Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011
Με τη σημερινή στάση του υπουργικού συμβουλίου στην απελευθέρωση των ταξί συνέδεσε την Δευτέρα το μέλλον των κινητοποιήσεων των ταξιτζήδων, ο πρόεδρος της.. Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών, κ. Ευθ. Λυμπερόπουλος.Ο αναπληρωτής γραμματέας παραγωγικών τάξεων της ΝΔ, μιλώντας από τα γραφεία του ΣΑΤΑ, δήλωσε ότι, εάν το υπουργικό συμβούλιο υποστηρίξει το σχέδιο νόμου του υπουργού Υποδομών, κ. Ι. Ραγκούση για το άνοιγμα της αγοράς ταξί, τότε οι κινητοποιήσεις των αυτοκινητιστών θα ενταθούν, συμπαρασύροντας και άλλες αντιδρώσες κοινωνικές ομάδες, μέσω της συγκρότησης ενός αντικυβερνητικού μετώπου.
Ο πρόεδρος των αυτοκινητιστών υποστήριξε ότι παρανόμως εισήχθη στο νόμο για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων (Ν.3919/2011) το άνοιγμα της αγοράς ταξί, καθώς, όπως υποστήριξε, η σχετική κοινοτική οδηγία (ενσωματώθηκε στο Ν.3844/2011) εξαιρεί από την διαδικασία τα ταξί, τα λεωφορεία και τα ασθενοφόρα.
Ο κ. Λυμπερόπουλος επανέλαβε ότι το σχέδιο προεδρικού διατάγματος που συντάχθηκε από τον νυν υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, κ. Δημ. Ρέππα είχε αποσπάσει την υποστήριξη της Τρόικας και της κυβέρνησης, κατηγορώντας τον κ. Ραγκούση ότι «μας κοροϊδεύει τόσο καιρό». «Μας έλεγε: "Δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλω οποιαδήποτε απόφαση χωρίς να συζητήσουμε"» είπε, κατηγορώντας τον υπουργό ότι επιδίωξε την ένταση στον κλάδο του ταξί, για να κεφαλαιοποιήσει πολιτικά τα όποια οφέλη στη συνέχεια.
«Είναι αφελής, συκοφάντης και ύπουλος όταν εμπλέκει το ταξί με το ΣΤΕ και το άρθρο 5 του Συντάγματος» σημείωσε και συμπλήρωσε ότι η «κρατικοποίηση» της αδείας του ταξί συγκρούεται με τα άρθρα 1 και 17 του Συντάγματος, τα οποία προστατεύουν την κινητή και ακίνητη περιουσία.
Επίσης, ο πρόεδρος των αυτοκινητιστών υποστήριξε ότι κακώς το υπουργείο Υποδομών μιλά για «μαύρο» χρήμα στην αγοραπωλησία αδειών, καθώς, όπως τόνισε, οι αυτοκινητιστές ζητούν την θεσμική κατοχύρωση της άυλης αξίας της άδειας ταξί, προκειμένου να μπορούν να αντλήσουν χαμηλότοκα επαγγελματικά δάνεια. Μάλιστα, επιστράτευσε ως επιχείρημα τον φόρο μεταβίβασης της άδειας, ο οποίος με υπουργική απόφαση έχει οριστεί στα 3.500 ευρώ.
Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ χαρακτήρισε ως αντισυνταγματική την πρόθεση του υπουργείου Υποδομών να φέρει διαφορετικές ταχύτητες στην απελευθέρωση του ταξί μεταξύ των μεγάλων πόλεων, των νήσων και των επαρχιών, κατηγορώντας τον κ. Ραγκούση ότι «εξαθλιώνει 70.000 οικογένειες» και ότι παραδίδει την παροχή «των υψηλής ποιότητας υπηρεσιών ...στα υψηλά συμφέροντα» και την «βουλιμία της αστικής τάξης».
Ο πρόεδρος των αυτοκινητιστών κατηγόρησε ευθέως τον υπουργό Υποδομών ότι συμπλέει με τα αιτήματα του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ). «Έχει κάνει συνομιλητές αυτούς που θέλουν να υφαρπάξουν το έργο μας. Δίνουμε περιθώριο στον πρωθυπουργό και στο υπουργικό συμβούλιο να διορθώσει αυτό το λάθος. Εκτός εάν η κυβέρνηση έχει αποφασίσει να συγκρουστεί για να πάει σε εκλογές με «μεταρρυθμιστικό προφίλ»» είπε.
Ο κ. Λυμπερόπουλος τόνισε ότι, εάν το υπουργικό συμβούλιο καλύψει τον κ. Ραγκούση, τότε θα προχωρήσει στην δημιουργία αντικυβερνητικού μετώπου μαζί με άλλες αντιδρώσες κοινωνικές ομάδες, καλώντας τα κόμματα να πάρουν θέση. «Θα είναι άσχημες οι εξελίξεις εάν το υπουργικό συμβούλιο εγκρίνει το νομοσχέδιο. Έχουμε όλο τον χρόνο να μην αφήσουμε τίποτα όρθιο» δήλωσε χαρακτηριστκά.
Ο πρόεδρος των αυτοκινητιστών κατηγόρησε τον κ. Ραγκούση ότι από τότε που ανέλαβε το υπουργείο, η λειτουργία του έχει παγώσει, ενώ γνωστοποίησε ότι έχει στείλει επιστολή στο πρωθυπουργικό γραφείο, με την οποία διαμαρτύρεται για το γεγονός ότι ο υπουργός αρνείται να δει τους ταξιτζήδες. «Ο υπουργός παρεμβαίνει σε θέματα που δεν ξέρει για να κοντράρει τον Βενιζέλο και για να δημιουργήσει δημοκρατική εκτροπή» κατέληξε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου