Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Νίκος Κάκκαλος: Μία πρόταση για τον «Καλλικράτη»

ΠΕΜΠΤΗ 6-5-2010 (Εptanews)
KAKALOS
 
Καίτοι αποστασιοποιημένος από τα πολιτικά δρώμενα αισθάνομαι την ανάγκη να καταθέσω την πρόταση μου σχετικά με το σχέδιο Καλλικράτης και τα αφορούντα στο Νομό μας.
Η πρόταση μου.. δεν έχει το παραμικρό ίχνος ιδιοτέλειας για τον απλούστατο λόγο ότι από καιρό έπαψα να πολιτεύομαι και ως εκ τούτου δεν αποσκοπώ να είμαι αρεστός, αλλά ωφέλιμος για τον τόπο. Μοναδικό κριτήριο για τον καταρτισμό της πρότασης μου αποτελεί το συμφέρον και η βιωσιμότητα των υπό δημιουργία νέων Δήμων στο Νομό μας.

Η πρόταση μου είναι οι δήμοι του Νομού μας να είναι οι εξής 3:

Α. Δήμος Πύδνας με έδρα τον Κορινό που προκύπτει από την συνένωση των Δήμων Κολινδρού, Αιγινίου, Μεθώνης, Πύδνας, Ελαφίνας και Κορινού.

Β. Δήμος Πιερίας με έδρα την Κατερίνη που προκύπτει από την συνένωση των Δήμων Κατερίνης, Πέτρας και Πιερίων.

Γ. Δήμος Πλαταμώνος η Δίου με έδρα το Λιτόχωρο που προκύπτει από την συνένωση των Δήμων Δίου, Λιτοχώρου και Ανατολικού Ολύμπου.

Τέλος, στους κατοίκους του Δήμου Παραλίας να δοθεί η δυνατότητα να αποφασίσουν από μόνοι τους σε ποιον από τους ανωτέρω 3 Δήμους θέλουν να ενταχθούν.

Εάν χρειαστεί μπορώ να επιχειρηματολογήσω επί μακρόν πάνω στην πρόταση μου.
Προς το παρόν μόνο δύο παρατηρήσεις. Πρώτον: Γιατί Δήμος Πιερίας και όχι Κατερίνης;  Για να μην χαθεί το όνομα Πιερία. Δεύτερον: Για τους υποστηρικτές της πρότασης δημιουργίας Δήμου Ολύμπου η απάντηση είναι ότι ο Όλυμπος παραμένει και δεν πρόκειται να μετακινηθεί και ούτε να χαθεί.

Να σημειώσω ότι αυτά ισχύουν εφόσον δεν διασπαστούν οι Καποδιστριακοί Δήμοι και διατηρηθούν τα όρια των σημερινών Νομών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: