Τρίτη 23 Απριλίου 2013
Γιατί είναι αποτέλεσμα λανθασμένης
πολιτικής σκέψης οι προϋποθέσεις που έθεσε ο βουλευτής Β.Κικίλιας για
την οικοδόμηση Τεμένους στην Αθήνα
Την ώρα που η Ευρώπη ανησυχεί για την μετατροπή της Τουρκίας σε ισλαμικό κράτος,
στην Ελλάδα ...
προτείνονται ενέργειες για την ενεργό ανάμιξη της Τουρκίας στα ελληνικά πράγματα, γεγονός που θα καταλήξει σε βάρος της χώρας μας.
Η νέα Έκθεση του Συμβουλίου της Ευρώπης για την γειτονική χώρα, είναι επικριτική σε πολλά σημεία για τα τεκταινόμενα σ’ αυτήν, και ιδιαίτερα στην αύξηση της επιρροής των ισλαμιστών.
Δημοσίευμα της εφημερίδας Cumhurıyet, που αναδημοσιεύει το Onalert, αναφέρεται στην 62σέλιδη Έκθεση του Συμβουλίου της Ευρώπης, και τονίζει ότι διακυβεύεται ο κοσμικός χαρακτήρας της Τουρκίας και αποτελεί παραβίαση της κοσμικότητας αυτής το άνοιγμα των θρησκευτικών σχολών (ımam-hatip), ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην αυξανόμενη επιρροή του ισλαμιστή ηγέτη Φετουλάχ Γκιουλέν, στους δημόσιους θεσμούς.
Η Έκθεση προσθέτει, ότι Ευρωπαίοι παρατηρητές έχουν αρχίσει να αναρωτιούνται για το τι ακριβώς καθεστώς επικρατεί στην Τουρκία. Η Γαλλίδα βουλευτής κ. Josette Durrıeu προειδοποιεί μάλιστα για την ολοένα αυξανόμενη άνοδο του Ισλάμ που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τον κοσμικό χαρακτήρα της Τουρκίας.
Καταδικάζονται επίσης οι διώξεις εκλεγμένων βουλευτών, δημάρχων και τοπικών αρχόντων χωρίς να έχουν εξαντληθεί προηγουμένως όλα τα ένδικα μέσα και καλεί την Τουρκία να εξεύρει άμεσα λύση για το ζήτημα των φυλακισμένων δημοσιογράφων και βουλευτών.
Δεν υπάρχει πλέον αμφιβολία, πως η Τουρκία «έβαλε στο ράφι» την προοπτική ένταξής της στην Ε.Ε. και στρέφεται προς την ηγεμόνευση του ισλαμικού κόσμου. Ο πρόεδρος της Τουρκίας κ. Αμπντουλλάχ Γκιούλ, μιλώντας στην «Σύνοδο Εικοσαετίας από την ανεξαρτητοποίηση των Τουρκικών Δημοκρατιών» (!) είχε αναφέρει πως η Τουρκία, το Αζερμπαϊτζάν, το Καζακστάν, το Κιργιζιστάν, το Ουζμπεκιστάν και το Τουρκμενιστάν πρέπει να κινούνται ως «έξι κράτη-ένα έθνος» και να δείχνουν την αλληλεγγύη τους.
Ο κ. Γκιούλ, μιλώντας στην Σύνοδο που οργανώθηκε στο ξενοδοχείο Rixos στην Άγκυρα, δήλωσε: «Είναι ανάγκη να κινούμαστε με την συνείδηση πως είμαστε «έξι κράτη-ένα έθνος». Πρέπει να έχουμε μεταξύ μας σεβασμό, αγάπη, αλλά και να επιδεικνύουμε μεγάλη αλληλεγγύη. Αυτές είναι οι μεγάλες εξετάσεις ενώπιον μας». Το ότι δεν γίνεται αυτό ακόμη, οφείλεται σε πολλούς λόγους που δεν είναι του παρόντος. Όμως η Τουρκία δεν έπαυσε να εργάζεται προς αυτόν τον σκοπό, εκμεταλλευόμενη την ανοχή που δείχνει η Δύση έναντί της, όσο καιρό ακόμη χρειάζεται την γεωστρατηγική της θέση.
Σ’ αυτήν την επιδίωξη βρίσκει συμμάχους παντού, μεταξύ των οποίων και πολιτικούς που δεν έχουν βάθος πολιτικής παιδείας και παίζουν άθελά τους το παιχνίδι της.
Αυτά γράφονται με αφορμή ένα «δώρο» του επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στην περιφέρεια Αττικής και βουλευτή Α΄ Αθηνών της ΝΔ Βασίλη Κικίλια, προς τους Τούρκους, που ελπίζω να μη επιτρέψει η κυβέρνηση να επιδοθεί.
Ο κ. Β. Κικίλιας, στο Περιφερειακό συμβούλιο, έθεσε μια σειρά προϋποθέσεων για την οικοδόμηση του Τεμένους στην Αθήνα, με κυριότερη όλων αυτή της «αποβολής» του από τον αστικό ιστό.
Με απλά λόγια να οικοδομηθεί, όχι απλά εκτός του δήμου των Αθηναίων αλλά και εκτός των δήμων που συνθέτουν τον αστικό ιστό της Αττικής, δηλαδή τις συνοικίες. Σ’ αυτήν την τοποθέτηση υπάρχουν αρνητικά και θετικά, που πρέπει να συζητηθούν από ειδικούς που δεν θα εξαρτώνται από τις ψήφους των περιοίκων ή από εργολαβικά συμφέροντα ενδεχομένως.
Άλλο είναι το θέμα που ενοχλεί. Ότι ο κ. Β. Κικίλιας έθεσε κάποιες προϋποθέσεις, που προφανώς δεν είναι αποτέλεσμα ορθής πολιτικής σκέψης. Υποστήριξε: «Η κατασκευή τεμένους εκτός του αστικού ιστού της πόλης θα πρέπει να είναι ανταποδοτική της άμεσης επαναλειτουργίας της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης»!
Κάποιος από τους φίλους του κ. Β. Κικίλια, που διαθέτει πολιτική σκέψη, ας του πει: Πρώτον, ότι είναι απαράδεκτο να δίνει στην Τουρκία δικαίωμα επέμβασης σε ενδεχόμενο ανέγερσης τεμένους στην Αθήνα, το οποίο αφορά μουσουλμάνους από όλη την υφήλιο και όχι Τούρκους.
Δεύτερον, η πρόταση του κ. Ερντογάν για συμψηφισμό θεμάτων που αφορούν τους Έλληνες πολίτες μουσουλμάνους, με την επαναλειτουργία της Χάλκης, είναι απαράδεκτη γι’ αυτό και απορρίφθηκε από το σύνολο του πολιτικού κόσμου (πλην του κ. Β. Κικίλια).
Αφενός επειδή το Πατριαρχείο έχει Οικουμενικό χαρακτήρα και αγκαλιάζει Ορθοδόξους από πολλούς λαούς -που σημαίνει ότι δεν είναι Ίδρυμα του ελληνικού κράτους-, αφετέρου, η «επαναλειτουργία» της Χάλκης έχει μόνον συναισθηματικό χαρακτήρα, αφού δεν πρόκειται να λειτουργήσει ως Σχολή, ελλείψει μαθητών. Θα φιλοξενεί εκδηλώσεις πολιτιστικού χαρακτήρα. Αντιθέτως, οι απαιτήσεις των Τούρκων για συμψηφισμό, είναι ουσιαστικές, και αφορούν σε συνδιοίκηση στην Θράκη.
Κάποιος να του τα εξηγήσει του κ. Β. Κικίλια. Η πολιτική είναι σοβαρή υπόθεση (όταν την ασκούν οι επαΐοντες).
Ο Μακεδών
προτείνονται ενέργειες για την ενεργό ανάμιξη της Τουρκίας στα ελληνικά πράγματα, γεγονός που θα καταλήξει σε βάρος της χώρας μας.
Η νέα Έκθεση του Συμβουλίου της Ευρώπης για την γειτονική χώρα, είναι επικριτική σε πολλά σημεία για τα τεκταινόμενα σ’ αυτήν, και ιδιαίτερα στην αύξηση της επιρροής των ισλαμιστών.
Δημοσίευμα της εφημερίδας Cumhurıyet, που αναδημοσιεύει το Onalert, αναφέρεται στην 62σέλιδη Έκθεση του Συμβουλίου της Ευρώπης, και τονίζει ότι διακυβεύεται ο κοσμικός χαρακτήρας της Τουρκίας και αποτελεί παραβίαση της κοσμικότητας αυτής το άνοιγμα των θρησκευτικών σχολών (ımam-hatip), ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην αυξανόμενη επιρροή του ισλαμιστή ηγέτη Φετουλάχ Γκιουλέν, στους δημόσιους θεσμούς.
Η Έκθεση προσθέτει, ότι Ευρωπαίοι παρατηρητές έχουν αρχίσει να αναρωτιούνται για το τι ακριβώς καθεστώς επικρατεί στην Τουρκία. Η Γαλλίδα βουλευτής κ. Josette Durrıeu προειδοποιεί μάλιστα για την ολοένα αυξανόμενη άνοδο του Ισλάμ που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τον κοσμικό χαρακτήρα της Τουρκίας.
Καταδικάζονται επίσης οι διώξεις εκλεγμένων βουλευτών, δημάρχων και τοπικών αρχόντων χωρίς να έχουν εξαντληθεί προηγουμένως όλα τα ένδικα μέσα και καλεί την Τουρκία να εξεύρει άμεσα λύση για το ζήτημα των φυλακισμένων δημοσιογράφων και βουλευτών.
Δεν υπάρχει πλέον αμφιβολία, πως η Τουρκία «έβαλε στο ράφι» την προοπτική ένταξής της στην Ε.Ε. και στρέφεται προς την ηγεμόνευση του ισλαμικού κόσμου. Ο πρόεδρος της Τουρκίας κ. Αμπντουλλάχ Γκιούλ, μιλώντας στην «Σύνοδο Εικοσαετίας από την ανεξαρτητοποίηση των Τουρκικών Δημοκρατιών» (!) είχε αναφέρει πως η Τουρκία, το Αζερμπαϊτζάν, το Καζακστάν, το Κιργιζιστάν, το Ουζμπεκιστάν και το Τουρκμενιστάν πρέπει να κινούνται ως «έξι κράτη-ένα έθνος» και να δείχνουν την αλληλεγγύη τους.
Ο κ. Γκιούλ, μιλώντας στην Σύνοδο που οργανώθηκε στο ξενοδοχείο Rixos στην Άγκυρα, δήλωσε: «Είναι ανάγκη να κινούμαστε με την συνείδηση πως είμαστε «έξι κράτη-ένα έθνος». Πρέπει να έχουμε μεταξύ μας σεβασμό, αγάπη, αλλά και να επιδεικνύουμε μεγάλη αλληλεγγύη. Αυτές είναι οι μεγάλες εξετάσεις ενώπιον μας». Το ότι δεν γίνεται αυτό ακόμη, οφείλεται σε πολλούς λόγους που δεν είναι του παρόντος. Όμως η Τουρκία δεν έπαυσε να εργάζεται προς αυτόν τον σκοπό, εκμεταλλευόμενη την ανοχή που δείχνει η Δύση έναντί της, όσο καιρό ακόμη χρειάζεται την γεωστρατηγική της θέση.
Σ’ αυτήν την επιδίωξη βρίσκει συμμάχους παντού, μεταξύ των οποίων και πολιτικούς που δεν έχουν βάθος πολιτικής παιδείας και παίζουν άθελά τους το παιχνίδι της.
Αυτά γράφονται με αφορμή ένα «δώρο» του επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στην περιφέρεια Αττικής και βουλευτή Α΄ Αθηνών της ΝΔ Βασίλη Κικίλια, προς τους Τούρκους, που ελπίζω να μη επιτρέψει η κυβέρνηση να επιδοθεί.
Ο κ. Β. Κικίλιας, στο Περιφερειακό συμβούλιο, έθεσε μια σειρά προϋποθέσεων για την οικοδόμηση του Τεμένους στην Αθήνα, με κυριότερη όλων αυτή της «αποβολής» του από τον αστικό ιστό.
Με απλά λόγια να οικοδομηθεί, όχι απλά εκτός του δήμου των Αθηναίων αλλά και εκτός των δήμων που συνθέτουν τον αστικό ιστό της Αττικής, δηλαδή τις συνοικίες. Σ’ αυτήν την τοποθέτηση υπάρχουν αρνητικά και θετικά, που πρέπει να συζητηθούν από ειδικούς που δεν θα εξαρτώνται από τις ψήφους των περιοίκων ή από εργολαβικά συμφέροντα ενδεχομένως.
Άλλο είναι το θέμα που ενοχλεί. Ότι ο κ. Β. Κικίλιας έθεσε κάποιες προϋποθέσεις, που προφανώς δεν είναι αποτέλεσμα ορθής πολιτικής σκέψης. Υποστήριξε: «Η κατασκευή τεμένους εκτός του αστικού ιστού της πόλης θα πρέπει να είναι ανταποδοτική της άμεσης επαναλειτουργίας της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης»!
Κάποιος από τους φίλους του κ. Β. Κικίλια, που διαθέτει πολιτική σκέψη, ας του πει: Πρώτον, ότι είναι απαράδεκτο να δίνει στην Τουρκία δικαίωμα επέμβασης σε ενδεχόμενο ανέγερσης τεμένους στην Αθήνα, το οποίο αφορά μουσουλμάνους από όλη την υφήλιο και όχι Τούρκους.
Δεύτερον, η πρόταση του κ. Ερντογάν για συμψηφισμό θεμάτων που αφορούν τους Έλληνες πολίτες μουσουλμάνους, με την επαναλειτουργία της Χάλκης, είναι απαράδεκτη γι’ αυτό και απορρίφθηκε από το σύνολο του πολιτικού κόσμου (πλην του κ. Β. Κικίλια).
Αφενός επειδή το Πατριαρχείο έχει Οικουμενικό χαρακτήρα και αγκαλιάζει Ορθοδόξους από πολλούς λαούς -που σημαίνει ότι δεν είναι Ίδρυμα του ελληνικού κράτους-, αφετέρου, η «επαναλειτουργία» της Χάλκης έχει μόνον συναισθηματικό χαρακτήρα, αφού δεν πρόκειται να λειτουργήσει ως Σχολή, ελλείψει μαθητών. Θα φιλοξενεί εκδηλώσεις πολιτιστικού χαρακτήρα. Αντιθέτως, οι απαιτήσεις των Τούρκων για συμψηφισμό, είναι ουσιαστικές, και αφορούν σε συνδιοίκηση στην Θράκη.
Κάποιος να του τα εξηγήσει του κ. Β. Κικίλια. Η πολιτική είναι σοβαρή υπόθεση (όταν την ασκούν οι επαΐοντες).
Ο Μακεδών
Πηγή: voria.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου