Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Στη Σκιά του Ολύμπου με τον Δημήτρη Π. Κεραηλίδη

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009
ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΔΕΡΦΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΥΛΩΝΕΡΟ και παιχταρά μου ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΛΤΖΑΡΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΥ ΠΑΣΟΚ ΟΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΕΤΡΙΟΥΝΤΑΙ κι εμείς ο λαός σας μετράμε τώρα

* Να τι μου ήρθε καλέ ...Σούζι και γουστάρω απεριορίστως απεριόριστα!
* Με την νέα τεχνολογία επικοινωνίας και το γνωστό σε εμάς τους ΝΕΟΥΣ - χα χα χα μη γελάς Σούζι μου, καθώς το facebook πάει σύννεφο και οι παρέες οι ηλεκτρονικές εκεί ζουν και βασιλεύουν, να τι γράμμα έλαβα!
* Πήρα λοιπόν το μήνυμα από τον Δημήτρη το Μυλωνέρο τον φίλο μου αυτό και χωρίς να πάρω την άδειά του σήμερα το δημοσιοποιώ και για σας τους ......παραδοσιακούς μου αναγνώστες.
* ΓΕΙΑ ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΤΟΥ ΜΙΜΗ ΤΗΣ ΡΗΓΙΛΛΗΣ - ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΕΚΕΙ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ .ΣΙΑΜΑΓΚΑ, ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΘΕΙΟ!
* Να τι μου ΣΤΕΛΝΕΙ .
Δ.Ο. ΠΑ.ΣΟ.Κ. ΑΝ. ΟΛΥΜΠΟΥ
Η Ελλάδα έχασε πολύτιμο χρόνο, πόρους, αξιοπιστία με τα εγκλήματα της προηγούμενης κυβέρνησης.
Τώρα είναι η ώρα των λύσεων.
Αυτό ζητάει κάθε πολίτης, όλοι μας: δίκαιες και εφικτές λύσεις στα προβλήματα.
Αυτό το αίσθημα δικαίου και προόδου θέλουμε να αποκαταστήσουμε παντού: από τις προσλήψεις στο Δημόσιο μέχρι το ασφαλιστικό και τη φορολογία.
Αυτό γίνεται με ανατροπές.
Να αλλάξουμε επιτέλους αυτά που ο κόσμος λέει ότι δεν αλλάζουν: αντιλήψεις, νοοτροπίες, συμπεριφορές, πρακτικές.
Αυτό υποσχεθήκαμε, αυτό κάνουμε!!!
* ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΔΕΡΦΕ  ΜΥΛΩΝΕΡΟ ΟΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΕΤΡΙΟΥΝΤΑΙ κι εμείς ο λαός σας μετράμε τώρα.
* Κι αν η Ελλάδα όπως λες έχασε χρόνο, πόρους, αξιοπιστία με τα εγκλήματα της προηγούμενης κυβέρνησης ΕΜΕΙΣ ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ.
* Όμως μη ξεχνάς πως και η προ προηγούμενη μας είχε ξεσκίσει κάποτε.
* Κι ήταν κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ του ΣΗΜΙΤΗ με κορυφαίο Υπουργό τον τωρινό πρωθυπουργό.
* ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.. Ο ΤΡΑΧΗΛΟΣ ΤΟΥ ΈΛΛΗΝΑ ΑΝΤΕΧΕΙ.
* ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΕΤΡΙΕΣΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΜΠΟΪ ΕΧΕΤΕ .
* Ά ξέχασα, μετά τους τρεις βουλευτές που ο ΛΑΟΣ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΠ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ.
* Κατάλαβες Δημήτρη Μυλωνέρο και Γιάννη Μαλτζάρη;;;
* ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΔΕΡΦΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΥΛΩΝΕΡΟ και παιχταρά μου ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΛΤΖΑΡΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΥ ΠΑΣΟΚ ΟΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΕΤΡΙΟΥΝΤΑΙ κι εμείς ο λαός σας μετράμε τώρα.
* ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ.
* «εμετρήθης εζυγίσθης και ευρέθης ελαφρής και κοντός! ΧΑ ΧΑ ΧΑ
* Εσείς το Σήμερα και το ΑΥΡΙΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ στην Πιερία μου να προσέξετε ιδιαίτερα.
* Ά και κάτι τελευταίο.
* ΑΥΤΟ ΠΟΥ, ΟΠΩΣ ΛΕΣ, ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΤΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ.
* Αλλιώς;;;
*  Χαίρεται.
* ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.
* ΆΣΧΕΤΟ: ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ.
* ΑΕΡΑΑΑΑΑΑ
*ο Δημήτρης Κεραηλίδης που αν και ζει και εργάζεται στην χώρα των "δήθεν" και των "τάχα" γεννήθηκε στην σκιά του Ολύμπου και είναι δημοσιογράφος, μέλος της Ε.Σ.Η.Ε.Α. (kerailidis@yahoo.gr)

(ΤΟΠΙΚΗ) 

Δεν υπάρχουν σχόλια: