Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Λάθος κόμμα πήραμε, καρδιά μου…

Τρίτη 02 Αυγούστου 2011

thumb
Τον ρόλο του Πάγκαλου φαίνεται να ζήλεψε ο Γιάννης Μανώλης, ο οποίος, αφού πρω­τοστάτησε υπέρ των κινητοποιήσεων των ιδιοκτητών ταξί, στη συνέχεια τα έβαλε και με τους βουλευτές του κόμματός του, που..
του έκαναν κριτική ότι κακώς πηγαίνει στις συ­γκεντρώσεις των ταξιτζήδων. Άστραψε και βρόντηξε ο Μανώλης και τους απάντησε λέ­γοντας: «Δεν θα ρωτήσω κανέναν και δεν θα απολογηθώ σε κανέναν αν πάω ή δεν πάω. Είναι δικαίωμά μου, είναι υποχρέωσή μου. Αν το κόμμα αποφασίσει να αποκοπεί από την κοινωνία, να μην είναι κοντά στις κοινωνικές ομάδες που αντιδρούν, πιστέψτε με ότι θα είμαι ο πρώτος που θα πάρω το καπελάκι μου και θα φύγω, όπως το έκανα και ως βουλευτής».Τώρα ξέρετε, αν δείτε τον Γιάννη Μανώλη με καπέλο ντάλα καλοκαίρι, δεν θα εί­ναι γιατί έχει πολύ ήλιο, αλλά γιατί θα έχει φύγει από τη Ν.Δ. συνειδητοποιώντας ότι για πολλά χρόνια βρισκόταν σε λάθος κόμμα. Ποτέ δεν είναι αργά… Α.Χ.(ΠΟΝΤΙΚΙ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: