Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ..«Ετρεχε» χρόνια χωρίς να ξέρει τίποτα!

Τον Λεμούσια στήριξε ο Παπαγεωργόπουλος 
Σαν να μην πέρασε μια μέρα από τις συνολικά 463 που μετράει μέσα στη φυλακή, ο Βασίλης Παπαγεωργόπουλος απολογήθηκε..
χθες ενώπιον του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, επαναλαμβάνοντας ουσιαστικά όσα είπε, από την ίδια θέση, και στο πρωτοβάθμιο δικαστήριο.Τον Λεμούσια στήριξε ο Παπαγεωργόπουλος Τον Λεμούσια στήριξε ο Παπαγεωργόπουλος Με τη χαρακτηριστική του άνεση -και την αίγλη που απέκτησε μέσω της αθλητικής, επαγγελματικής και πολιτικής του σταδιοδρομίας- έδωσε τη δική του εξήγηση για την υπεξαίρεση των 17,9 εκατ. ευρώ, στηρίζοντας παράλληλα και τον άλλοτε στενό συνεργάτη του, Μιχάλη Λεμούσια.Η ταύτιση των δύο ανδρών και η κοινή υπεράσπιση, κατά πολλούς συνετέλεσε στην καταδίκη του «φτερωτού γιατρού» από το πρωτοβάθμιο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων. Οι παραπάνω μαζί με το βασικό κατηγορούμενο- πρώην διαχειριστή πληρωμών Παναγιώτης Σαξώνη, καταδικάστηκαν με ισόβια κάθειρξη.Παρά την ανακατάταξη, με την προσθήκη γνωστών δικηγόρων, και τις αρχικές αποστάσεις, η υπερασπιστική γραμμή παραμένει κοινή και συνεχίζουν να αρνούνται ότι γνώριζαν την υπεξαίρεση και τον Σαξώνη, ο οποίος τους ενέπλεξε «για να κερδίσει ελαφρυντικό».Οπως και πρωτοδίκως, τέθηκε η κρίσιμη υποθετική ερώτηση από την έδρα: -Αν προσέγγισε ο Λεμούσιας τον Σαξώνη, εν αγνοία σας, και αν όταν υπέπιπτε στην αντίληψη σας εκβίαζε, τι θα κάνατε; «Θα τον είχα αποκηρύξει άμεσα, θα τον έδιωχνα και θα τον οδηγούσα στην ελληνική Δικαιοσύνη. Ποιος να με εκβιάσει;Δεν έχω να κρύψω τίποτα στη ζωή μου. Εγώ γνώρισα έναν εργατικό, έντιμο συνεργάτη που έμενε σε διαμέρισμα 75 τ.μ. Θα είχε κλέψει 8,5 εκατ. ευρώ και θα έπαιρνε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο από τη Γερμανία;», ανέφερε ο πρώην δήμαρχος στο δικαστήριο και επανέλαβε ότι οι σχέσεις των δύο ανδρών δεν διερράγησαν ποτέ.«Δεν μπορώ να δώσω απάντηση στον εαυτό μου γιατί βρίσκομαι στη φυλακή για ένα χρόνο, τρεις μήνες και οκτώ μέρες. Το πιο βαρύ είναι η σπίλωση του ονόματός μου, που έχτιζα επί 50 χρόνια. Από μια άδικη δικαστική απόφαση. Ενα στοιχείο αν έχετε ότι έχω υπεξαιρέσει ένα ευρώ να με βάλετε ισόβια, να πεθάνω στη φυλακή. Αν όχι, να διώξετε τη λάσπη, να αποκαθάρετε το όνομά μου, να αποκαταστήσετε την τιμή και την υπόληψή μου. Παρακαλώ να με αθωώσετε», είπε ο Β. Παπαγεωργόπουλος στην απολογία του.«Αν στην άλλη ζωή θα ξαναγίνω δήμαρχος, θα εγκατασταθώ μέσα στο ταμείο», είπε όταν ρωτήθηκε τι θα έκανε, εκ των υστέρων, για να αποτρέψει την υπεξαίρεση. ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: