Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

ΝΙΚΟΣ ΛΑΠΠΑΣ : "ΨΑΞΤΕ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ «ΠΙΟΝΙΑ» Ή «ΘΥΜΑΤΑ»

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010
Το τελευταίο διήμερο αρκετοί έχουν ασχοληθεί με την ατυχή έκφραση – ερώτηση «που το πήγαν το παιδί;» σε στήλη τοπικής εφημερίδας. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με τόση ζέση ενδιαφέρονται και ασχολούνται με.. εμένα είτε με πνεύμα «συμπάθειας», είτε με πνεύμα αγανάκτησης για την πιθανή αδικία που γίνεται σε βάρος μου από το συγκεκριμένο σχόλιο. Οι εξηγήσεις έχουν δοθεί και άλλοι έμειναν ικανοποιημένοι από αυτές, ενώ κάποιοι άλλοι ίσως όχι. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία.
Αυτό που θέλω εγώ να επισημάνω είναι το εξής: Ούτε «πιόνι», ούτε «θύμα» υπήρξα κανενός! Έτσι από τη μια ο γνωστός εκδότης θα ήξερε ότι δεν με χειραγωγεί κανείς, εάν είχε μπει στον κόπο να πληροφορηθεί την δήλωσή μου την Κυριακή 24 Οκτωβρίου κατά την επίσημη παρουσίαση του συνδυασμού μας η οποία ήταν η εξής: «Ο Νίκος Λάππας δεν έχει ανάγκη από ποδηγέτες, μέντορες ή άλλους πνευματικούς πατέρες! Ο Νίκος Λάππας βιολογικό και πνευματικό πατέρα είχε και θα έχει πάντοτε τον Θανάση τον Λάππα και με τις αρχές, τις αξίες και τα ιδανικά που εκείνος του δίδαξε θα πορεύεται πάντα!». Όσο για την επιστολή του πολύ καλού φίλου και δασκάλου μου, του Βαγγέλη του Μαυρομάτη, τον οποίο και ευχαριστώ για τη γενικότερη υποστήριξή του, θα ήθελα απλώς να επισημάνω ότι πράγματι έχω αξίες και αρχές, όμως δεν «θυσιάστηκα» - όπως κάπως δραματικά και γλαφυρά περιγράφει καλοπροαίρετα ο Βαγγέλης - σε κανένα βωμό κανενός «θεού». Δεν είμαι «ηρωικώς πεσών». Δεν «έπεσα» γενικώς! Αντιθέτως συνεχίζω κι εγώ, όπως και όλη η ομάδα των συνεργατών μου, με το κεφάλι ψηλά και καθαρή τη συνείδησή μας περισσότερο δυνατοί και σίγουροι από ποτέ! Όπως άλλωστε ανέφερα και σε πρόσφατη ανακοίνωσή μου: «για εμάς τίποτα δεν τελείωσε!
Αντιθέτως η δικιά μας πορεία τώρα ξεκινά!».
Υ.Γ: Αρκετά όμως ασχοληθήκαμε με αυτά! Σε τρείς ημέρες έχουμε τον δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών και θα πρέπει όλοι μας να προσέλθουμε στις κάλπες και να ψηφίσουμε με γνώμονα το καλό του τόπου μας! Ας μην αποπροσανατολίζονται λοιπόν οι συμπολίτες μας και ας ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα ήρεμοι, χωρίς «φόβο και πάθος». Ας μην ρίχνουν λοιπόν ορισμένοι «λάδι στη φωτιά» με τις «σπόντες» τους.
Ο έχων νουν νοείν νοείτω!
Με τιμή,
Νικόλαος Αθ. Λάππας 
Υ.Γ του ΚΡΑΧΤΗ
Για το θέμα αυτό είχαμε γράψει το παρακάτω άρθρο - διαμαρτυρία,ΑΝΦΕΡ απο την στήλη "ΕΝ ΨΥΧΡΩ" .. της ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ της ΠΙΕΡΙΑΣ..για το Νίκο Λάππα επι του οποίου ο συντάκτης της στήλς εν ψυχρώ αναγκάστηκε να δώσει εξηγήσεις στο χθεσινό φύλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: