Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

Παρθενιά σε δημοπρασία! Τί άλλο θα δούμε, για βγάλουν χρήματα....

ΤΡΙΤΗ 24 ΜΑΡΤΙΟΥ 2009
Παρθενιά σε δημοπρασία
Μια ακόμη νεαρή κοπέλα από την Ρουμανία δεν δίστασε να βγάλει σε δημοπρασία στο διαδίκτυο την παρθενιά της με σκοπό να πληρώσει το πανεπιστήμιο στο οποίο θα φοιτήσει

Άλλοι χρειάστηκε να πουν «Αμάρτησα για το παιδί μου» και άλλοι «Πουλήθηκα για τις σπουδές μου». Η διεθνής οικονομική κρίση ήταν επόμενο ότι θα έχει και κοινωνικές επιπτώσεις καθώς όλοι και περισσότεροι καταφεύγουν σε απίστευτους τρόπους για να εξεύρουν χρήματα.

Μια ακόμη νεαρή κοπέλα από την Ρουμανία δεν δίστασε να βγάλει σε δημοπρασία στο διαδίκτυο την παρθενιά της με σκοπό να πληρώσει το πανεπιστήμιο στο οποίο θα φοιτήσει!
Η 18χρονη Αλίνα Πέρσι έβαλε την αγγελία της στο γερμανικό site www.gesext.de, το οποίο ειδικεύεται στις γνωριμίες και τις ερωτικές δημοπρασίες! Η νεαρή κοπέλα αναφέρει στην αγγελία της: « Έχω ύψος 1.72, ζυγίζω 49 κιλά, έχω μαύρα μάτια και είμαι από την Ρουμανία. Δεν καπνίζω και έχω πιστοποιητικό παρθενιάς από γυναικολόγο. Θέλω η πρώτη μου φορά να είναι ξεχωριστή και όχι απότομη. Ο νικητής της δημοπρασίας θα μπορεί να περάσει μαζί μου ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο αρκεί να καλύψει τα έξοδα της μεταφοράς και του ξενοδοχείου.»
Η Αλίνα αποφάσισε να προχωρήσει στην δημοπρασία για να συγκεντρώσει τα χρήματα που χρειάζονται για τις σπουδές της, όμως παράλληλα ελπίζει ότι ο νικητής θα γίνει και σύζυγος της!
Σημειώνεται ότι η νεαρή κοπέλα ελπίζει να συγκεντρώσει περίπου 50.000 ευρώ αλλά μέχρι στιγμής και τρεις ημέρες πριν τελειώσει η δημοπρασία η μεγαλύτερη προσφορά ανέρχεται στο ποσό των 5.000 ευρώ.
''ΚΡΑΧΤΗΣ''
kraxtis-gr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: