Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ "ΤΖΟΛΕ" - Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΕΡΜΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ;


ΠΕΜΠΤΗ 20 ΜΑΙΟΥ 2010
Εμαθα .. γνώριζα.. ότι τρία παιδιά απο την Πίερία δοκιμάστηκαν στην Παιανία.. Ο Γιάννης Δερμίσης, ο Γιώργος ο Μπουζούκης και ο Μανώλης ο Δολμίδης...πήγαν και τρείς καλά..εμαθα ΄΄ομως ό΄τι ο ΓΙαννάκης ο Δερμίσης ήδη είναι με το ένα πόδι στον Παναθηναικό.. έμαθα ότι περνά εργομετρικά και ετοιμάζεται να υπογράψει.. άν δέν υπέγραψε συμβόλαιο..
Επειδή και τα τρία παιδιά.. το αξίζουν.. είναι δε΄αγαπημένα μου παιδιά .. εύχομαι τα καλύτερα

Γ.Δερμίσης: Η ευχάριστη έκπληξη

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΕΡΜΙΣΗΣ…Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ

Μια ευχάριστη έκπληξη ήταν για όλους μας, τους ανθρώπους των Μ.Μ.Ε. γραπτού και ηλεκτρονικού τύπου, την Κυριακή το απόγευμα στο Δημοτικό στάδιο Φιλιππιάδας στο παιχνίδι ανάμεσα στον Εθνικό Φιλιππιάδας και τον Εθνικό Κατερίνης η συμμετοχή με την ομάδα του Εθνικού Κατερίνης του 15χρονου Γιάννη Δερμίση. Ο Γιάννης Δερμίσης γεννήθηκε στις 20 Μαρτίου 1994 και είναι ο μικρότερος ποδοσφαιριστής που αγωνίστηκε φέτος στην Γ΄ Εθνική. Ο νεαρός Δερμίσης  μας εξέπληξε ευχάριστα όλους μας με την άριστη τεχνική του και το ποδοσφαιρικό του θράσος απέναντι σε ποδοσφαιριστές αντιπάλους με μεγάλη εμπειρία και πολλά παιχνίδια στην Γ΄ Εθνική. Εμείς από την πλευρά μας ως Prevezasports.gr να ευχηθούμε στον 15χρονο Γιάννη να συνεχίσει να δουλεύει σκληρά και σίγουρα το μέλλον του ανήκει αφού το ταλέντο και τα προσόντα τα έχει για να φτάσει ψηλά.
ΚΟΛΙΟΣ ΚΩΣΤΑΣ

Ο 14χρονος "Τζόλε"

Το προσωνύμιό του είναι «Τζόλε». Ετσι τον αποκαλούν οι συμπαίκτες του και όχι τυχαία. Εκτός του ότι είναι θαυμαστής του Τζόρτζεβιτς, αγωνίζεται στην ίδια θέση με αυτή που παίζει ο ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού, αριστερό χαφ δηλαδή, αποτελεί και το πρότυπό του. Ο λόγος για τον Γιάννη Δερμίση, τον 14χρονο ποδοσφαιριστή του Εθνικού Κατερίνης, ο οποίος έκανε το επίσημο ντεμπούτο του στη βασική ενδεκάδα, τη φετινή χρονιά, στην αναμέτρηση με τον Μακεδονικό, παίρνοντας το βάπτισμα του πυρός από τον προπονητή του Σάκη Κουτσιόπουλο.

Και φαίνεται πως ο Γιάννης Δερμίσης άρπαξε την ευκαιρία από τα μαλλιά και δηλώνει αποφασισμένος να συνεχίσει το ίδιο δυναμικά, αφού είναι αποφασισμένος να κάνει καριέρα στο ποδόσφαιρο. Ο 14χρονος ποδοσφαιριστής μίλησε στην «Espresso» και περιέγραψε την εμπειρία του από την πρώτη επίσημη αγωνιστική του παρουσία ως «βασικός».

«Εχω ξεκινήσει το ποδόσφαιρο από την ηλικία των 7 χρόνων στις ακαδημίες του Εθνικού Κατερίνης. Στο ματς με το Μακεδονικό πήρα την εντολή από τον προπονητή μου για να παίξω στο βασικό σχήμα. Η αλήθεια είναι ότι χάρηκα πολύ, αν και στην αρχή είχα λίγο τρακ. Οι συμπαίκτες μου όμως ήταν δίπλα μου και με παρότρυναν σε κάθε προσπάθειά μου, δίνοντάς μου θάρρος σε κάθε μου κίνηση. Ετσι, σιγά-σιγά προσαρμόστηκα, μπήκα στο κλίμα του αγώνα και από κει και πέρα το ματς κύλησε ομαλά. Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου, γιατί μου έδειξε ότι με εμπιστεύεται και του αρέσει να προωθεί νέους».


Σχολείο και ποδόσφαιρο

Ο Γιάννης Δερμίσης έχει καταφέρει να συνδυάζει τόσο την παρακολούθηση των μαθημάτων του στο σχολείο όσο και τις προπονήσεις στην ομάδα του. Μάλιστα, δεν έκρυψε πως και τα δύο του αρέσουν, είναι καλός μαθητής και θέλει να κάνει καριέρα στο ποδόσφαιρο.

«Είμαι μαθητής τηης Γ’ Γυμνασίου και η αλήθεια είναι πως μου αρέσει το σχολείο και είμαι καλός μαθητής. Διαβάζω και παρακολουθώ τα μαθήματά μου. Φροντίζω όμως να έχω χρόνο και για τις προπονήσεις μου. Δεν λείπω από καμία γιατί και το ποδόσφαιρο είναι το δεύτερο κομμάτι του ενδιαφέροντός μου».


Ποδοσφαιρική οικογένεια

Οπως αποκαλύπτει ο 14χρονος ποδοσφαιριστής, στην οικογένειά του κι άλλοι έχουν ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο. Συγκεκριμένα ο πατέρας του και ο θείος του.

«Είμαστε μια ποδοσφαιρική οικογένεια, γιατί και ο πατέρας μου έχει παίξει ποδόσφαιρο, ενώ ο θείος μου έχει αγωνιστεί στον Πιερικό. Επίσης έχουμε συγγένεια με τον Μαυρομουστακίδη. Ελπίζω να τους μοιάσω...»ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΡΙΑΝΤΗΣ....


ΕΓΡΑΨΕ Ο  Δ.Κ
ΚΡΑΧΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: