Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

Την γλυκιά ζωή του Ακη Τσοχατζόπουλου, ζήλεψαν οι γαλάζιοι καβαλάρηδες της εξουσίας...

Τετάρτη, 20 Μάϊος 2009















Τώρα όλοι οι Ελληνες πολίτες γνωρίζουν, οτι ο Καραμανλής, το περιβάλλον του, αλλά και τα golden boys που σέρνει μαζί του, ζήλεψαν την γλυκιά ζωή του Ακη Τσοχατζόπουλου. Ειδικά όταν πολύ σύντομα διαπίστωσαν, οτι δεν έχουν τη δύναμη να τα βάλουν με τους νταβατζήδες του τόπου. Επέλεξαν ν απολαύσουν τ αγαθά της εξουσίας, να μεθύσουν απο την ακριβή σαμπάνια της, να βουτήξουν στη χλιδή της. Οι μάσκες έπεσαν με το βίαιο κλείσιμο της βουλής.
Ο Καραμανλής αυτή τη στιγμή είναι υπόλογος για τη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος. Εαν δεν το έχει αντιληφθεί, μια επικίνδυνη αντίστροφη μέτρηση, που τον αφορά προσωπικά, έχει αρχίσει. Θα περιμέναμε για παράδειγμα απο τον κο Λιάπη, μια κάποια ανακοίνωση για το ρεπορτάζ της "Ελευθεροτυπίας", που αφορούσε τα σκάνδαλα του ΟΣΕ. Ο Λιάπης, εκτός απο υπουργός είναι και πρώτος εξάδελφος του πρωθυπουργού. Το να υποδύεται τον κουφό, τον "αλλού", δεν είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή. Το να διοικεί ο κος Χατζηεμμανουήλ, τον διεφθαρμένο ΟΠΑΠ, το διαχρονικό τσιφλίκι του Σωκράτη Κόκκαλη, κάνοντας πολιτική με το διαφημιστικό μπάτζετ, δεν τον απαλλάσει απο τη λογοδοσία. Ο Καραμανλής που έδωσε εντολή για σεμνότητα και ταπεινότητα, οταν διαπίστωσε οτι τον γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια, οι υφισταμενοί του πως αντέδρασε; Μήπως σηκώνοντας τα χέρια ψηλά, και ρίχνοντάς το κι ο ίδιος "εξω", στη γλυκιά ζωή;

ENA ΣΚΑΝΔΑΛΟ 106 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ!

www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=45994

Η χθεσινή αποκάλυψη της «Ε» ότι το τρένο της παραγραφής παρέσυρε και πιθανές ευθύνες υπουργών που σχετίζονται με την κατακύρωση, την υπογραφή και τις εννέα παρατάσεις οι οποίες έχουν μέχρι σήμερα δοθεί στη σύμβαση του προαστιακού σιδηρόδρομου, ενώ το έργο ΣΚΑ - Τρεις Γέφυρες - Αθήνα - Πειραιάς έπρεπε να έχει παραδοθεί έτοιμο στον ΟΣΕ τον Δεκέμβριο του 2005, προκάλεσε σάλο.


el200509p001jpg

Η κυβέρνηση, πρώην και νυν υπουργοί αλλά και ο ΟΣΕ έδειξαν να αιφνιδιάζονται από την εξέλιξη της μακροχρόνιας δικαστικής διερεύνησης του σκανδάλου του Προαστιακού σαν να είχαν εξασφαλίσει αμνηστία ακόμα και ως προς τη δημοσιοποίηση ενός ζητήματος δημοσίου συμφέροντος, δηλαδή του έργου που, αν και έχει «καταβροχθίσει» 106 εκατομμύρια ευρώ, συναντάται ακόμα στις μακέτες.

Παρά τον ορυμαγδό των ανακοινώσεων, αξιοσημείωτη είναι η επίσημη σιωπή της κυβέρνησης, που φρόντισε να φτιάξει ασπίδα προστασίας με το κλείσιμο της Βουλής.

Ανεπισήμως, κυβερνητικός αξιωματούχος «κατέβηκε» από το τρένο των ευθυνών για τον Προαστιακό, δηλώνοντας στην «Ε» ότι δεν σχολιάζονται εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις!

Ο πρώην υπουργός Μεταφορών Μιχ. Λιάπης (που συναίνεσε στην υπογραφή της σύμβασης του ΟΣΕ με την Κοινοπραξία Siemens - ΤΕΡΝΑ - ΑΚΤΩΡ, αν και γνώριζε καλά τα τρωτά) σιώπησε εκκωφαντικά, παρά το γεγονός ότι η ανακριτική έρευνα προσέκρουσε σε ενδείξεις αδικημάτων που αφορούν τυχόν ευθύνη του.

Αδικήματα που έχουν εξαλειφθεί μετά το αιφνίδιο λουκέτο της Βουλής.

Αντίθετα, ο προκάτοχός του, Χρ. Βερελής, παραφράζοντας ακόμα και τα γραφόμενα από την «Ε», ανακάλυψε συνωμοσίες, απαίτησε ο ανακριτής της υπόθεσης να γίνει δηλωσίας, όμως για το επίμαχο έργο που κατακυρώθηκε επί υπουργίας του από τον ΟΣΕ... τσιμουδιά. Ο Κ. Χατζηδάκης, ο υπουργός Μεταφορών που αντικατέστησε τον κ. Λιάπη, διαχειριζόμενος τη «σύμβαση -τρένο», αντί απολογισμού μας ζητά να προτείνουμε λύση για την ακύρωση της σύμβασης και μάλιστα αζημίως!

Ο νυν υπουργός Μεταφορών, Ευρ. Στυλιανίδης, μετά τη συνεδρίαση της κυβερνητικής επιτροπής, προτίμησε να αναλύσει το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ. Παρέπεμψε στην απάντηση του ΟΣΕ για το θέμα του Προαστιακού ακόμα και για την υποψία πιθανής εμπλοκής πρώην υπουργού. Ωστόσο, ο ΟΣΕ δεν απαντά στο παραμικρό, ούτε για το πού βρίσκεται το έργο που πληρώνει ο ελληνικός λαός, κάνει λόγο για παλιά καταγγελία, για συνεχιζόμενη ανάκριση, και προσποιείται ότι αγνοεί την άσκηση ποινικής δίωξης και μάλιστα σε βαθμό κακουργήματος.

Σε ό,τι αφορά το ΠΑΣΟΚ, χθες ο εκπρόσωπός του, Γ. Παπακωνσταντίνου, που ρωτήθηκε σχετικά, πιθανολόγησε ότι η Βουλή μπορεί να σφραγίστηκε και για τον Προαστιακό.

Συμπέρασμα: Ούτε το τρένο του Προαστιακού θα φτάσει στη Βουλή.

ΤΑ 5 ΚΑΥΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

1 Πότε ακριβώς θα περατωθεί το έργο ΣΚΑ - Τρεις Γέφυρες - Αθήνα - Πειραιάς του τμήματος του προαστιακού σιδηροδρόμου;

2 Πόσο θα κοστίσει τελικά στους Ελληνες φορολογούμενους το έργο που είναι υπερήμερο κατά τριάμισι χρόνια;

3 Ποιος φέρει την ευθύνη για το γεγονός ότι ένα έργο αναβάθμισης του σιδηροδρόμου ξεκίνησε δίχως μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων; Μήπως οι κάτοικοι ή το ΣτΕ που παρενέβη για να γλιτώσει την πόλη από διχοτόμηση;

4 Σε ποιο βαθμό εκτελείται το συμβατικό έργο που ανετέθη το 2005 στην κοινοπραξία; Μήπως εκτελείται ένα άλλο έργο, μετά τις αποφάσεις για υπογειοποιήσεις χιλιομέτρων;

5 Πόσο τελικά κοστολογούνται τα μνημόνια αποκατάστασης και τα αντισταθμιστικά ωφελήματα που υπεγράφησαν με τους Δήμους Αθηναίων και Αγίων Αναργύρων και ποιος θα τα αναλάβει;

Η «Ε» παραθέτει όλες τις επιστολές - δηλώσεις για το επίμαχο θέμα ανταπαντώντας.*

Δεν υπάρχουν σχόλια: