Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Ημερήσιο Μάτι με την Κατερίνα Τσαλού

Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010
Μάλλον θα πρέπει να διευκρινίσω κάποια πράγματα μέσω της... στήλης και δημοσίως, γιατί μου άρεσε πάντα να είμαι απολύτως ξεκάθαρη. Δεν γουστάρω επίσης το κουτσομπολιό και το γύρω-γύρω.

Επειδή λοιπόν κατά καιρούς, βλέπουν «φαντάσματα» και σκιές ότι τους κυνηγούν ορισμένοι, οφείλω να υπενθυμίσω πως στο επάνω μέρος της στήλης αυτής, υπάρχει ονοματεπώνυμο της γράφουσας και φωτογραφία (για ενδεχόμενο Βουντού).

Αυτή τη στήλη τη γράφω εγώ. Δεν μου υπαγορεύτηκε ποτέ κανένας σχολιασμός, δεν θα έβαζα την υπογραφή μου σε σχόλιο ή παρατήρηση που θα μου υπαγόρευσε κάποιος άλλος.

Κατά καιρούς, μόνον, και όταν είμαι σύμφωνη με επιστολές αναγνωστών που απευθύνονται στη στήλη, τις δημοσιεύω αυτούσιες, θέλοντας μ’αυτόν τον τρόπο να ενισχύσω ή να δώσω μεγαλύτερη έμφαση σε ένα θέμα.

Δεν είμαι ανώνυμο μπλογκ, δεν κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου.

Ας προσπαθήσουμε να είμαστε λίγο πιο ανοιχτοί στη σκέψη, ας διευρύνουμε τους ορίζοντες μας, ας ξεφύγουμε από τις λογικές του παρελθόντος που «έβλεπαν» παντού «εχθρούς» και «διώκτες».

Τα πράγματα είναι πιο απλά από ο,τι φαίνονται. Όσο για τη δουλειά μου; Πολλές φορές με φέρνει σε πολύ δύσκολη θέση, γιατί θα πρέπει να αντιπαρατεθώ ή και να ασκήσω κριτική σε ανθρώπους που κατέχουν την εξουσία, τους οποίους εκτιμώ, πλην όμως μπορεί να διαφωνώ με την πρακτική τους. Αυτή όμως είναι η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ.

Πολλές φορές μπορεί να αντιπαρατεθώ με φίλους, συγγενείς ή και απλούς αναγνώστες, που έχουν διαφορετική άποψη από αυτή που εκφράζω ΔΗΜΟΣΙΑ μέσω της στήλης αυτής.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ και σαφώς κρίνεται στην πορεία των ετών από τους αναγνώστες.

Δεν θα επανέλθω στο θέμα γιατί θεωρώ πως τόσα χρόνια γνωριζόμαστε όλοι πολύ καλά σ’αυτόν τον τόπο.
Και ευτυχώς μας ξέρει και ο κόσμος.

Αυτά ως προς την αποκατάσταση τυχόν παρερμηνειών. Δεν θα επανέλθω. Για ακόμη μια φορά αποδεικνύεται πως όλοι είμαστε πολύ «large» με τον ΄Τύπο και τους δημοσιογράφους, μέχρι εκείνου του σημείου, που η κριτική τους μας αγγίξει.
Συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια.
Το έχουμε ζήσει άπειρες φορές όλα αυτά τα χρόνια.

Απλώς πού και πού χρειάζεται να υπενθυμίζουμε το ρόλο μας και να τον διαχωρίζουμε από τις προσωπικές μας σχέσεις.

Και λίγο από επικαιρότητα σήμερα, για να έρθουμε στα ίσια μας. Ο τέως ανακοίνωσε ότι ουδέποτε ενδιαφέρονταν για το δήμο Κατερίνης;
Μάλλον δεν ενδιαφέρεται και πολύ να ενημερώνεται, γιατί βοά ο τόπος και όχι τυχαία τις τελευταίες δυο εβδομάδες.

Καθυστερημένα ήρθε η απάντηση πάντως. Δεν βαριέσαι. Στην επικαιρότητα να είμαστε και τι στον κόσμο.

Καλή μας ημέρα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: