Κατάργηση των διοδίων στο Αιγίνιο Πιερίας και στην Κουλούρα Ημαθίας, και αξιοποίηση των διοδίων των Μαλγάρων, σε συνεργασία με την ‘’Εγνατία Οδό ΑΕ’’ και την ‘’Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου’’ ανακοίνωσε χθες από τη Θεσσαλονίκη, ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης. "Έχουμε ξεκινήσει τη συνεργασία με τους παραχωρησιούχους για να μειωθούν σημαντικά τα διόδια για τα επόμενα 30 χρόνια", δήλωσε ο Γ. Μαγκριώτης. Όπως είπε, το τελικό κόστος των ...διοδίων των Μαλγάρων θα καθοριστεί με βάση τις χιλιομετρικές αποστάσεις και τις τιμαριθμικές αναπροσαρμογές. "Σε κάθε περίπτωση τα διόδια θα είναι χαμηλότερα από αυτά που θα πλήρωναν οι κάτοικοι της περιοχής, εάν λειτουργούσε ο σταθμός διοδίων στο Αιγίνιο", πρόσθεσε και τόνισε ότι η τοποθέτηση των διοδίων θα αρχίσει σταδιακά λίγο πριν το καλοκαίρι. Όσον αφορά στους συμβασιούχους της "Εγνατία Οδός ΑΕ", των οποίων λήγουν οι συμβάσεις, ο Γ. Μαγκριώτης ανακοίνωσε ότι οι ανανεώσεις των συμβασιούχων θα γίνονται πλέον μέσω ΑΣΕΠ.
Έκλεισαν τα Τέμπη Έκλεισαν χθες το μεσημέρι εκ νέου τα Τέμπη και η κίνηση των οχημάτων σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Αστυνομικής Διεύθυνσης Πιερίας γίνεται ως εξής: Κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Αθήνα: 1.Τα φορτηγά μικτου βάρους άνω των 3,5 τόνων και όλα τα λεωφορεία θα εκτρέπονται από τον κόμβο κλειδί «Ημαθίας προς Βέροια-Κοζάνη και από εκεί: -α.Είτε μέσω Ε.Ο. Κοζάνης-Ελασσόνας-Τυρνάβου-Αμπελώνα-Γυρτώνης-ως τον ανισόπεδο κόμβο Γυρτώνης, όπου θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ -β.Είτε μέσω Ε.Ο. Κοζάνης-Γρεβενών-Καλαμπάκας-Τρικάλων-Λάρισας και εν συνεχεία δια της περιφερειακής οδού Λάρισας Τρικάλων, θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ από τον ανισόπεδο κόμβο Νίκαιας. 2.Ολα τα ΙΧ επιβατικά και τα φορτηγά μέχρι 3,5 τόνους, που θα προέρχονται από Θεσσαλονίκη θα εκτρέπονται στο ύψος της Κατερίνης Α/Κ Κορινού προς Άγιος Δημήτριο και μέσω της Ε.Ο. Κατερίνης-Ελασσόνας-Τυρνάβου-Αμπελώνα-Γυρτώνης έως τον ανισόπεδο κόμβο Γυρτώνης, απ’ όπου θα εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ. Όλα τα οχήματα που θα προέρχονται από Κατερίνη-Πλαταμώνα, θα κατευθύνονται στον ανισόπεδο κόμβο Κορινού και θα ακολουθούν εν συνεχεία την παραπάνω διαδρομή. Όσα εισέλθουν στην περιοχή ευθύνης θα αναστρέφονται από τον Α/Κ Αιγάνης και εν συνεχεία, επίσης μέσω Α/Κ Κορινού θα εκτρέπονται κατάλληλα. γ)Εξαιρούνται από τις παραπάνω ρυθμίσεις, προκειμένου να διευκολύνεται η κοινωνικό-οικονομική ζωή των κατοίκων της περιοχής: Ι. Λεωφορεία του τοπικού ΚΤΕΛ για μεταφορά κατοίκων ΜΟΝΟ της περιοχής, για την εξυπηρέτηση της δημόσιας επιβατικής συγκοινωνίας των διαμενόντων στην περιοχή κατοίκων και ΙΙ. Φορτηγά, για την εξυπηρέτηση αποκλειστικά και μόνο αναγκών τοπικού ως άνω χαρακτήρα (λ.χ. τροφοδοσία τοπικών επιχειρήσεων, τουριστικών καταλυμάτων κ.λ.π,, συλλογή γάλακτος με βυτιοφόρα γαλακτοβιομηχανιών που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, εφοδιασμός κτηνοτροφικών μονάδων με ζωοτροφές). 2.α)Επιτρέπουμε με βάση την άνω μελέτη της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων την ελεγχόμενη διέλευση συγκεκριμένου αριθμού λεωφορείων των Υπεραστικών ΚΤΕΛ και μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας ήτοι από 08.00 έως 20.00 επιπλέων αυτών που ήδη αναφέρονται στην απόφαση του τοπικού ΚΤΕΛ Κατερίνης, στη διαδρομή από τον κόμβο Κλειδίου Ημαθίας μέχρι το δ.δ. Ραψάνης Ν.Λάρισας. Ο αριθμός των διερχομένων ως ανωτέρω λεωφορείων δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 30 ημερησίως και προς τις δυο κατευθύνσεις.(ΤΟΠΙΚΗ) |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου