Οι συντάκτες της Πολιτείας και της Επτά, σχολιάζουν την επικαιρότητα και όχι μόνο
Το ωφέλιμον μετά του τερπνού συνδύασε ο ναύαρχος ε.α Χρήστος Λυμπέρης, που βρέθηκε στην Πιερία καλεσμένος ομιλητής της Σχολής Γονέων και με την ευκαιρία έκανε και μια βόλτα στο Μοναστήρι του Αγίου Διονυσίου στον Όλυμπο και (λογικό) επισκέφθηκε και στο Ναυτικό Μουσείο Λιτοχώρου.
Όπου, όπως βλέπουμε στη φωτογραφία τον ξενάγησε ο ....πάντα πρόθυμος, εξυπηρετικότατος, γλυκύτατος και μερακλής υπεύθυνος του Μουσείου, κύριος Βλαχόπουλος.
Όπου, όπως βλέπουμε στη φωτογραφία τον ξενάγησε ο ....πάντα πρόθυμος, εξυπηρετικότατος, γλυκύτατος και μερακλής υπεύθυνος του Μουσείου, κύριος Βλαχόπουλος.
Με εσωκομματικές (σκληρές) αψιμαχίες άρχισε η συζήτηση για το χωροταξικό του Καλλικράτη.
Η τοπική οργάνωση Πιερίων του ΠΑΣΟΚ τα ρίχνει αγρίως στη Νομαρχιακή Επιτροπή του Κινήματος και στους βουλευτές (όλους άραγε;) γιατί απεργάζονται σχέδιο ορεινού δήμου με τη συνένωση Πέτρας, Πιερίων, Ελαφίνας και … Κολινδρού, αντί (υποθέτουμε, γιατί δεν το λένε στην ανακοίνωση) να συνενωθούν τα χωριά των Πιερίων με το δήμο Κατερίνης, όπως προβλέπεται στο σχέδιο του ΙΤΑ
Τα συντρόφια των Πιερίων, ούτε λίγο ούτε πολύ, κατηγορούν τη Ν.Ε και τους βουλευτές (όλους άραγε;) ότι τους θυσιάζουν στο βωμό κομματικών σκοπιμοτήτων και προσωπικών φιλοδοξιών.
Συγγνώμη αλλά, άμα η Ν.Ε δεν μπορεί να πείσει τους ομοϊδεάτες της ότι η πρότασή της αποβλέπει στη βιώσιμη ανάπτυξη (και μόνο) της περιοχής (του προτεινόμενου ορεινού δήμου), πώς θα πείσει τους αποδέλοιπους για τις αγνές και καλές της προθέσεις;
Η τοπική οργάνωση Πιερίων του ΠΑΣΟΚ τα ρίχνει αγρίως στη Νομαρχιακή Επιτροπή του Κινήματος και στους βουλευτές (όλους άραγε;) γιατί απεργάζονται σχέδιο ορεινού δήμου με τη συνένωση Πέτρας, Πιερίων, Ελαφίνας και … Κολινδρού, αντί (υποθέτουμε, γιατί δεν το λένε στην ανακοίνωση) να συνενωθούν τα χωριά των Πιερίων με το δήμο Κατερίνης, όπως προβλέπεται στο σχέδιο του ΙΤΑ
Τα συντρόφια των Πιερίων, ούτε λίγο ούτε πολύ, κατηγορούν τη Ν.Ε και τους βουλευτές (όλους άραγε;) ότι τους θυσιάζουν στο βωμό κομματικών σκοπιμοτήτων και προσωπικών φιλοδοξιών.
Συγγνώμη αλλά, άμα η Ν.Ε δεν μπορεί να πείσει τους ομοϊδεάτες της ότι η πρότασή της αποβλέπει στη βιώσιμη ανάπτυξη (και μόνο) της περιοχής (του προτεινόμενου ορεινού δήμου), πώς θα πείσει τους αποδέλοιπους για τις αγνές και καλές της προθέσεις;
Ως «τη σπουδαιότατη θεσμική παρέμβαση από το 1821 έως σήμερα», χαρακτήρισε χθες το σχέδιο «Καλλικράτης» (κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου της ΚΕΔΚΕ) επικεφαλής της δημοτικής παράταξης που πρόσκειται στο ΠΑΣΟΚ.
Μα καλά, το 1999 δεν ήταν ο Καποδίστριας του ΠΑΣΟΚ;
Μα καλά, το 1999 δεν ήταν ο Καποδίστριας του ΠΑΣΟΚ;
Την εκτίμηση ότι μέχρι το Πάσχα μπορούν να ξανανοίξουν τα Τέμπη, εξέφρασε χθες ο υπουργός Υποδομών, Δημήτρης Ρέππας.
Στην πρόταση βέβαια που υπέβαλε στις 15 Ιανουαρίου στο υπουργείο η κοινοπραξία, η εκτίμηση που γίνεται είναι ότι θα απαιτηθεί χρόνος 16 εβδομάδων για να ξανανοίξουν τα Τέμπη.
«Εμείς, όμως», είπε ο υπουργός, «έχοντας και την άποψη της επιστημονικής ομάδας που συγκροτήσαμε εκ μέρους του υπουργείου, θεωρούμε ότι είναι εφικτός ο στόχος να ξανανοίξει ο δρόμος μέχρι το Πάσχα και να κατασκευαστούν παράλληλα με το άνοιγμα του δρόμου, όλες οι απαραίτητες εργασίες στερέωσης και ασφάλειας των βράχων».
Μένει να δούμε ποιανού η εκτίμηση θα μετρήσει περισσότερο.
Πάντως, σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και η εταιρία παραχώρησης συμφωνεί να αρχίσουν άμεσα οι εργασίες αποκατάστασης και να τις εκτελέσει η ίδια, όπως προβλέπεται από τη σύμβαση παραχώρησης.
Αυτό που δεν προβλέπει η σύμβαση είναι ποιος θα πληρώσει τα σπασμένα.
Πολύ φοβάμαι ότι, έτσι όπως συντάχθηκε αυτή η σύμβαση, πάλι την κλάση μας θα καλέσουν, τους (αν όχι αμέσως, σίγουρα αγρίως εμμέσως) φορολογούμενους πολίτες.
Στην πρόταση βέβαια που υπέβαλε στις 15 Ιανουαρίου στο υπουργείο η κοινοπραξία, η εκτίμηση που γίνεται είναι ότι θα απαιτηθεί χρόνος 16 εβδομάδων για να ξανανοίξουν τα Τέμπη.
«Εμείς, όμως», είπε ο υπουργός, «έχοντας και την άποψη της επιστημονικής ομάδας που συγκροτήσαμε εκ μέρους του υπουργείου, θεωρούμε ότι είναι εφικτός ο στόχος να ξανανοίξει ο δρόμος μέχρι το Πάσχα και να κατασκευαστούν παράλληλα με το άνοιγμα του δρόμου, όλες οι απαραίτητες εργασίες στερέωσης και ασφάλειας των βράχων».
Μένει να δούμε ποιανού η εκτίμηση θα μετρήσει περισσότερο.
Πάντως, σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και η εταιρία παραχώρησης συμφωνεί να αρχίσουν άμεσα οι εργασίες αποκατάστασης και να τις εκτελέσει η ίδια, όπως προβλέπεται από τη σύμβαση παραχώρησης.
Αυτό που δεν προβλέπει η σύμβαση είναι ποιος θα πληρώσει τα σπασμένα.
Πολύ φοβάμαι ότι, έτσι όπως συντάχθηκε αυτή η σύμβαση, πάλι την κλάση μας θα καλέσουν, τους (αν όχι αμέσως, σίγουρα αγρίως εμμέσως) φορολογούμενους πολίτες.
Η ιστορία γράφεται και στους τοίχους… παλιό, αλλά επίκαιρο σύνθημα.
Άσπρες μέρες προβλέπει η μετεωρολογική υπηρεσία τις επόμενες μέρες και για την Κατερίνη. Άσπρες να είναι κι ας είναι και από χιόνι!
Δεν φαίνονται διατεθειμένοι προς το παρόν τουλάχιστον, να προχωρήσουν σε αποκλεισμό δρόμο οι αγρότες της Πιερίας… εξάλλου φρόντισαν για αυτούς τα μαχητικά αεροπλάνα τα οποία με τις δονήσεις τους μπορεί και να προκάλεσαν την κατολίσθηση των Τεμπών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου