Τρίτη 11 Μαΐου 2010

"Είμαι ερωτικό παγοθραυστικό". Αυτό ισχυρίστηκε σε συνέντευξή της η Βίβιαν Ιωακείμ, το νέο αστέρι του Σειρηνάκη.

Τρίτη, 11 Μαΐου 2010

(Εγώ δεν κάνω αρπαχτές, δεν είμαι ξεπέτα και δεν ξεφτιλίζομαι)Σας είχαμε αποκαλύψει πριν από αρκετό καιρό ότι η Βίβιαν Ιωακείμ θα είναι το νέο αστέρι στο dvd τσόντας που παράγει ο Σειρηνάκης. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Sarotikou, η Βίβιαν έδωσε μια συνέντευξη η οποία θα δοθεί στη δημοσιότητα μαζί με την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του dvd. Εμείς καταφέραμε να σπάσουμε το εμπάργκο και να σας αποκαλύψουμε σημαντικά κομμάτια ... ...της συνέντευξης που αφορούν στη συμπρωταγωνίστριά της Ντούβλη, αλλά και στην άλλη σταρ του Σειρηνάκη, τη γνωστή Τζούλια Αλεξανδράτου.

"Είμαι σίγουρη πως θα καταφέρω πολύ γρήγορα να σκαρφαλώσω στην κορυφή και να κερδίσω αυτό που μου αξίζει από τη δημοσιότητα. Σε καμία περίπτωση όμως δεν θα εκμεταλλευτώ την παρουσία μου σε ένα dvd για να κάνω αρπαχτές των 1000 ευρώ στην επαρχία και να ξεφτιλίζομαι με άτομα του υποκόσμου". Εδώ η Βίβιαν Ιωακείμ αναφέρεται στην Τζούλια Αλεξανδράτου και στον τρόπο που πλασάρει τον εαυτό της.
Σε ερώτηση που της κάνουν αν θεωρεί ότι θα κλέψει τη δόξα από την Ντούβλη (προφανώς ο δημοσιογράφος της κάνει πλάκα) η Βίβιαν απαντά ότι "Δεν έχω καμία σχέση με την κα Ντούβλη την οποία συμπαθώ και εκτιμώ, αλλά ξέρετε εγώ θεωρώ τον εαυτό μου ερωτικό παγοθραυστικό" (προφανώς είναι σχόλιο για την Ντούβλη στο σκεπτικό ότι την χαρακτηρίσανε φάλαινα, φώκια κλπ.).

Δεν υπάρχουν σχόλια: