Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Βάνιας Κορωνίδης - ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΜΜΙΣΘΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ

Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011
Την Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου υπεύθυνος του ρεπορτάζ του  Πιερικού από το 1972 δέχτηκα αναίτια επίθεση από τον προπονητή κ. Σταύρο Διαμαντόπουλο φραστική αρχικά  και στη συνέχεια προσπάθησε και να ...χειροδικήσει επειδή έβλεπα από μακριά και παρακολουθούσα την προπόνηση του Πιερικού την παραμονή του αγώνα με τον ΠΑΣ Γιάννενα.
Την ίδια στιγμή στο Στάδιο, εκεί έγινε η προπόνηση, υπήρχαν στον ίδιο χώρο που ήταν και ο γράφων και άλλοι περίπου είκοσι.
-Ο κ. Διαμαντόπουλος δεν απαίτησε και ούτε ζήτησε να φύγουν οι άλλοι αλλά μόνο ο Βάνιας Κορωνίδης γιατί δεν είναι Πιερικός, όπως είπε, ενώ υπήρχαν μαζί μου και ο συνάδελφος αθλητικογράφος κ. Δημήτρης Πάππας με τον οποίο κουβεντιάζαμε και παραδίπλα και άλλοι είκοσι.
-Είναι παραπάνω από βέβαιο ότι η συνεχής και καθ’ ομολογία όλων ανεξάντλητη αγάπη που έχω για την ομάδα μας, για τον Πιερικό μας, δεν μπορεί να συγκριθεί με την έμμισθη παροχή υπηρεσιών του προπονητή του Πιερικού.
Εξ’ άλλου είναι πολύ πρόσφατες στο μυαλό όλων των φιλάθλων του Πιερικού, και όχι μόνο, οι κατά καιρούς επιθέσεις  του εν λόγω κυρίου προς τον Πιερικό όταν παρείχε έμμισθα τις υπηρεσίες του σε άλλη ομάδα. Επειδή σε καμία περίπτωση δεν δέχομαι από οιονδήποτε να «πουλά ΠΙΕΡΙΚΟΦΡΟΣΥΝΗ» και πολύ περισσότερο  από το σημερινό προπονητή του Πιερικού θα αναφερθώ μόνο ότι επί 40 συναπτά έτη τόσο με την φίλαθλη ιδιότητά μου όσο και με τη δημοσιογραφική προσέφερα και προσφέρω με μοναδικό γνώμονα μου την αγάπη μου για την ομάδα του Πιερικού γεγονός που δεν αμφισβητείται από κανέναν.
Είναι δηλαδή παντελώς ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗΣ η προσφορά μου και δεν έχει σχέση με συνεργασίες και κυρίως με έμμισθες παροχές υπηρεσιών.
-Εις ότι αφορά τον «έτερο συνυπερασπιστή» του προπονητή του Πιερικού και Γενικό αρχηγό της ομάδας κ. Χάρη Παναγιωτίδη έχω να πω τούτο μόνο. Σέβομαι την έστω εξ’ αγχιστείας συγγένειά του με τον πεθερό του και προπονητή του Πιερικού αυτό όμως σε καμία περίπτωση σε του δίδει «άλλοθι» ή «ασυλία» καλυπτόμενος κάτω από την εταιρική του ιδιότητα-έμμισθος συνεργάτης-να στρέφεται εναντίον των αθλητικών δημοσιογράφων.
Εξ’ άλλου είναι νωπές ακόμα οι μνήμες των φιλάθλων ολόκληρης της Ελλάδος από την προ ολίγων ημερών στάση του άλλοτε προέδρου της ΠΑΕ Παναθηναϊκός κ. Γιώργου Βαρδινογιάννη ο οποίος εισήλθε παντελώς αναιτιολόγητα και όλως απαράδεκτα εντός των δημοσιογραφικών Θεωρείων του ΟΑΚΑ προκειμένου ο σχολιασμός του αγώνα να γίνεται όπως άρεσε σε αυτόν και όχι όπως επιτάσσει η ελεύθερη δημοσιογραφία και ο πολιτισμός, γεγονός που καταδικάστηκε από όλους τους εμπλεκόμενους με τον αθλητισμό και όχι μόνο.
Ο μοναδικός λόγος της μη εκ μέρους μου δημοσιοποίησης του εν λόγω απαράδεκτου εις βάρος μου περιστατικού είναι η προστασία του καλού κλίματος γύρω από την ΟΜΑΔΑ και τον φίλαθλο κόσμο εν’ όψει του κρισιμότατου αγώνα με τον πρωτοπόρο ΠΑΣ Γιάννενα.
Τέλος θα ήθελα να δηλώσω ότι εγώ με τη βοήθεια του Θεού θα εξακολουθήσω να είμαι στο γήπεδο δίπλα και πάντα με τον ΠΙΕΡΙΚΟ χωρίς απολύτως κανένα συμφέρον.
Περιμένω τόσο εγώ όσο και όλοι οι φίλαθλοι με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την επίσημη θέση της ΠΑΕ Πιερικός για την απαράδεκτη συμπεριφορά των έμμισθων συνεργατών της, συμπεριφορά η οποία καταδικάζεται καθημερινά από όλους τους φιλάθλους.
Βάνιας Κορωνίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: