Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

Στη Σκιά του Ολύμπου με τον Δημήτρη Π. Κεραηλίδη

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009


Άλλαξαν τα δεδομένα και εμείς που δουλεύουμε για το μεροκάματο είμαστε ΜΠΑΝΑΛ, εκτός μόδας. Τώρα στην μόδα είναι οι φραγκάτοι μετά τεμπελιού και ααααααχ τα’παιξα!
* Τι λες ωραία μου κυρία να μην κάνουμε καλά εδώ στην πατρίδα μου την Πιερία κι όλα να μας πηγαίνουν στραβά;
* Ή καλύτερα να το αλλάξω λίγο ως γνώμη κι ως άποψη και να πω.
* Να πηγαίνουν ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΥΣ;;;
* ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΠΑΡΤΙ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ.
* Είναι μεγάλο βέβαια το πάρτι και σ όλη την χώρα μετά την βασιλεία των λαμογιών όλων των τελευταίων κυβερνήσεων.
* Του Βασιλείου του Α΄ ΠΑΣΟΚ, του Βασιλείου του Β΄ ΠΑΣΟΚ, του Βασιλείου του.... ΝΔ ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΣΤΑΝ.
* ΠΟΛΛΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΛΕ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ.
* ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ. ΠΩ ΠΩ ΠΩ.
* Έτσι κι εδώ στην ωραία και μικρή μου πατρίδα, έφαγαν.
* ΕΦΑΓΑΝ .ΕΦΑΓΑΝ .ΕΦΑΓΑΝ, Ά ΡΕ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΕ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΑΡΠΑΞΕΙΣ ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΣΑΝΙΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΠΩΠΟ ΤΟΥΣ ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΟ.
* Άλλαξαν τα δεδομένα και εμείς που δουλεύουμε για το μεροκάματο είμαστε ΜΠΑΝΑΛ, εκτός μόδας.
* Τώρα στην μόδα είναι οι φραγκάτοι μετά τεμπελιού και ααααααχ τα’ παιξα!
* Απ’ το αραλίκι βέβαια, μαμώ την ατυχία μου. Α, ρε Μαλβίνα!
* ΚΑΠΟΤΕ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΣΟΦΟΙ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΣΤΟ ΝΤΑΛΑΒΕΡΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΚΑΙ ΠΕΘΑΙΝΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ!
* ΤΩΡΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΑΠΙ ΚΑΙ ΨΥΧΡΑΙΜΟΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΟΝΟΜΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΙ. ΦΕΥΓΟΥΝ ΜΕ ΚΟΙΛΙΕΣ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΑΠ ΤΟ ΧΑΒΙΑΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΓΙΑ. ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΟΥ.
* Που να πρωτοπάω.
* Να πάω βουνό; Ξενοδοχειάρες.
* Να πάω εθνική οδό; Εργοστασιάρες.
* Να πάω θάλασσα; Ξενοδοχειάρες και εργοστασιάρες.
* Το ΠΟΡΣΕ και η ΦΕΡΑΡΙ και η χλιδή πάει σύννεφο.
* Κάποιοι στην Μπανανία μας κάποτε δεν είχαν να πιούν καφέ στον Τσικαδέρη κι εκείνος τους κερνούσε.
*  Τώρα; 4Χ4 στην χειρότερη και λεφτά με ουρά και εν μέσω κρίσης και εσύ και εγώ ρε μαμάκα Πιεριέα να  ψάχνουμε το 500άρικο για να πληρώσουμε το στεγαστικό μας δάνειο.
* Ο γιος μου κι η κόρη σου στο 400 της πείνας στο σούπερ μάρκετ ή στο stage κι οι άλλοι οι καλοί ΧΛΙΔΑ!!!
* Άστο καλέ κυρά. Ξέφυγε!
* ΚΙ ΕΣΥ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΜΟΥΜΕ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΜΠΙΛΙΕΤΟ ΤΗΣ ΕΦΟΡΕΙΑΣ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΑ 40αρι ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ.
* Χέστα! Δεν συνεχίζω άλλο ΒΟΥΛΩΘΑ!!!
* ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.
* ΑΣΧΕΤΟ: ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ!
* ΑΕΡΑΑΑΑΑ (ΤΟΠΙΚΗ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: