Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Αποκάλυψη «βόμβα» από την Τζένη Χειλουδάκη:


Αποκάλυψη «βόμβα» από την Τζένη Χειλουδάκη: «Είχα ένα χρόνο σχέση με την Κάρλα Μπρούνι»

 «Είχα ένα χρόνο σχέση με την Κάρλα Μπρούνι»Μετά από πολλά χρόνια απουσίας από τη δημοσιότητα, η Τζένη Χειλουδάκη εμφανίστηκε ..στην τηλεόραση, προβαίνοντας μάλιστα σε πικάντικες αποκαλύψεις για τον πρότερο ερωτικό της βίο. Το βράδυ της Παρασκευής, καλεσμένη στην εκπομπή «Η Γερμανού Ξανάρχεται» εξομολογήθηκε τον δεσμό που είχε για έναν χρόνο με την... Κάρλα Μπρούνι.«Μου έχει τύχει χιλιάδες φορές και έχω υπάρξει στο κρεβάτι με θηλυκά και μου αρέσει πάρα πολύ. Στην Ρώμη, όταν ήμουν, είχα δεσμό με ένα πάρα πολύ γνωστό μοντέλο. Ήμασταν μαζί. Μου αρέσει η γυναίκα, την αγαπώ» είπε όταν ρωτήθηκε αν έχει δεχτεί φλερτ από γυναίκες και δεν δίστασε να αποκαλύψει και το όνομα της... «συντρόφου» της: «Η Κάρλα Μπρούνι είναι».Μάλιστα, όπως υποστήριξε μιλώντας στη Ναταλία Γερμανού η σχέση τους κράτησε έναν ολόκληρο χρόνο. ΗΜΕΡΗΣΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: