Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Άδωνις - Γκολεμά: Ραντεβού στα δικαστήρια!


..

Τη δικαστική οδό πήρε από το πρωί της Τρίτης (23/6) η άγρια κόντρα της Ντέπυς Γκολεμά με τον Άδωνη Γεωργιάδη.
Μετά τους απίστευτους χαρακτηρισμούς και βρισιές – κυρίως από την πλευρά της τηλεκριτικού – οι δυο τους δίνουν ραντεβού στα δικαστήρια, αφού ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας μέσω του δικηγόρου του, Θάνου Πλεύρη, κατέθεσε μήνυση για εξύβριση και συκοφαντική δυσφήμιση. «Ομολογώ ότι με σόκαρε γιατί η κυρία Γκολεμά είναι ένα δημόσιο πρόσωπο, έχει γραφίδα στο χέρι της, μπορεί να γνωρίζει από τη δουλειά που κάνει τα όρια της κόσμιας κριτικής. Εγώ δέχομαι πολλή κριτική στη ζωή μου, στα δικαστήρια δεν πολυπηγαίνω, γιατί αν πήγαινα στα δικαστήρια κάθε φορά που λένε και γράφουν για μένα, όλη την ώρα θα ήμουν στην Ευελπίδων. Όμως σε αυτήν την περίπτωση, αυτού του μεγέθους η χυδαιότητα δε μπορεί να μείνει αναπάντητη», υποστήριξε ο Γεωργιάδης, στην εκπομπή ΜΙΑ. Και πρόσθεσε:«Και μένα η γιαγιά μου ήταν καθαρίστρια, άρα δεν έχω κανένα λόγο να υποτιμήσω τις καθαρίστριες. Εγώ πιστεύω ότι η κυρία Γκολεμά δεν άκουσε τι είπε και μάλλον σχολίασε τον τίτλο που υπήρχε στο “Πρώτο Θέμα”, γιατί αν είχε ακούσει τι είπα, δεν θα είχε κανένα λόγο να τα γράψει όλα αυτά. Εγώ μετέφερα μια πραγματική ιστορία που μου περιέγραψε Έλληνας της Μαριουπόλεως το πώς βίωσαν στην Ουκρανία την πτώχευση το 1990. Εγώ έδωσα την ευκαιρία στην κυρία Ντέπυ Γκολεμά να μου ζητήσει μια γενναία συγγνώμη. Κι εκείνη αντί να μου ζητήσει συγγνώμη γι' αυτές τις χυδαιότητες και το υβρεολόγιο, προτίμησε να μου κάνει νέα επίθεση, δήθεν την απείλησα με βία…».

Δεν υπάρχουν σχόλια: