Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

«Εγώ το παρελθόν μου δεν το απαρνιέμαι»

Πέμπτη, 1 Οκτώβριος 2009


Σε συνέντευξή της η Μαρίνα Τσιντικίδου στην εκπομπή της Βάσιας Λόη, το πρώην μοντέλο και νυν υποψήφια βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας για το νομό Πιερίας απάντησε στις επιθέσεις που δέχεται με αφορμή την απόφασή της να πολιτευτεί.
«Δεν απαρνιέμαι το...
παρελθόν μου. Αυτή ήταν η καριέρα μου, η ζωή μου. Κάποιοι προσπαθούν να το παρουσιάσουν σαν κακό παρελθόν. Δεν το δέχομαι αυτό» είπε με αποφασιστικότητα, συμπληρώνοντας: «Δεν είναι η επικοινωνιακή πολιτική μου να απαντώ σε αυτά τα δημοσιεύματα. Είναι πρόβλημά τους, δεν πρόκειται ούτε να φοβηθώ, ούτε να υποχωρήσω».
Παράλληλα, εξήγησε πως η ίδια νιώθει την αγάπη και τη στήριξη του κόσμου και αυτό της αρκεί: «Ο κόσμος εδώ με πλησιάζει με μεγάλη ζεστασιά. Δεν έχω δει κάποια αρνητική αντίδραση» σχολίασε. http://www.yupi.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: