Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

Εμπιστοσύνη Καραμανλή σε Κουκοδήμο

ΤΡΙΤΗ 15 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2009
Article Author:
Πολιτεία - eptanews.gr


Τους «πολιτικούς του χτες» δείχνει ως «εμπνευστές» της επίθεσης λάσπης που δέχεται ο Κ. Κουκοδήμος με ανακοίνωση στην οποία ξεκαθαρίζει ότι είναι υποψήφιος με τη Ν.Δ. έχοντας την εμπιστοσύνη του Κ. Καραμανλή.
"Το κόμμα το οποίο υπηρετώ με συνέπεια όλα αυτά τα χρόνια και ο πρόεδρος της Ν.Δ. Κώστας Καραμανλής, για ακόμη μια φορά μου δείχνουν την εμπιστοσύνη τους", αναφέρει μεταξύ άλλων ο Κώστας Κουκοδήμος, σε σχετική δήλωση, με την οποία ανακοινώνει επισήμως την υποψηφιότητά του, η οποία έχει κατατεθεί ήδη στο Πρωτοδικείο Κατερίνης.

Ο υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, αναγκάστηκε να προβεί στη σχετική δημόσια δήλωση, ύστερα από την έντονη, αλλά ανυπόστατη όπως αποδείχθηκε, φημολογία των τελευταίων ημερών που τον ήθελε να τίθεται εκτός ψηφοδελτίων.

Αποκορύφωμα αυτής της επίθεσης, ήταν η αναληθή πληροφορία του MEGA, η οποία μάλιστα μεταδόθηκε με έκτακτο δελτίο ειδήσεων, σύμφωνα με την οποία ο βουλευτής Πιερίας, έμενε εκτός ψηφοδελτίων επειδή υποτίθεται «φοβόταν» τις νέες υποψηφιότητες της Νέας Δημοκρατίας στο νομό μας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το πρωί της Δευτέρας, ρεπόρτερ του MEGA, επικοινώνησε με τον Κ. Κουκοδήμο, ο οποίος την πληροφόρησε πως δεν υπάρχει θέμα μη συμμετοχής του, αφού το κόμμα του έχει ζητήσει να καταθέσει την υποψηφιότητά του και στο Πρωτοδικείο Κατερίνης.

Παρά ταύτα, το MEGA λίγη ώρα αργότερα, έβγαλε σχετικό ρεπορτάζ, το οποίο δεν είχε καμιά σχέση με την πραγματικότητα. Το αναληθές ρεπορτάζ, ανάγκασε τον Πιεριέα βουλευτή, να ζητήσει από το κανάλι να αποκαταστήσει την αλήθεια (κάτι που έκανε τελικά), ενώ ο υποψήφιος βουλευτής, προέβη και σε μια σκληρή ανακοίνωση, στον τοπικό τύπο στην οποία έκανε λόγο για «πόλεμο λάσπης» που δέχεται τον τελευταίο καιρό.

Μάλιστα, ο κ. Κουκοδήμος, δείχνει να γνωρίζει καλά από ποιον ή ποιους προέρχεται ο «πόλεμος» που δέχεται, υποστηρίζοντας ότι οι «εμπνευστές του», είναι «πολιτικοί του χθες» οι οποίοι προσπαθούν «να επιβιώσουν πολιτικά».

Ο Κώστας Κουκοδήμος, ανακοίνωσε ότι ήδη η υποψηφιότητά του με τη Νέα Δημοκρατία έχει κατατεθεί στο Πρωτοδικείο, υπογραμμίζοντας το κόμμα που υπηρέτησε και ο Κώστας Καραμανλής, για ακόμη μια φορά του δείχνουν την εμπιστοσύνη τους.

Η επιστολή προς τον τύπο του υποψηφίου βουλευτή Πιερίας με τη Νέα Δημοκρατία, Κώστα Κουκοδήμου, έχει ως εξής:

Αγαπητοί μου συμπολίτες,
Τις τελευταίες ημέρες δέχομαι έναν πόλεμο λάσπης που έχει ως μοναδικό στόχο να πλήξει την υποψηφιότητά μου. Οι εμπνευστές αυτής της απίστευτης προσωπικής επίθεσης είναι γνωστοί σε μένα αλλά και σε σας. Είναι οι πολιτικοί του «χθες» που επιστράτευσαν κάθε μέσο, υπερβαίνοντας τα όρια και επιχειρούν μ’αυτό τον τρόπο να επιβιώσουν πολιτικά.

Η απέλπιδα προσπάθειά τους, έπεσε στο κενό.

Δεν θα τους ακολουθήσω. Έχω μάθει να δίνω καθαρούς και τίμιους αγώνες. Είμαι περήφανος γι’αυτό. Αυτός είναι ο δρόμος μου. Δύσκολος, σκληρός αλλά εγώ αυτόν το δρόμο έχω μάθει να «ακολουθώ».

Το κόμμα το οποίο υπηρετώ με συνέπεια όλα αυτά τα χρόνια και ο πρόεδρος της Ν.Δ. Κώστας Καραμανλής, για ακόμη μια φορά μου δείχνουν την εμπιστοσύνη τους.

Έχω ήδη αποδεχθεί την επίσημη πρόταση της υποψηφιότητάς μου από τη Ν.Δ. με δήλωσή μου στο Πρωτοδικείο Κατερίνης.

Από την πρώτη μέρα της προκήρυξης των εκλογών, ξεκίνησα τον αγώνα μου για την νικηφόρα πορεία της Ν.Δ. και βεβαίως για την επανεκλογή μου.»
ΚΡΑΧΤΗΣ (kraxtis-gr.blogspot.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια: