Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

Οριστικά απών o Βγενόπουλος...

ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΜΑΙΟΥ 2009

Ανδρέας Βγενόπουλος Το ότι ο Ανδρέας Βγενόπουλος θα απουσίαζε από το Δ.Σ. της Πέμπτης (του οποίου άλλωστε δεν είναι μέλος) ήταν αναμενόμενο. Ο εκ των μεγαλομετόχων της ΠΑΕ, επιβεβαίωσε το γεγονός μιλώντας στην εφημερίδα "Sportday". «Ο,τι είχα να πω το είπα. Δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω. Έχω καταθέσει τις προτάσεις μου και για το μπάτζετ και, όπως έχω ξανά πει δεν έχω λόγο να παρευρεθώ στο Δ.Σ., διότι έτσι κι αλλιώς δεν είμαι μέλος. Περιμένω πλέον τις απαντήσεις», ξεκαθάρισε.
Από εκεί και πέρα, στο κρίσιμο ραντεβού της Πέμπτης δεν θα παραβρεθούν επίσης οι Αντώνης Αντωνιάδης (είναι στην Αμερική προσκεκλημένος της ΠΑΛΕΦΙΠ Νέας Υόρκης) και Γιάννης Ξυλάς (λόγω προσωπικού προβλήματος βρίσκεται στο εξωτερικό)(novasport.gr).
kraxtis-gr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: