικού, που πραγματικά πει πολλά χρόνια ασχολείται με την παραγωγή ταλέντων.
Για όσους δέν γνωρίζουν να υπενθυμίσω ότι, για πολλά χρόνια και στην ευαίσθητη μικρή ηλικία απο 10 έως 15 χρονών,είχε στα χέρια του πολλά παιδιά, που σήμερα ανδρώθηκαν και άλλοι κάνουν καριέρα και άλλοι ακολούθησαν άλλο δρόμο κατ επιλογή τους.
Υπενθυμίζω ότι, ο Τόσκας,ο Μίγκος,ο Κωτσιόπουλος (ΠΙΕΡΙΚΟΣ) ο Καρτσαμπάς (Νέοι Πανθρακικού), αλλά και οι πιό νεώτεροι Στέφανος Παπανικολάόυ ,Μπαρέκας, Πουτσίκης, Μυστακίδης Γ, και άλλα ταλέντα που δέν ξέρω τα ονόματά τους,αλλά αγωνίζονται σε υψηλό επίπεδο, είναι παιδιά που δούλεψαν και άλλα συνεχίζουν να δουλεύουν με τον εν λόγω προπονητή.
Είναι πραγμαιτκά, ίσως όχι σε όλους τόσο γνωστό, η σοβαρή δουλειά που έχει κάνει στο ποδόσφαιρο αυτά τα χρόνια..
Πιστεύω δέ ότι είναι "πολυτέλεια" στον τομέα των υποδομών να δουλεύουν τέτοιο προπονητές με τέτοιο προπονητικο επίπεδο.
Είναι όμως ανάγκη για το ποδόσφαιρό μας.Είναι ανάγκη για το ποδόσφαιρο της Πιερίας να υπάρχουν τέτοιοι προπονητές.Το βλέπω φέτος στην ομάδα νέων του Πιερικού.Ξέρω ότι πιστέυει στα νέα παιδιά, ξέρω την φιλοσοφία του την έζησα τότε όταν ακόμη κουβαλούσα τον γιό μου και έπαιζε ποδόσφαιρο.
Ισως για πολλούς, αλλά και τον ίδιο, να ξενίσει το γεγονός ότι αποφάσισε κάποιος να αναφερθεί στον Κώστα τον Μυστακίδη, αλλά επειδή έχω ιδία γνώση, παρακολουθώ το ποδόσφαιρο και χάρηκα τόσο πολύ απο το γεγονός ότι παιδιά της Πιερίας στελεχώνουν εθνικές ομάδες και ηθικά ήθελα να πώ δυό λογια για ένα άνθρωπο που προσφέρει πολλά χρόνια στην παραγωγή ταλέντων.
Θάθελα κλείνοντας να σας παρακαλέσω να κρατήσετε την ανωνυμία μου, δέν θέλω όυτε ο ίδιος να γνωρίζει,και το κάνω μόνο και μόνο για να δείξω ότι δέν αποσκοπώ, ούτε σκέφτομαι με ιδιοτέλεια, εξάλλου ο δικός μου ο γιός μου πέρασε απο τα χέρια του με επιτυχία, άσχετα άν δέν έκανε καριέρα ποδοσφαιριστή,αλλά επειδή στο ποδόσφαιρο κανείς δέν λέει την αλήθεια όφειλα να πώ αυτό που διαπιστώνω αυτά τα χρόνια.
Πιστέυω στη δυναμική και τις γνώσεις πολλών προπονητών που έχω υπόψιν μου, αλλά ..για να παραχθούν ταλέντα, "πρέπει οι προπονητές να δουλεύουν όπως ο Κώστας Μυστακίδης".
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ - ΠΑΤΕΡΑΣ ΠΑΛΙΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: