Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Χρ. Παπουτσής: «Aνέντιμοι και δειλοί απειλούν την οικογένειά μου» «Μακριά τα χέρια από τη γυναίκα μου και το παιδί μου»

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Απειλές κατά της οικογένειάς του κατήγγειλε χθες στη Βουλή ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Χρήστος Παπουτσής.
Παρεμβαίνοντας στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας, ο υπουργός ανέφερε ότι «ορισμένοι πέραν από τη δική μου συμβολική παρουσία ως εκπροσώπου της.. κρατικής εξουσίας, επεκτείνονται σε επιθέσεις εναντίον του σπιτιού μου, δηλαδή της οικογενειακής εστίας, εναντίον της οικογένειάς μου…».
Οι βίαιες αντιδράσεις κατά πολιτικών προσώπων - ιδιαίτερα κατά κυβερνητικών βουλευτών - μπήκαν ως θέμα και από τον τέως πρόεδρο της Βουλής Απόστολο Κακλαμάνη, ο οποίος έκανε λόγο για παρακρατικούς που θυμίζουν - όπως είπε - την εποχή του '63. Παράλληλα όμως κάλεσε τον αρμόδιο υπουργό να διεξαγάγει έρευνα ώστε «να απαλλάξει την Ελληνική Αστυνομία από κακοποιά στοιχεία που είναι "σαν τη μύγα μες στο γάλα", με συνέπεια να κατασυκοφαντείται ολόκληρη η Αστυνομία».
Λίγη ώρα πριν, η βουλευτής του
ΣΥΡΙΖΑ Ευαγγελία Αμανατίδου - Πασχαλίδου τόνισε ότι το κόμμα της «κάνει πολιτική αντιπαράθεση με την κυβέρνηση και όχι κάτι άλλο που τελευταία κυκλοφορεί ευρέως και υπονομεύει τη Δημοκρατία», υπονοώντας τις καταγγελίες του γραμματέα του ΠΑΣΟΚ Μιχάλη Καρχιμάκη πως πίσω από τις διαμαρτυρίες πολιτών βρίσκονται ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Αλέξης Τσίπρας.
Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη συμπλήρωσε πως οι επιθέσεις εναντίον της οικογένειάς του καθοδηγούνται και ότι δεν βλέπει κανέναν άλλον να τις καταδικάζει.
«Η ιδεολογική και πολιτική τρομοκρατία δεν πρόκειται να με τρομάξει με τίποτα. Οσον αφορά την οικογένειά μου, σε όλους εκείνους τους ανήθικους, ανέντιμους και δειλούς ανθρώπους, θέλω να τους πω, μακριά τα χέρια τους από τη γυναίκα μου και το παιδί μου… Αυτό ισχύει και για τους άλλους 82 αν θυμάμαι καλά συνάδελφους μου που δέχθηκαν ανάλογες επιθέσεις…», είπε χαρακτηριστικά ο Χρ. Παπουτσής. Αναρωτήθηκε δε αν υπάρχουν πολιτικές δυνάμεις που να καταδικάζουν τέτοια φαινόμενα ή «κάποιος απ' αυτούς τους περίεργους ανθρώπους που καθοδηγούν με τον έναν ή άλλο τρόπο ή ακόμη και εκείνοι που ανέχονται και δεν βρίσκουν μια λέξη ή ευκαιρία να καταδικάσουν αυτές τις πράξεις, δεν σκέφτονται τι πρόκειται να γίνει αν κάποιος εξ ημών απευθυνθεί στους ψηφοφόρους μας και τους ζητήσει να επιβεβαιώσουν την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μας;». Επίσης κατήγγειλε την πορεία διαμαρτυρίας που διοργανώνεται το απόγευμα έξω από το σπίτι του στον Χολαργό από τον σκηνοθέτη Δημήτρη Κολλάτο με το σύνθημα «πόσο ανίκανος ή πόσο φασίστας είμαι» που υιοθετεί - κατά την άποψή του - ο μεν πρώτος χαρακτηρισμός τη θεωρία των αναρχοαυτόνομων που θεωρούν ότι η οποιαδήποτε αντίδραση της Αστυνομίας έγινε κατόπιν δικής του εντολής και ο δεύτερος την κριτική της Ακρας Δεξιάς που μιλάει για αιματοκύλισμα της Αθήνας.
Σχολιάζοντας τις καταγγελίες Παπουτσή, ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Προστασίας της Ν.Δ. Θανάσης Νάκος τόνισε ότι αυτές πρέπει να προκαλέσουν την κατηγορηματική καταδίκη από πολίτες και κόμματα κάθε μορφής ή απειλής βίας, η οποία σε τελική ανάλυση στρέφεται εναντίον της ίδιας της κοινωνίας και της Δημοκρατίας. «Οι απειλές εναντίον ενός εκπροσώπου των ελλήνων πολιτών στο Κοινοβούλιο και πολύ περισσότερο οι απειλές εναντίον των μελών της οικογένειάς του, του παιδιού του, δεν μπορεί να είναι ανεκτές από κανέναν» δήλωσε χαρακτηριστικά. (ΝΕΑ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: