Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Τράγκας: Η Στάη είναι το Grand Marnier του ΠΑΣΟΚ

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Τράγκας: Η Στάη είναι το Grand Marnier του ΠΑΣΟΚ
Ο Γιώργος Τράγκας μίλησε με καυστικό τρόπο για τον χώρο και τα πρόσωπα της δημοσιογραφίας στο περιοδικό People και δήλωσε εξαρτημένος,αλλά και απογοητευμένος.... από την δημοσιογραφία, “ είναι μία γκόμενα που σε πικραίνει, αλλά όταν έρχεται και πλαγιάζεις μαζί της, σε βάζει πάλι σε εξάρτηση”.
Σχετικά με τα πρόσωπα της τηλεόρασης, ο λόγος του Γιώργου Τράγκα είναι διαπεραστικός , «η Ελένη Μενεγάκη είναι καθηγήτρια δημοσίων σχέσεων με έδρα την Οξφόρδη. Έχει κάνει είδηση, ακόμα και το γεγονός ότι πηγαίνει στο σούπερμαρκετ. Είναι μια πειθαρχημένη εργατοσκύλα. Η Ρούλα είναι παλιό σκαρί. Η Έλλη Στάη έκανε κακή επιλογή. Ήθελε να κάνει ένα θεατρικό comeback γιατί είχε μείνει πολύ καιρό απ΄έξω.
Η κοπέλα δεν το έκρυψε ποτέ: Είναι ΠΑΣΟΚ ή τουλάχιστον ένα ΠΑΣΟΚ πολύ γκραν μαρνιέ, πολύ ντραμπούι. Δυστυχώς, διάλεξε λάθος καρέκλα στην δημόσια τηλεόραση, και μάλιστα επί ΠΑ.ΣΟ.Κ, συνεργαζόμενη με την τρόικα. Η Τατιάνα είναι εφτάχυψη, και η Ευγενία Μανωλίδου έχει γρήγορες εναλλαγές, κάνει καλές σχέσεις και θα κάνει ταμείο».
Αναφορικά με την δική του πορεία στον χώρο της δημοσιογραφίας δήλωσε: «Θα έπρεπε να έχω φύγει. Έχω τελειώσει την πασαρέλα μου. Έχω ήδη 46 χρόνια στην πλάτη μου και πρόλαβα να ρευστοποιήσω τις επιχειρήσεις μου πριν από την κρίση. Το κάνω και για την υστεροφημία μου, αλλά και για να στηρίξω μια αντίσταση που θα δυσκολέψει τη συνεργασία της κυβέρνησης με τις αγορές».
Επίσης δεν διστάζει να αποκαλύψει και τις δικές του αδυναμίες καθώς αναφέρει ότι «υπάρχουν βράδια που καταρρέω, και σκέφτομαι: “ Τι δουλειά έχεις μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση; Αρκετά εργάστηκες. Θα πάθεις κάνα έμφραγμα. Γιατί δεν το γλεντάς;». Τελικά κατέληξε ότι «είμαι ένας άνθρωπος που αισθάνεται “τελειωμένος” όταν δεν έχει ένταση. Αυτό καταντά ψυχασθενικό».http://www.newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: