Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Όπως την έπλασε ο Θεός... με αθλητικά!

ΔΕΥΤΕΡΑ 03/05/2010

Η εκρηκτική, παρά τα 41 της χρόνια, Helena Christensen είναι αθλητικός τύπος και το... αποδεικνύει! Φόρεσε τα αθλητικά της παπούτσια και πόζαρε μπροστά στον φακό. Το θέμα είναι ότι φόρεσε μόνο το αθλητικά της παπούτσια...

Βρε Helena, ντροπή! Χάθηκε ο κόσμος να βάλεις μια μπλουζίτσα, ένα σορτσάκι... το βρακί σου έστω, βρε κούκλα μου, πριν βγεις για τζόκινγκ, αναρρίχηση και λοιπά... ''extreme sports''!

Το πανέμορφο μοντέλο πόζαρε γυμνό από την κορφή ως... τους αστραγάλους (γιατί τα νύχια τα έκρυψε!) για λογαριασμό μίας διαφημιστικής καμπάνιας της Reebok.

Μόνο που από το τελικό αποτέλεσμα είναι αμφίβολο αν προσέχει κανείς τα... αθλητικά παπούτσια, γιατί η Helena έχει τον τρόπο να τραβάει τα βλέμματα αλλού...

"Ζώντας στη Νέα Υόρκη, μου αρέσει να πηγαίνω παντού με τα πόδια. Έτσι το να έχω αθλητικά τονίζει τα πόδια μου και τα οπίσθιά μου όπως περπατάω δείχνουν υπέροχα" λέει η Helena υπεραμυνόμενη της επιλογής της να φορέσει αθλητικά.

Συγγνώμη, βρε Helena, εσύ έτσι βγαίνεις έξω στη Νέα Υόρκη; Έχω όρεξη για περίπατο, πάμε παρέα; (nooz.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: