Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Σάντος: "Μίλησα και στους δυο, δεν υπάρχει θέμα"

Ο ομοσπονδιακός μας προπονητής, Φερνάντο Σάντος, μίλησε στη συνέντευξη Τύπου μια ημέρα πριν το ματς με την Ιαπωνία για..
την αναμέτρηση αυτή, ενώ αναφέρθηκε και στο θέμα με τους Μανιάτη-Τζαβέλλα.
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμενόταν η συνέντευξη Τύπου του Φερνάντο Σάντος για τον αγώνα της Εθνικής μας ομάδας με την Ιαπωνία. Ο Πορτογάλος κόουτς δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στο επεισόδιο με τους Γιάννη Μανιάτη και Γιώργο Τζαβέλλα, λέγοντας πως θεωρείται λήξαν, μίλησε για το ματς με τους Ασιάτες και για άλλα θέματα.
Αρχικά, ο Σάντος σχολίασε: "Έχω δει πολλά ματς της Ιαπωνίας. Έχω προετοιμαστεί. Είπα στους παίκτες τα στοιχεία της Ιαπωνίας. Στο ματς με την Ακτή είχαν διαφορετικό στήσιμο. Τους έδειξα το παιχνίδι και τους είπα τι ακριβώς είναι διαφορετικό. Τους είπα κάποιες λεπτομέρειες. Η Ιαπωνία διατηρεί κατοχή μπάλας. Αυτή είναι η διαφορά. ίσως προσπάθησαν να κρατήσουν το 1-0".
Για το επεισόδιο με τους Μανιάτη-Τζαβέλλα, τόνισε: "Πεποίθηση μου είναι αυτή. Μίλησα στους δύο παίκτες. Τους μίλησα προσωπικά στον καθένα. όχι στο τηλέφωνο.΄Μιλήσαμε πολύ και σχημάτισα την εντύπωση ότι αυτά είναι παρελθόν. Έχω εμπιστοσύνη στους ανθρώπους και πιστεύω ότι δεν υπάρχει θέμα".
Για τον στόχο της Εθνικής μας, είπε: "Δεν έχουμε την πολυτέλεια να μας αρκεί η ισοπαλία. Όλα εξαρτώνται από το τι θα γίνει στον αγώνα. Η Ιαπωνία δεν πιστεύω ότι και αυτή θέλει την ισοπαλία. Θα κοιτάξουμε να κερδίσουμε. Προσπαθούμε να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες".
Για την Εθνική και την πορεία της ομάδας, ανέφερε: "Η Ελλάδα είναι πάντα σε όλες τις μεγάλες διοργανώσεις. Η Ελλάδα σε 48 ματς έχει 6 ήττες. Κάποια πράγματα πρέπει να αλλάζουν και να βελτιώνονται με τον χρόνο. Η Ελλάδα σε πολύ λίγες περιπτώσεις δέχθηκε τρία γκολ. Είμαστε θετικοί και θα προσπαθήσουμε να γράψουμε μια καινούργια ιστορία. Θα κατέβουμε να παίξουμε όσο πιο σοβαρά γίνεται".
Για την γλώσσα που χρησιμοποιεί στις δηλώσεις του, είπε: "Είμαι στην Ελλάδα 13 χρόνια. Η επικοινωνία μαζί τους είναι και στα ελληνικά. Στη συνέντευξη Τύπου μιλώ Πορτογαλικά γιατί είναι η μητρική μου γλώσσα".
Για το που θα δώσει βάση η Ελλάδα, τόνισε: "Ο Τζακερόνι έχει δει την Ελλάδα. Το ποδόσφαιρο είναι τακτική και όχι πόλεμος. Οι στημένες φάσεις είναι κομμάτι του ποδοσφαίρου και θα προσπαθήσουμε να το αξιοποιήσουμε".
Αναφορικά με τον ποιον βλέπει φαβορί για το Μουντιάλ, είπε: "Το ποιος θα πάρει το μουντιάλ είναι θέμα συνολικής στρατηγικής. Άμυνα, επίθεση και ατομικός ρόλος κάποιων παικτών. Όταν οι στρατηγικές θα είναι ισοδύναμες θα παίξει ρόλο η ατομική ποιότητα".
Για την δική του πορεία στην Εθνική, σχολίασε: "Είμαι στην Ελλάδα από το 2010, αλλά από το 1987 σε ομάδες. Έχω μακροχρόνια καριέρα. Έχω προπονήσει εθνικές ομάδες, συλλόγους. Προσπαθώ να το υπηρετήσω με τον καλύτερο τρόπο. Τώρα είμαι σε μια χώρα και έχουμε να κάνουμε με το πάθος και τον ενθουσιασμό ενός λαού. Υπάρχει αποφασιστικότητα, κέφι και θέλουμε να κάνουμε ότι καλύτερο. Εκπροσωπούμε την ελληνική ψυχή".
Για το τι πρέπει να αλλάξει στην ομάδα, ανέφερε: "Δεν είμαι πεπεισμένος ότι πρέπει να κάνουμε αλλαγές. Μπορεί να γίνουν, μπορεί όχι. Τα όσα έγιναν με την Κολομβία έχουν να κάνουν με τη συγκέντρωση. Δεν επιτρέπεται ούτε δευτερόλεπτο να χάσουμε τη συγκέντρωση μας. Η συγκέντρωση είναι το κλειδί, δεν έχει να κάνει με το αν θα παίξει ο Α ή ο Β".
http://www.sport24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: