Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009

Ένας από τους 50 που υπέγραψαν για την υποψηφιότητα Σαμαρά δηλώνει: Δεν ανήκω στη Νέα Δημοκρατία

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 06 Νοε 2009


Μπουρλότο στις διαδικασίες για την ανάδειξη του νέου προέδρου στη Νέα Δημοκρατία βάζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας κ. Κώστας Αντζουλάτος ο οποίος άρτι αφιχθείς απ΄ την μακρινή Κίνα όπου έχει αναπτύξει τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες μίλησε στην σημερινή «Πελοπόννησο» για την υπογραφή στήριξης του στον Αντώνη Σαμαρά για την διεκδίκηση της Αρχηγίας στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας.
Ούτε λίγο ούτε πολύ ο κ. Αντζουλάτος, ο οποίος ήταν ένας από τα 50 μέλη του κόμματος που υπέγραψαν την συμμετοχή του ......Αντώνη Σαμαρά στις εκλογές για την αρχηγία δηλώνει απερίφραστα, «Ο Κώστας Αντζουλάτος δεν είναι με καμία κομματική παράταξη. Είναι ακομμάτιστος» και συνεχίζει « Ο Αντώνης Σαμαράς είναι διαχρονικά φίλος μου και επειδή εγώ τιμώ τις φιλίες μου, οτιδήποτε μου ζητήσει κάποιος φίλος μου (σημ online -press- άρα οποιουδήποτε κόμματος) και έχει σχέση με την προσωπική του πρόοδο, εγώ θα τον τιμήσω με την υπογραφή μου. Αυτό έκανα και με τον Αντώνη Σαμαρά» …….και πιο κάτω συνεχίζει ο κ. Αντζουλάτος «Είναι σαφές ότι δεν με αφορά οτιδήποτε κάνει η Νέα Δημοκρατία στα εσωκομματικά της………. εμένα όμως δεν με αφορά η Νέα Δημοκρατία, γιατί δεν ανήκω στη Νέα Δημοκρατία» και καταλήγει «Κάποιοι θέλουν να με τοποθετήσουν πολιτικά επειδή έτσι τους συμφέρει στους κόλπους της Ν.Δ, κάποιοι θέλουν να μου δώσουν κομματική ταυτότητα διότι έτσι βολεύονται για το μέλλον ή για το παρόν και το σημαντικότερο όλοι θέλουν τον Αντζουλάτο να ανήκει κάπου. Επαναλαμβάνω δεν ανήκω κομματικά σε καμιά παράταξη.»

Έτσι λοιπόν με τη περίεργη αυτή δήλωση του κ. Αντζουλάτου μπαίνουν πλέον πολλά ερωτήματα όπως το αν τυπικά ο κ. Σαμαράς δικαιούται να είναι υποψήφιος μιας και ο κ. Αντζουλάτος δεν είναι μέλος της Ν.Δ, ή αν και οι υπόλοιποι υποψήφιοι έχουν υπογραφές από άτομα που δεν είναι μέλη της Νέας Δημοκρατίας. Και επειδή η όλη συνέντευξη μας μια μέρα πριν το συνέδριο μας φάνηκε αρκετά περίεργη θα επισημάνουμε το ίσως τυχαίο γεγονός ότι ο κ. Αντζουλάτος είναι κουμπάρος της πρώην βουλευτίνας κ. Ράγιου, προσωπικής φίλη του κ. Μειμαράκη, και θερμής υποστηρίκτριας της Ντόρας.

Αντώνη Σαμαρά δεν ήξερες…. Δεν ρώταγες…. ΠΗΓΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια: