Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Εν Ψυχρώ με τον Γιάννη Χατζηιωάννου


Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Είδα κι εγώ όπως πολλοί Έλληνες το «ντιμπέϊτ» των πολιτικών αρχηγών. Τι το’θελα; Βάλε Νova χριστιανέ μου!

***

Ο Καραμανλής όπως πάντα προσπαθούσε με το σώμα του να συμπληρώσει το λόγο του λέγοντας ότι δεν θα ανεχθεί μύγα στο σπαθί του.

***

Ο Παπανδρέου όπου κολλούσε έριχνε και μια πράσινη ανάπτυξη, έτσι για το γούρι.

***

Η Αλέκα έριξε και λίγο ιμπεριαλισμό, έτσι για να μη ξεχνιόμαστε.

***

Ο Καρατζαφέρης στιγμές-στιγμές μου θύμιζε Βάσια Λόη για να μην πω Νίκο Ξανθόπουλο, το αυτοδημιούργητο φτωχόπαιδο.

***

Ο Τσίπρας πήγε να πάρει τις εντυπώσεις με μια έκθεση ιδεών αλλά επί του πρακτέου έμεινε μεταξεταστέος.

***

Όσο για τον οικολόγο θα ήταν καλύτερος, αν μαζί με το μολυσμένο νερό έφερνε και κανένα σακουλάκι γαριδάκια.

***

Τώρα, όσο για το ντιμπέϊτ των δυο μου θύμισε ένα ντέρμπι ΠΑΟ-Ολυμπιακού που οι φίλαθλοι μπήκαν μέσα και τα’καναν λίμπα.

***

Ποιος είναι κερδισμένος; Πρώτα-πρώτα τα κανάλια, μετά οι δημοσιογράφοι και φυσικά πάντα η NOVA.

***

Η πιο έξυπνη ερώτηση. Πού θα βρείτε τα λεφτά.

Και η πιο έξυπνη απάντηση. Με την πράσινη ανάπτυξη.

***

Ντιμπέϊτ ήταν και πέρασε. Όλο και πιο καλά πάμε. Ελπίζω την άλλη φορά να μην τους βγάλουν με μαγιό.

***

Πώς μου φάνηκε ο Καραμανλής; Παλαίμαχος της άρσης βαρών πριν το αρασέ.

***

Πώς μου φάνηκε ο Γιώργος; Βελτιωμένος, δεν μου θύμισε καθόλου Μπάγιεβιτς.

***

Γαλάζια Πιερία. Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται. Μετά την εμποροπανήγυρη Κατερίνης με το τέλος της εμποροπανήγυρης Αιγινίου ετοιμαστείτε για τα εγκαίνια του νέου νοσοκομείου.

Αυτή την κορδέλα ποιος θα την κόψει;

***

Έλεος. Έτσι πως πάνε αυτοί κύριε νομάρχη θα εγκαινιάσουν για δικό τους έργο και το φράγμα της Μόρνας.

***

Η είδηση είναι αποκλειστική. Στη Ρηγίλλης δεν ασχολούνται πλέον με τις εκλογές αλλά μετράνε τα κουκιά της Ντόρας και του Σαμαρά. Οι γαλάζιοι της Πιερίας πριν ψηφίσουν λαμβάνουν υπόψη τους και το που αναφέρεται ο καθένας.

***

Στο ΠΑΣΟΚ βέβαια όλοι συντάσσονται με τον αρχηγό αλλά δεν λείπουν κι εκείνοι που παρά τις περί αντιθέτου διαβεβαιώσεις έραψαν κοστούμια καθότι τα παλιά τα’φαγε ο σκόρος.

***

Ευτυχώς τελείωσαν και τα ντιμπέϊτ και από αύριο θα μπορούμε να απολαμβάνουμε το Λάκη τον Γλυκούλη
ΚΡΑΧΤΗΣ (kraxtis-gr.blogspot.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια: