Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

ΜΕΓΑΛΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΣΤΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΝΔ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ

ΤΡΙΤΗ 2-2-2010
ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ΑΠΟ ΤΟ http://www.greekamericannewsagency.com
nd_teaser_1_.pngnd_taeser_2.png
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΡΕΥΝΑ:ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το Greek American News Agency φέρνει στο φως της δημοσιότητας μια είδηση αποκάλυψη βόμβα στο εσωτερικό της ΝΔ (κυρίως στις ΗΠΑ)! Μια είδηση crash test όχι τόσο για τον νέο πρόεδρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αντώνη Σαμαρά, το ήθος του οποίου δεν έχει αμφισβητηθεί ποτέ κατά το παρελθόν σε οποιαδήποτε θέση και αν θήτευσε από τα χρόνια της μαθητείας του στον Ευάγγελο Αβέρωφ,  όσο για τα όργανα και τα νέα επιτελικά στελέχη  του κόμματος. Είδηση αποκάλυψη,  την  οποία τα νέα κομματικά στελέχη και οι αξιωματούχοι της νέας ηγεσίας  καλούνται να αποδείξουν ότι διαφέρουν κατά πολύ, σε νοοτροπία και ήθος από αυτό που εξέφραζε η απερχόμενη κομματική νομενκλατούρα της πλευράς που έχασε στις εκλογές της 29ης Νοεμβρίου 2009... Είδηση που αναλόγως πράξεων και ενεργειών  θα δείξει αν ορθώς εμπιστεύτηκε θέσεις και αξιώματα ο Αντώνης Σαμαράς. Η σημερινή αποκάλυψη που θα προκαλέσει ισχυρό σεισμό, μετασεισμούς  και   κραδασμούς όχι μόνο στην Ελληνική Κοινότητα  στην Νέα Υόρκη αλλά  και όλη την κομματική διάρθρωση στις τοπικές κομματικές οργανώσεις του εξωτερικού,  αλλά και στο εσωτερικό της αξιωματικής αντιπολίτευσης που θα κληθεί  αποδείξει και τα ισχυρά αντανακλαστικά των νέων κομματικών στελεχών και  οργάνων που σχηματίζονται σταδιακά. 
 
Την υπόθεση που σήμερα αποκαλύπτουμε με στοιχεία,....... μαρτυρίες και ντοκουμέντα ερευνούμε από τον Ιανουάριο του 2008 όταν μας πρωτό καταγγέλθηκε  από τον κ. Βασίλειο Μπερτζίκη. παλαιό κομματικό μέλος της ΝΔ στις ΗΠΑ αλλά και γνωστό στέλεχος της ΝΔ στην Χαλκιδική.
 
Μάλιστα τα όσα καταγγέλλει αποκλειστικά στο Greek American News Agency  ήταν η αιτία της απομάκρυνσης του από την τοπική της περιοχής του στην ΝΥ και από την Νομαρχιακή. Χαρακτηριστικά μας λέει «εγώ με λαμόγια δεν μπορώ να κάνω! Έφυγα! Γράφτηκα στην τοπική της Χαλκιδικής στην περιοχή μου. Δεν ξανά πατάω εκεί μέσα εγώ»
 
 
Το Σεπτέμβριο του 2007 όταν η ΝΔ αποφάσισε  για να ενισχύσει την κομματική της βάση και την πίττα στο μερίδιο των εκλογών της 16ης Σεπτεμβρίου του 2007 αποφάσισε να μεταφέρει με έξοδα της και αποδήμους προκειμένου να ψηφίσουν. Αφού δεν έχουν ακόμα κατοχυρώσει το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι για τους Ομογενείς.  Το οικονομικό τμήμα της ΝΔ, έστειλε σύμφωνα με μαρτυρίες και στοιχεία που έχουμε στην διάθεση μας αλλά μας έχουν επιβεβαιώσει και ανώτερα κομματικά στελέχη στην Ρηγίλλης, το ποσό των 13.000 euro δηλαδή περίπου 18.800$. Τα χρήματα κατατέθηκαν στο όνομα του κ. Χρήστου Ορφανάκου, μέλους της Νομαρχιακής της ΝΔ στις ΗΠΑ και προέδρου της τοπικής της περιοχής της Αστόριας.
 
Τα χρήματα αυτά προορίζονταν για να καλύψουν ένα μέρος των εξόδων εισιτηρίων ομογενών που θέλανε να κατέβουν στις εκλογές να ψηφίσουν. Τότε έδιναν το ποσό των 400$ περίπου ανά εισιτήριο. Ως εδώ όλα καλά.  Το πόσα χήματα δόθηκαν και σε πόσους ουδείς το γνωρίζει; Από αυτά που για πρώτη φορά δημοσιοποιούνται σήμερα και καταγγέλονται προκύπτουν πολλά και καυτά ερωτηματικά για χρήματα που φαίνεται να  έχουν χαθεί... ή ξεχαστεί σε κάποιες τσέπες εδώ και δυο χρόνια... αντί να πάνε στους δικαιούχους...  
ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ  
b_mpertzikhs__-_copy.pngΤον Ιανουάριο του 2008 ο κ. Βασίλειος Μπερτζίκης γνωστός και καταξιωμένος ομογενής με ήθος και ποιότητα στον χαρακτήρα του, έρχεται και μας ενημερώνει για μια περίεργη υπόθεση χρημάτων που δεν έχουν  καταβληθεί στα μέλη που κατέβηκαν να ψηφίσουν στην  Ελλάδα και είχαν υποβάλει όλα τα σχετικά δικαιολογητικά στο κόμμα και εν προκειμένω στην Νομαρχιακή της ΝΔ των ΗΠΑ στην Νέα Υόρκη...  Το κόμμα όμως είχε στείλει χρήματα για να δοθούν σε όσους είχαν τα απαραίτητα δικαιολογητικά...   Κάποιες μέρες αργότερα και αφού διερευνήσαμε όλα τα στοιχεία της καταγγελίας που μας έκανε πλέον ευθέως τον Απρίλιο του 2008 ο κ. Βασίλειος Μπερτζίκης , το θέμα το θέσαμε διακριτικά στον πρόεδρο της Νομαρχιακής κ. Πέτρο Γαλάτουλα. Νωρίτερα το είχαμε θέσει με σχετικό ερώτημα και στον γραμματέα της Νομαρχιακής κ. Διονύσιο Πυλαρινό...
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ για το ίδιο θέμα και τις καταγγελίες που υπάρχουν ενημερώθηκε, στην χαλικδική κατά την διάρκεια κομματικής εκδήλωσης επίσημα το καλοκαίρι του 2008 ο τότε αρμόδιος για θέματα αποδήμων κ. Βασίλειος Πάππας αλλά και ο αντίστοιχος διευθυντής της γραμματείας αποδήμων κ. Ευστάθιος Τσπιπτσής σύμφωνα με όσα μας καταγγέλει ο κ. Βασίλειος Μπερτζίκης.  Η απάντηση που έλαβε τότε σε εκείνη την  συνεστίαση στην οποία παρόντες ήταν και άλλο κοματικό στέλεχος από την Βοστώνη ο κ. Παπαδόπουλος ήταν ότι θα έρθω στην ΝΥ και θα το ερευνήσω. Ο κ. Τσιπτσής ήρθε τον ιανουάριο του 2009 διότι έχει στενούς δεσμούς με τις ΗΠΑ λόγω και του υιού του αλλά έρευνα όπως καταγγέλλεται δεν έγινε... Ο κ. Τσπιπτσής όμως επανήλθε και στον Απρίλιο του 2009 με αφορμή την παρέλαση στην 5η Λεωφόρο και μάλιστα τιμήθηκε από τον πρόεδρο της Νομαρχιακής κ. Πέτρο Γαλάτουλα αλλά πάλι έρευνα για τις σοβαρότατες καταγγελίες  δεν έγινε... 
 
Η «ενημέρωση» εκείνη τον Ιανουάριο επανήλθε πιο έντονα με την μορφή διαμαρτυρίας στον αρμόδιο πρόεδρο της Νομαρχιακής στην ΝΥ κ. Πέτρο Γαλάτουλα.   Η υπόθεση όμως δεν ερευνήθηκε ποτέ μέχρι σήμερα ούτε και υπήρξε οικονομικός έλεγχος από το κόμμα... 
 
 {και παρακολουθείτε τους αποκαλυπτικούς διαλόγους}
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Βασίλη καλησπέρα καλή χρονία! Να σε ρωτήσω...Θυμάσαι όλα αυτά που μου έλεγες με τα εισητήρια; Έχω πιάσει πάλι αυτό το ρεπορτάζ. Πού βρίσκεται η εξέλιξή του;
 
Βασίλειος  Μπερζίκης: μόνο 2-3 έχουν πάρει τα λεφτά, οι υπόλοιποι δεν τα έχουν πάρει.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ο Γαλάτουλας επιμένει ότι οι περισσότεροι τα έχουν πάρει...
 
Μπερζίκης: Ας τον Γαλάτουλα να λέει...τα έχει πει και σε μένα. Έμαθα ότι με έβριζε...λες και όλα αυτά, τα έβγαλα από τον αέρα...
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τι εννοείς;
 
Μπερζίκης: Ότι φώναζα και το έλεγα εδώ και εκεί. Ας έρθει να το πει σε μένα.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:Βασίλη, σε εμπιστεύομαι, διότι σε ξέρω χρόνια και πιστεύω ότι είσαι και σοβαρός άνθρωπος...
 
Μπερζίκης: εγώ ξέρω δέκα ανθρώπους που δεν τα έχουν πάρει.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μάλιστα...θέλω να μου πεις και ονόματα και αν είναι δυνατό και τηλέφωνα...ξέρω ότι αυτή η ιστορία θα ελεγχθεί σε βάθος...
 
Μπερζίκης: εγώ μπορώ να σου δώσω δέκα ονόματα...
 
Δεν ξέρω αν θα μου δώσεις δέκα...μπορείς να μου πεις κάποια χαρακτηριστικά ονόματα...
 
Μπερζίκης: ο Σπύρος ο Μανώλης, ο οποίος έχει 10 ανθρώπους...
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Όλα αυτά από το 2007, έτσι;
 
Μπερζίκης: ναι από το 2007
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μετά, άλλος;
 
Μπερζίκης: Αυτός έχει τα ονόματα...πήγανε κάτω και μετα δεν ξαναπήγανε. Με έπαιρναν τηλέφωνο, αλλά εγώ δεν συγκράτησα τα τηλέφωνά τους. Με έπαιρναν από το Long ISland, από το New Jersey...δεν συγκράτησα τα τηλέφωνά τους...
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Βασίλη, επειδή σου ξανά λέω σε θεωρώ αξιόπιστο άτομο, σοβαρό και ίσως από τους λίγους που εμπιστεύομαι εδώ στην ομογένεια, που δραστηριοποιούνται στην ΝΔ, όταν με πλησίασες και μου το είπες, θυμάσαι ότι σου είπα ότι θα το ψάξω. Ξέρω ότι πέρασε πολύς καιρός. Επειδή τώρα το ερευνούν, θα το ερευνήσουν και από την ΝΔ -σε διαβεβαιώνω-δεν θα το αφήσουν να περάσει έτσι..., εσύ θα μπορέσεις...
 
 Μπερζίκης: Αν με πάρουν τηλέφωνο, εγώ θα πω τα ονόματα που ξέρω. Ο Μανώλης πήγε δέκα άτομα και δεν πληρώθηκαν. Υπάρχουν και άλλα ονόματα, αλλά δεν έχω κρατήσει τα τηλέφωνά τους.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Οκ Βασίλη, λέω το εξής: σε ρώτησα πάλι αργότερα -γιατί σου είπα ότι θα το παρακολουθήσω- γιατί σου το υποσχέθηκα. Σου είπα «πήγαινε στον Πάππα», κτλ., είπες «πήγα και στον κ. Πάππα», ο οποίος ήταν τομεάρχης για τον απόδημο. Τι έγινε τότε;
 
Μπερζίκης: είχαμε μια κομματική συνάντηση στην Ουρανούπολη στην Χαλκιδική...
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πριν τις εκλογές (2009)λες;
 
Μπερζίκης: ναι πριν τις εκλογές. Και κάθισα με τον κ. Τσιπτσή στο τραπέζι και τρώγαμε. Του άνοιξα εγώ συζήτηση και μου λέει «στείλαμε 13.000 ευρώ», κάπου 18.000 δολάρια, «στο όνομα του Ορφανάκου». Εκείνη τη στιγμή δεν είχε πάρει ούτε ένας. Είχα μάθει ότι είχε πάρει ένας, και αυτό το έμαθα από τον Γιώργο τον Χρυσομαλλίδη ότι τα πήρε δήθεν ο ανηψιός του. Του λέω (του Τσιπτσή) «δεν τα έχει πάρει κανένας από αυτά τα λεφτά». Λοιπόν, μετά από λίγο έμαθα ότι τα πήρε ο ανηψιός του Χρυσομαλλίδη.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Οκ. Πήρε μόνο αυτός για τον εαυτό του. άλλοι;
 
Μπερζίκης: κανένας άλλος!
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Όλα αυτά εσύ θα τα έλεγες και δημοσίως;
 
Μπερζίκης: Τα λέω δημοσίως!  
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Οκ. Εμένα μου τα είπες, και όπως μου τα είπες θα τα μεταδώσω. Στο κόμμα θα τα πεις; Θα έρθουν εδώ άνθρωποι του κόμματος
 
Μπερζίκης: Βεβαίως και θα τα πω. Ακριβώς όπως τα ξέρω. Ξέρω ότι 10 άνθρωποι που τους έφερε αυτός ο άνθρωπος (Σπύρος Μανώλης) και επειδή ήξερα ότι είχε ανάγκη, δεν είχε χρήματα, τον έπιασα δεύτερη φορά τον Γαλάτουλα. Του λέω «Γαλάτουλα, επειδή θα πάνε κάτω 10 άνθρωποι να ψηφίσουν, αλλά δεν έχουν χρήματα. Θα τους τα δώσετε τα λεφτά». «Βεβαίως» μου λέει «χωρίς καμιά συζήτηση».
Εν τω μεταξύ ήταν και ένας Παπαδόπουλος από την Βοστώνη και είπε ότι η Βοστώνη έδωσε 5.000 του Γαλάτουλα για τα εισητήρια.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αυτό πρώτη φορά το ακούω. Ο Γαλάτουλας μου έλεγε σε μια συζήτηση που είχα ότι φτύνει αίμα για να πάρει την νόμιμη συνδρομή που δίνουν οι κομματικές οργανώσεις στην Νομαρχιακή.   
 
Μπερζίκης: Το είπα στο Γαλάτουλα και μου είπε πήρα 5.000 από τον Σπυρόπουλο του ΣΑΕ. Ύστερα έμαθα ότι τα λεφτά της Βοστώνης τα έδωσε ο Σπυρόπουλος. Ο Γαλάτουλας είπε 5.000, ο Παπαδόπουλος είπε 10.000. Ένα ποσό είχε πάει...ήταν και ο ίδιος στο τραπέζι όταν τα συζητούσαμε αυτά.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Βασίλη, τα είπες στον Πάππα. Είδες ότι δεν έγινε τίποτε...
Μπερτζίκης:Δεν έγινε τίποτε!
 
Μπερζίκης: δεν με ενδιαφέρει...
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:Το κατάλαβα. Βασίλη, τα πράγματα άλλαξαν στην ηγεσία της ΝΔ. Εσύ σκοπεύεις να τα καταθέσεις...κατ' αρχάς θα ήθελα να σε ρωτήσω γιατί δεν τα έχεις καταγγείλει επίσημα;
 
Μπερζίκης: επίσημα; Αφού τα είπα σε αυτόν που ήταν υπεύθυνος, στον Πάππα, τι πιο επίσημο; Τι να έκανα; Στον Καραμανλή να πήγαινα;
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:Δηλαδή αν εγώ τα γράψω και τα αποκαλύψω, όπως μου τα λες, θα τ' αποδεχθείς και θα απαντήσεις στο κόμμα;
 
Μπερζίκης: εγώ ακριβώς τα ίδια τα έχω ξαναπει, τα ξαναλέω και αν χρειαστεί θα τα ξαναπώ. Γιατί ε΄γω έπεισα τους άλλους να πάνε... προσωπικά ε΄γω ο ίδιος τους έπεισα.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:Σε ρωτάω γιατί είναι λεπτό το ζήτημα και στο ξαναθέτω. Επειδή θα τα μεταδώσω όπως μου τα λες...
 
Μπερζίκης: Βάλε και το όνομά μου δεν με πειράζει...
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:Θα τα παίξω όλα, όπως τα λες στο ρεπορτάζ. Εσύ όλα αυτά θα τα πεις στα αρμόδια κομματικά όργανα;
 
Μπερζίκης: Βεβαίως. Όπως στα λέω, ακριβώς τα ίδια θα πω.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:Δηλαδή, ανέλαβε ο Παναγιώτης ο Σκανδαλάκης, αρμόδιος για θέματα αποδήμου Ελληνισμού. Θα του τα πεις;
 
Μπερζίκης: Αν με ρωτήσει, βεβαίως. Θα τα πω, όπως στα λέω και σένα, γιατί αυτή είναι η αλήθεια. Αν δεν με δουλεύουν οι άλλοι και μου λένε ότι δεν τα πήραν.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:Να σε ρωτήσω...
 
Μπερζίκης:  κάποια στιγμή είμαστε μαζί με τον Γαλάτουλα και τον ρωτούσα ειδικά γι αυτά τα παιδιά....στεναχωριόμουν γιατί δεν είχαν πάρει τα λεφτά, γιατί εγώ τους είχα φέρει...
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:Δηλαδή από το 2007 αυτή η υπόθεση παραμένει ανοιχτή;
 
Μπερζίκης: ανοιχτή παραμένει. Και μου λέει «τα πήραν, τα πήραν τα λεφτά». Του λέω «κάτσε να τον πάρουμε τηλέφωνο». Τον παίρνει αυτός και δεν το σήκωσε, τον παίρνω από το δικό μου, το σηκώνει. Τον ρωτάω «τα πήρες τα λεφτά; Εγώ νόμιζα ότι τα πήρες. Μίλησε του ιδίου» και του το δίνω. Του μιλάει και του λέει «κάποιο λάθος θα έγινε. Θα το ψάξω, θα το βρω και θα στα στείλω τα λεφτά.»
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:Ο Γαλάτουλας τα έλεγε...
 
Μπερζίκης: Ο Γαλάτουλας τα έλεγε μπροστά μου σε αυτόν. Και τα λεφτά δεν τα πήρε. Τον έχω δει μπροστά μου πολλές φορές, μιλήσαμε...δεν τα έχει πάρει τα λεφτά.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:Εσύ πώς το κρίνεις όλο αυτό; Αυτό είναι ανοιχτή πληγή από το 2007...είναι η πρώτη φορά που θα βγει προς τα έξω...
 
Μπερζίκης: δεν μου άρεσε καθόλου αυτό που έκανε ο Γαλάτουλας. Και γι' αυτό δεν ξαναμπλέχτηκα με τα κομματικά εδώ.
 
Βασίλη, έχω την έγκρισή σου να τα μεταδώσω όπως μου τα είπες;
 
Μπερζίκης: Πες τα όπως σου τα λέω και ας μου κάνει ο Γαλάτουλας μήνυση!
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Βασίλη, εγώ θα τα μεταδώσω όπως μου τα λες.
 
Μπερζίκης: Ακριβώς αυτά είναι. Άμα με διαψεύσει ο Γαλάτουλας, ας μου κάνει μήνυση να πάω να φέρω τους ανθρώπους. Και άμα τα πήραν, θα είμαι φταίχτης εγώ. Αλλά δεν το πιστεύω, είναι πολύ καλός φίλος, αποκλείεται να μου λέει ψέματα. Πέρισυ τέτοια εποχή ακριβώς που είμαστε μαζί με αυτόν τον Μανώλη  δεν τα είχε πάρει.  
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εγώ, Βασίλη, εφόσον έχω την έγκρισή σου θα τα βγάλω στον αέρα όλα...
 
Μπερζίκης: Σου είπα βάλε και το όνομά μου. Δεν έχω πρόβλημα
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:Βεβαίως θα τα βάλω, έτσι όπως μου τα λες, καταγράφω τα πάντα. Εμέναν με ενδιαφέρει, βγαίνοντας το ρεπορτάζ στο φως της δημοσιότητας να μην μείνει εκεί το θέμα, να τα καταθέσεις στα αρμόδια και στα κομματικά όργανα. Γιατί να είσαι σίγουρος...
 
Μπερζίκης: Αν με ρωτήσουν, αυτά θα πω. Αυτά που είπα σε σένα, τα ίδια θα πω. Γιατί αυτή είναι η αλήθεια. Δεν ξέρω άλλη αλήθεια. Αυτή είναι. Αν πω άλλη, θα βγω εγώ ψεύτης.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:Τυπικά εξακολουθείς να είσαι μέλος της κομματικής οργάνωσης;
 
Μπερζίκης: έχω γραφτεί μέλος της τοπικής του χωριού μου (στην Ελλάδα). Μα θα πάω με τον Γαλάτουλα τώρα; Δεν μπορώ. Εγώ είμαι άνθρωπος straight. Παίρνω  μια πρωτοβουλία και θέλω να την βγάζω πέρα. Τώρα... να κοροϊδέψω τον κόσμο ή να βγουν τα λεφτά για να τα βάλω στην δικιά μου τσέπη, και να μη δώσω σε κανέναν άλλο....(δεν τα κάνω αυτά). Τώρα να μου λέει...του λέω για του Σπυρόπουλου τα λεφτά, «τα έδωσα» λέει «στην τοπική. Στα γραφεία που είχαμε νοικιάσει εκεί πέρα». Μα τα γραφεία τα είχε δώσει η Άννα, τα είχε νοικιάσει.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εννοείς τα γραφεία που είχε νοικιάσει η ΝΔ στο 2007 ή γενικώς τα γραφεία
 
 Μπερζίκης:Το 2007.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Βασίλη, εγώ θα τα μεταδώσω όπως μου τα είπες. Και μόλις δημοσιευτούν θα το καταλάβεις από τις αντιδράσεις και από τα τηλέφωνα που θα δεχτείς.
 
 
Μπερζίκης: Δώσε και το τηλέφωνό μου, και το όνομά μου, δεν έχω πρόβλημα.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:Να είσαι σίγουρος ότι από την  στιγμή που θα βγει το ρεπορτάζ στον αέρα με σένα, όπως τα λες, να είσαι σίγουρος ότι θα σε πάρει ο Σκανδαλάκης γιατί ξέρω το ήθος και το ποιόν του ανδρός...
 
Μπερζίκης:  Πάρε με για ό,τι θέλεις. Εγώ επιμένω ότι δεν τα πήραν τα λεφτά.
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:Σε ευχαριστώ για την συνομιλία που είχαμε. Όπως μου τα είπες, έτσι και θα τα μεταδώσω.
 
Μπερζίκης: Τίποτε.    
 
 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:Και να θυμάσαι ότι όταν αναλαμβάνουμε ένα ρεπορτάζ, μπορεί να περάσει πολύς καιρός αν δεν διαβεβαιωθούμε και δεν διασταυρώσουμε δεν το βγάζουμε στον αέρα. Εγώ αυτή την μαρτυρία σου θα την μεταδώσω όπως τα λές...
 
Μπερτζίκης: το ξέρω είσαι πολύ ωραίος σε ευχαριστώ.   
 
Μομφές όμως αφήνει  το κομματικό στέλεχος της ΝΔ, Βασίλειος Μπερτζίκης εναντίον και των τότε υψηλά ιστάμενων  υπευθύνων για θέματα Αποδήμων Βουλευτή κ. Βασίλειο Πάππα και Ευστάθιο Τσπιπτσή τους οποίους ενημέρωσε το καλοκαίρι που κατέβηκε στην Ελλάδα στην Χαλκιδική. 
 
Και τώρα για τυχόν αμφιβολίες λόγω παρεμβολών στο πρώτο ηχητικό ντοκουμέντο ακούστε και την επανάληψη της μαρτυρίας ντοκουμέντο όπου επαναλαμβάνονται τα ίδια στοιχεία ακριβώς! 
 
 
p_galatoulas.pngΚατά την διάρκεια της έρευνας μας ρωτήσαμε επαλειμμένα, από τα τέλη του 2007  τον πρόεδρο της Νομαρχιακής της Νέας Δημοκρατίας για το θέμα αυτό κ. Πέτρο Γαλάτουλα. Πάντοτε η απάντηση του κ. Π.Γαλάτουλα  εκτός του ότι ποτέ δεν ήταν σαφής και ξεκάθαρη κατέληγε στο επαναλαμβανόμενο μονότονα ότι «δεν δίνουμε λογαριασμό σε κανένα, μόνο στο κόμμα...» μόνο που το κόμμα-όπως αποκαλύπτεται- δεν γνώριζε τίποτα απολύτως για αυτή την υπόθεση.
 
Μια υπόθεση που σέρνεται με ψίθυρους και φήμες στους κόλπους της ομογένειας αλλά και των τοπικών στην ΝΔ στις ΗΠΑ από στόμα σε στόμα...  Για το ίδιο θέμα πολύ πριν το δημοσιοποιήσουμε είχαμε ενημερώσει και το μέλος της Νομαρχικής Διονύσιο Πυλαρινό- δεξί χέρι και στενό  συνεργάτη του κ. Π. Γαλάτουλα-  αλλά ποτέ ούτε και από τον κ. Πυλαρινό πήραμε σαφή απάντηση...
 
Για το  θέμα επανήλθαμε και ρωτήσαμε επανειλημμένα  τον κ.Πέτρο Γαλάτουλα αλλά  όπως θα ακούσετε και  σε τελευταία συνομιλία μας στις 17 Ιουλίου του 2009, δηλαδή σχεδόν δυο χρόνια μετά, αρνείται να απαντήσει... με σαφήνεια και καθαρότητα για το επίμαχο θέμα..   
 
 Βέβαια ένα από τα βασικά ερωτηματικά -για όσους γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις εδώ στους κόλπους της ομογένειας είναι  γιατί τα χρήματα ζητήθηκε να κατατεθούν στο λογαριασμό του κ. Ορφανάκου και όχι του προέδρου κ.Γαλάτουλα ο οποίος έχει και στην σχετική οικονομική άνεση να εγγυηθεί να χρειαστεί;
 
Το ρεπορτάζ και η δημοσιογραφική έρευνα που κάνουμε -και για αυτό έχουμε ενημερώσει ως οφείλαμε τον ίδιο τον κ. Πέτρο Γαλάτουλα αλλά πάντα αλαζονικά απαντούσε με τρόπο απαξιωτικό για τους δημοσιογράφους με προσωπικές επιθέσεις και φράσεις που δεν συνάδουν με το αξίωμα που του εμπιστεύτηκαν αφενός στο κόμμα και αφετέρου οι άνθρωποι που τον τίμησαν με την ψήφο και την εμπιστοσύνη τους- κατέδειξε και άλλα πολύ σοβαρά  στοιχεία που στην συνέχεια της έρευνας μας θα  δούμε σε προσεχή ρεπορτάζ.
 
 
Π.ΣΚΑΝΔΑΛΑΚΗΣ: ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ!
 
Για την υπόθεση ενημερώσαμε στις 25 Ιανουαρίου 010 τον πρόσφατα διορισμένο από τον πρόεδρο της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά,  αρμόδιο για τις τοπικές των Αποδήμων πρώην υπουργό ιατρό κ. Παναγιώτη Σκανδαλάκη.
 
skandalakis.jpgΗ σαφής και κατηγορηματική άμεση  δήλωση του πρώην  υπουργού ήταν επί λέξη(mot a mo) «εγώ να καλύψω τέτοια πράγματα ούτε μια στο τρισεκατομμύριο! Απατεωνιές δεν καλύπτει κανένας μας, και ούτε και ο πρόεδρος είναι διατεθειμένος να κάνει πως δεν άκουσε! Είμαι σαφής και ξεκάθαρος. Με το που δημοσιοποιούνται πάω στον εισαγγελέα και ας κάνουν καλά! Το κόμμα  και η νέα ηγεσία δεν  θα ανεχτεί τέτοιες συμπεριφορές! Θα πάω στον εισαγγελέα και θα καταθέσω και μάρτυρας! Αυτό στο δηλώνω και γράψε το όπως στο λέω! Θα  είμαι αμείλικτος. Με ξέρεις πόσα χρόνια; θα πάω στον εισαγγελέα!  Η νέα ηγεσία δεν σηκώνει όχι μύγα στο σπαθί ούτε ίχνος σκόνης! Επαναλαμβάνω την δήλωση μου. Εάν είστε 100% σίγουροι για αυτά που καταγγέλλονται  υπάρχουν όργανα υπάρχει και δικαιοσύνη! Η υπόθεση θα πάει στην δικαιοσύνη για να αποδειχθεί όλη αλήθεια! Ας αποφανθεί η δικαιοσύνη!» ΗΧΗΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΔΗΛΩΣΗΣ
 
Μετά από αυτές τις δηλώσεις και τις σημερινές αποκαλύψεις του Greek American News Agency  είναι κάτι περισσότερο από βέβαιο ότι από Δευτέρα θα υπάρξουν εξελίξεις στο εσωτερικό της ΝΔ με άμεσες διαδικασίες που θα κινήσει ο αρμόδιος τομεάρχης της ΝΔ για τις τοπικές των αποδήμων κ. Παναγιώτης Σκανδαλάκης.              
 
Πάντως  τα όσα καταγγέλλονται και αποκαλύπτονται σήμερα όμως δείχνουν και το εσωτερικό κλίμα δυσοσμίας και  την  οσμή και άλλων σκανδάλων κακοδιοίκησης και κακοδιαχείρισης  που επικρατεί όχι τόσο  στην κομματική διάρθρωση των τοπικών της ΝΔ τουλάχιστον  στις ΗΠΑ, όσο στην Νομαρχιακή της ΝΔ αφού υπάρχουν και άλλες  καταγγελίες... που φωτογραφίζουν ως υπεύθυνο τον κ. Πέτρο Γαλάτουλα.
 
Πρόσφατα ο πρόεδρος της Νομαρχιακής-όπως καταγγέλθηκε στο Greek American News Agency- εγκατέλειψε το κτήριο που ενοικίαζε στους 23 δρόμους (πάνω από το Λευκό Πύργο) από τον μεσάζοντα κ. Νικόλαο Διαμαντίδη (sic) -ναι καλά διαβάσατε- τον γνωστό υποψήφιο στο ψηφοδέλτιο επικρατείας του ΛΑ.Ο.Σ. και προσωπικό φίλο του κ. Γαλάτουλα(sic) ή αίθουσα  όπου στεγάζονταν η Νομαρχιακή της ΝΔ στις ΗΠΑ  σε κτήριο εβραϊκής  ιδιοκτησίας... Πληροφορίες αναφέρουν ότι εγκατέλειψαν το χώρο που νοίκιαζαν χωρίς να καταβάλλουν μεγάλο μέρος των ενοικίων...
 
Αυτά και πολλά άλλα που θα δούμε σε άλλα προσεχή αποκαλυπτικά ρεπορτάζ τα οποία  αν μη τι άλλο δείχνουν ότι η κατάσταση, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί με αλαζονικό ύφος και έπαρση από τον κ. Πέτρο Γαλάτουλα ο οποίος χαρακτηριστικά σε τακτούς χρόνους  τονίζει δημοσίως ότι κρατά στο τσεπάκι τους ψήφους των εκλεκτόρων,  είτε πρόκειται για την Νομαρχιακή είτε των αντιπροσώπων που αφορούν στις εκλογές για την ανάδειξη ηγεσίας  στην Ομοσπονδία Ελληνικών Σωματείων Μείζονος ΝΥ- στην οποία είναι γενικός γραμματέας, δεν αφήνουν περιθώρια παρερμηνείας και απαντούν στο ερώτημα που θέτουν και υψηλά κομματικά στελέχη της Ρηγίλλης κάθε φορά που επισκεπτόταν την ΝΥ... γιατί επί χρόνια έχουν απομακρυνθεί παλαιά κομματικά  στελέχη με ήθος, ευπρέπεια, ποιότητα και πολιτικό  πολιτισμό   και  προ πάντων ακέραιο χαρακτήρα...   
 
Στοιχεία  που δυστυχώς είχαν χαθεί τα τελευταία χρόνια τουλάχιστον σε ότι αφορά την κομματική ιεραρχία στις τοπικές των ΗΠΑ... Στοιχεία που επικρατούσαν για χρόνια και πάντων   δεν φαίνεται να  συνάδουν  ούτε με το ύφος ούτε με το νέο ήθος που επαγγέλλεται με πείσμα και επιμονή η νέα ηγεσία της ΝΔ. Δεν είναι τυχαίο ότι στελέχη των κομματικών  οργανώσεων του Σικάγου αρκετές φορές διαφώνησαν με την τακτική και τις μεθόδους του κ. Γαλάτουλα και για αυτό ζήτησαν να μην έχουν καμία επαφή με τον κ.Γαλάτουλαμ ζητώντας να σχηματίσουν δική τους νομαρχιακή στην πολιτεία του Σικάγου. Αντίστοιχα καταγγελίες και διαφωνίες με τις πρακτικές και τις μεθόδους του προέδρου της Νομαρχικής στις ΗΠΑ κ. Πέτρου Γαλάτουλα είχε και πρόσφατα παραιτηθείς πρώην πρόεδρος και ιδρυτής της τοπικής στην πολιτεία της Φλόριδας κ. Στέλιος Σεβαστός  ο οποίος μάλιστα ουκ ολίγες φορές είχε διαφωνήσει ανοιχτά με τον πρόεδρο της Νομαρχιακής της ΝΔ στις ΗΠΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: