Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ - ΜΜΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ - ΜΜΕ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 22 Μαΐου 2009

Τέτοια ώρα, τέτοια λόγια την Παρασκευή 22 Μαΐου

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 ΜΑΙΟΥ 2009
Article Author: Πολιτεία
Οι συντάκτες της Πολιτείας και της Επτά, σχολιάζουν την επικαιρότητα
Τι δίλλημα έθεσε ο Γιώργος; Σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα;;; Και άντε καλά την βαρβαρότητα την είδαμε και την καταλάβαμε… Αλλά όταν λέει σοσιαλισμό, ποιας περιόδου ακριβώς το σοσιαλισμό προτείνει;

Μπορεί η ΝΟΔΕ Πιερίας, να μην κάνει και πολλά πράγματα (δηλαδή τι μπορεί, σίγουρο είναι), αλλά αυτήν την περίοδο, δείχνει αν μη τι άλλο ετοιμοπόλεμη… Σε όλα εκείνα τα ονόματα στελεχών της Νέας Δημοκρατίας που σας γράψαμε χθες ότι θα έρθουν μέσα στις επόμενες μέρες στο νομό μας (Ιωαννίδης, Γκιουλέκας, Παπαστάμκος, Παπανικολάου, Μαρκόπουλος, Μητσοτάκης), προσθέστε και τον Ευριπίδη Στυλιανίδη, ο οποίος θα βρεθεί στην Πιερία 31 Μαϊου. Ο προεκλογικός αγώνας για τη ΝΟΔΕ Πιερίας, θα κορυφωθεί στις 5 Ιουνίου, με κατά πάσα πιθανότα ανοιχτή συγκέντρωση, στην πλατεία Ελευθερίας. Εάν δούλευε έτσι και η Κυβέρνηση…


Ο.Ν.ΝΕ.Δ Κ. ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Ως απάντηση του άρθρου που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα σας σχετικά με την εκδήλωσή μας.
Αρχικά θα θέλαμε να τονίσουμε πως η ΝΟΔΕ Πιερίας ενημερώθηκε από την Ο.Ν.ΝΕ.Δ. Κ. Κατερίνης πρώτη απ όλους, ως όφειλε, με επίσημες προσκλήσεις που στάλθηκαν στον πρόεδρο κ σε όλα τα μέλη της ΝΟΔΕ, καθώς και τηλεφωνικώς. Επιπλέον, η ΝΟΔΕ ενημερώθηκε και από την κοινοβουλευτική ομάδα κ συγκεκριμένα από τον κύριο Τραγάκη με αποστολή fax όπως και από το γραφείο της κ. Κατερίνας Παπακώστα.
Ακόμη και αν όλα τα παραπάνω δεν ισχύουν όφειλε να παραστεί και να τιμήσει τα ίδια τα παιδιά της, πρώτη σε μια τέτοια κομματική εκδήλωση.
Τέλος, όσο αφορά τον Νομάρχη Θες/νίκης κ. Παναγιώτη Ψωμιάδη, δεν μπορούσε να παρευρεθεί λόγο πένθους.
Θα παρακαλούσαμε θερμά την επόμενη φορά να είστε πλήρως ενημερωμένοι κ να μην ακολουθείτε κακόβουλα σχόλια.
Ευχαριστούμε
Με τιμή,
Το Δ.Σ.


Η απάντηση της Εφημερίδας:
Η στήλη οφείλει μια απάντηση, στην ΟΝΝΕΔ Κ. Κατερίνης, όσο οδυνηρή κι αν είναι αυτή.
Δεν θα μπαίναμε στη διαδικασία να σχολιάσουμε την απάντησή σας, αν δεν περιελάμβανε μια και μόνη φράση: «να είστε πλήρως ενημερωμένοι και να μην ακολουθείτε κακόβουλα σχόλια».
Η αλήθεια είναι ότι δεν ήμαστε πάντα πλήρως ενημερωμένοι, όχι όμως λόγω δικής μας υπαιτιότητας, αλλά μιας γενικότερης νοοτροπίας των αρχών πάσης Ελληνικής φύσεως, να δίνουν πληροφορίες με το σταγονόμετρο. Θα παραδεχθούμε όμως ότι δεν ήμασταν ενημερωμένοι, τουλάχιστον όσον αφορά την παταγώδη αποτυχία της εκδήλωσής σας, η οποία οφείλεται εν προκειμένω στον τρόπο που χειρίστηκε η Οργάνωσή σας την προετοιμασία της εκδήλωσής.
Δεν θα αναγκαζόμασταν να την χαρακτηρίσουμε πλήρως αποτυχημένη, αν όντως από την αρχή είχατε φροντίσει να μην παρακάμψετε για το σχεδιασμό της, τη ΝΟΔΕ. Προσφάτως μάθαμε ότι με τον ίδιο τρόπο μεταχειριστήκατε και την ΟΝΝΕΔ του Νομού. Την ορθότητα της πληροφορίας μας, την έδειξε το αποτέλεσμα της εκδήλωσής σας.
Από την απάντησή σας, παραδέχεστε (πιθανόν σας ξέφυγε) ότι στάλθηκαν προσκλήσεις στον πρόεδρο της ΝΟΔΕ και στα μέλη της. Το σχόλιο μας δεν υποστήριζε ότι δεν προσκλήθηκαν, αλλά ότι δεν είχαν γνώση για το οτι ετοιμάζετε κομματική συγκέντρωση και μάλιστα σε προεκλογική περίοδο. Αυτή και μόνο η φράση σας είναι δημόσια παραδοχή (και αυτό σας τιμά ως νεολαίους), ότι η ΝΟΔΕ έμαθε για την συνεστίασή σας από τις προσκλήσεις (και τα τηλέφωνα) και όχι επειδή θέλατε να συμπορευτείτε μαζί της.
Για το αν όφειλε να παραστεί η ΝΟΔΕ ή όχι, δεν θα σας απαντήσω εγώ, διότι δεν μου πέφτει και λόγος, αλλά και μόνο αυτή η φράση σας, δημοσιογραφικά μπορεί να ερμηνευτεί ποικιλοτρόπως όσον αφορά την «ενότητα» του κόμματος, πράγμα το οποίο μάλλον δεν το θέλετε.
Όσο για το αν ακολουθούμε κακόβουλα σχόλια, θα είχε πολύ ενδιαφέρον να μας πείτε, από ποιους προέρχονται τα κακόβουλα σχόλια και ποιοι επιβουλεύονται την Οργάνωσή σας. Προέρχονται από τον κομματικό σας χώρο ή πάλι φταίει το Πα.Σο.Κ.;

Βαγγέλης Ζαμαντζάς
Διευθυντής Πολιτείας


ΔΑΚΕ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε. ΠΙΕΡΙΑΣ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ στη… λασπολογία της ΠΑΣΚ
Απαντώντας στην καταγγελία της ΠΑΣΚ Εκπαιδευτικών Π. Ε. Πιερίας, που δημοσιεύτηκε στην 1η σελίδα της εφημερίδας σας «ΠΟΛΙΤΕΙΑ» της 20-5-09, έχουμε να καταθέσουμε και να επισημάνουμε τα εξής:
Λασπολόγοι είναι εκείνοι που συκοφαντούν, εκείνοι που δεν αντέχουν να βλέπουν τους άλλους να ενεργούν και να παράγουν έργο και γενικά εκείνοι που κάθονται στη γωνία άπραγοι και μοιραίοι.
Η ΔΑΚΕ Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πιερίας, έχοντας την εντολή αλλά και την τιμή να ηγείται του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πιερίας, έχει να παρουσιάσει δράσεις και δραστηριότητες τέτοιες που προάγουν θέματα που απασχολούν την εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς καθώς δε και κοινωνικά και πολιτιστικά θέματα που ενδιαφέρουν την κοινωνία της Πιερίας.
Αν ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πιερίας, την ευθύνη του οποίου αναθέτουν πάντα οι εκπαιδευτικοί στην παράταξη μας, χαρακτηρίζονταν από απραξία, όπως αναφέρεται στην καταγγελία της ΠΑΣΚ, τότε θα είχαν πολλά να μας κατηγορήσουν και όχι μόνο για δύο περιπτώσεις.
Η αναφορά που κάνουν για το επίδομα των 176 ευρώ θυμίζει την παροιμία «φωνάζει ο κλέφτης να φοβηθεί ο νοικοκύρης». Διότι εμείς, προκειμένου οι συνάδελφοι μας να μην χάσουν το επίδομα αυτό για το έτος 2007, τους καλέσαμε να υποβάλλουν αιτήσεις τον Δεκέμβριο του 2008.
Τον Ιανουάριο του 2009 η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ) μας κοινοποίησε την γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου της και μας έλεγε ότι δε χρειάζεται οι εκπαιδευτικοί να καταθέσουν αιτήσεις διεκδίκησης των 176 Ευρώ για το 2007.Επισημαίνουμε όταν κάποια Ομοσπονδία στέλνει στα μέλη της γνωμοδότηση του Νομικού της συμβούλου είναι αυτονόητο ότι την ασπάζεται και γι αυτό την κοινοποιεί.
Όταν λοιπόν η ΔΟΕ για δικούς της λόγους (εμείς πιστεύουμε ότι είναι προεκλογικοί) άλλαξε άποψη μας έστειλε απόφαση της, μέσα στο Μάιο του 2009, να καλέσουμε τους συνάδελφους εκπαιδευτικούς να καταθέσουν τελικά αιτήσεις για τα 176 Ευρώ για το 2007.
Ποιος λοιπόν αποπροσανατολίζει τους εκπαιδευτικούς της Π.Ε. Πιερίας;
Η ΔΑΚΕ που ως πλειοψηφούσα στο Δ.Σ. έπραξε το σωστό από τον περασμένο Δεκέμβριο, ή η ηγεσία της τοπικής ΠΑΣΚ που ανέλαβε εργολαβικά να στηρίξει το λάθος της ΔΟΕ;
Κατανοούμε βέβαια το ενδιαφέρον τους να στηρίξουν τα μέλη της ΠΑΣΚ στο Δ.Σ. της ΔΟΕ όπου αποτελούν την πλειοψηφία αλλά να τοποθετούν τόσο πιο πάνω το παραταξιακό συμφέρον από το συμφέρον των
συναδέλφων μας για σωστή ενημέρωση για την διεκδίκηση των αναδρομικών των 176 Ευρώ αδυνατούμε να το κατανοήσουμε.
Στην καταγγελία τους ότι η μοναδική ευθύνη,της μη χορήγησης των 176 Ευρώ, ανήκει στην σημερινή κυβέρνηση και δεν φταίει η ΠΑΣΚ τους απαντάμε ότι πράγματι φταίει και η ΠΑΣΚ διότι όταν αυτό το επίδομα δίνονταν επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ σε άλλους υπάλληλους, η παράταξη τους αν και πλειοψηφία και τότε στη ΔΟΕ, «σφύριξε αδιάφορα». Εμείς περιμένουμε και σήμερα έστω μία συγγνώμη για την τότε αδιαφορία τους.
Η αναφορά τους σε εκπτώσεις στην συνδρομή των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, νομίζουμε δείχνει πέρα από την μιζέρια τους και η διάθεση τους γελοιοποιούνται .
Ενημερώνουμε λοιπόν τους αναπληρωτές που διορίστηκαν κατά τους μήνες Σεπτέμβριο-Νοέμβριο 2008 τους δόθηκε η δυνατότητα να καταβάλλουν την συνδρομή στο σύλλογο μας σε δύο δόσεις και όχι σε μία, προκειμένου από το ελάχιστο δώρο των Χριστουγέννων που δικαιούνταν (τότε γίνεται η κράτηση της συνδρομής)να τους μείνουν κάποια χρήματα.
Τέλος δηλώνουμε για άλλη μία φορά ότι η ΔΑΚΕ Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πιερίας θα στέκεται πάντα υπεύθυνα και αγωνιστικά δίπλα στα προβλήματα των εκπαιδευτικών και της εκπαίδευσης αδιαφορώντας για τις καταγγελίες των οποίων λασπολόγων .

Τα μέλη της ΔΑΚΕ του Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πιερίας
Βάσσου Φρειδερίκη
Λιάγκας Στέφανος
Κριθάρα Μαρία
Τάκος Χρήστος
Φωτίου Δημήτριος

kraxtis-gr.blogspot.com



Πιστέψαμε ότι θα πνεύσει νέος άνεμος, αλλά …

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 ΜΑΙΟΥ 2009 - ΠΟΛΙΤΕΙΑ…
Date: May 22, 2009

Μέσο τζίρο τριετίας 20.000 ευρώ θα πρέπει να έχουν οι επιχειρηματίες ενοικιαζομένων δωματίων για να ενταχθούν σε κοινοτικά προγράμματα, αλλά όσο κι αν μετρούν και ξαναμετρούν δεν τους βγαίνει ο λογαριασμός. Γι’ αυτό, η Συνομοσπονδία τους (όπως μας πληροφορεί η Πιερική Ομοσπονδία Ενοικιαζομένων Δωματίων και Διαμερισμάτων) έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας στον πρωθυπουργό, η οποία έχει ως ακολούθως:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ!!!
kraxtis-gr.blogspot.com

Πέμπτη 21 Μαΐου 2009

Οι συντάκτες της Πολιτείας και της Επτά, σχολιάζουν την επικαιρότητα


ΠΕΜΠΤΗ 21 ΜΑΙΟΥ 2009
Article Author: Πολιτεία
Τις τελευταίες πινελιές ρίχνουν τα μαστόρια (υπό το άγρυπνο και απαιτητικό βλέμμα του επιβλέποντα Τάκη Φώτα) στο στέκι του ΣΥΡΙΖΑ που εγκαινιάζεται αύριο. Παρασκευή, στις 8.30 το βράδυ. Πρόκειται (κατά πως τον είδαμε) για έναν πολύ καλαίσθητο και λειτουργικό χώρο, που διαμορφώθηκε με πολύ (και με εθελοντική όσο γινόταν) δουλειά, με πολλές προσφορές (μελών, φίλων και μη) και, κυρίως, με άποψη (η αρχιτεκτόνισσα, που τον επιμελήθηκε, είχε έμπνευση κι έβαλε τα χρώματα της σημαίας του ΣΥΡΙΖΑ να διαχέονται διακριτικά στο χώρο) και, κυρίως, με περίσσιο μεράκι.

Μπορεί να μην έχουν διάφορο (άμεσο) από τις ευρωεκλογές οι βουλευτές του Εθνικού Κοινοβουλίου, τους στρίμωξαν όμως τα κόμματά τους και τους έστειλαν σε διατεταγμένη υπηρεσία (ως υπεύθυνους-συντονιστές της προεκλογικής ευρωεκστρατείας) ανά την επικράτεια. Ο Γιώργος Κωνσταντόπουλος χρεώθηκε την Πέλλα, ο Κώστας Κουκοδήμος το Ρέθυμνο, ο Γιάννης Αμοιρίδης το Κιλκίς. Κι ο Αντώνης Καρπούζας; Α, αυτός αναχωρεί σήμερα για Βοσνία-Ερζεγοβίνη, για να συμμετάσχει σε διάσκεψη προσωπικοτήτων της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, καλεσμένος του προέδρου της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης, καθότι πρόεδρος (ο Καρπούζας) Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Φιλίας των δυο χωρών. Τυχερός! Διότι οι άλλοι, άντε να προλάβουν, μέσα σε δυο βδομάδες, να πείσουν τους πολίτες των περιοχών που έχουν χρεωθεί να πάνε να ψηφίσουν. Έξι στους δέκα, λένε τα γκάλοπ, δηλώνουν ότι δεν ενδιαφέρονται για τις ευρωεκλογές.

(σκίτσο) Συγγνώμη αλλά, αυτό, που μας έστειλε το Επιμελητήριο τα στοιχεία για τα 29 εκ. ευρώ που πήραν δάνειο οι επιχειρηματίες της Πιερίας, να το πανηγυρίσουμε, ή όχι; Διότι, για να φτάσουν οι άνθρωποι να ζητάν δάνεια, κάποια σοβαρή ανάγκη θα είχαν. Κι αυτό, μάλλον δεν είναι και προς πανηγυρισμό.

Α1 Στο 27% του ποσοστού των Οικολόγων-Πράσινων προσβλέπει η Κυβέρνηση. Δεν εξηγείται αλλιώς η χθεσινή απόφασή της να αφήσει έξω από γραφειοκρατικές διαδικασίες την τοποθέτηση φωτοβολταϊκών από νοικοκυριά, εξασφαλίζοντας σ’ αυτά ακόμη και ένα επιπλέον εισόδημα! Και για να μην λέμε μόνο τα στραβά των νεοελλήνων, να θυμίσουμε ότι η χώρα μας είναι πρώτη σε τοποθέτηση και χρήση ηλιακών θερμοσιφώνων… και αν το θεωρείται λεπτομέρεια, οι έρευνες έδειξαν ότι αν δεν υπήρχαν όλοι αυτοί οι ηλιακοί, θα χρειαζόμασταν επιπλέον ενέργεια ίση με εκείνη που παράγει το εργοστάσιο της Πτολεμαϊδας!

α2 Σειρά παρεμβάσεων σε αθλητικές υποδομές είναι σε εξέλιξη από την αντιδημαρχία τεχνικών έργων και τον αθλητικό οργανισμό του δήμου Κατερίνης στο πλαίσιο του προγραμματισμού για την αναβάθμιση και βελτίωση των υποδομών, ώστε να καλυφτούν οι αυξημένες ανάγκες για άθληση. Πρόκειται για την ανακατασκευή τριών γηπέδων τα οποία ανήκουν στο Δήμο. Οι εργασίες προχωρούν με ταχείς ρυθμούς δήλωσε ο κ. Λιακόπουλος ο οποίος χθες τα επισκέφθηκε, μαζί με τον πρόεδρο του ΑΟΔΗΚ, κ. Γκοτζαμανίδη.

α3 Και ο Περιφερειακός δρόμος της Κατερίνης, απασχόλησε τη συνάντηση του ΔΣ του ΤΕΕ Πιερίας με το δήμαρχο. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του προέδρου του ΤΕΕ κ. Αν. Τασιούλα, ο Περιφερειακός έχει «βαθμολογηθεί» για χρηματοδότηση έως και 48 εκ. ευρώ. Επίσημες ανακοινώσεις, αναμένονται προσεχώς και το πιθανότερο πριν την 7η Ιουνίου, για ευνόητους (προεκλογικούς) λόγους. α4 Ένα βαρύ πρόγραμμα περιμένει τα τοπικά στελέχη της Νέας Δημοκρατίας τις επόμενες μέρες, ξεκινώντας από το Σάββατο, με την παρουσία του υφυπουργού Αθλητισμού Γιάννη Ιωαννίδη. Την Κυριακή θα είναι στην Κατερίνη ο Κώστας Γκιουλέκας και μεσοβδόμαδα θα μας κάνουν την τιμή, οι υποψήφιοι Ευρωβουλευτές, Παπαμστάκος και Παπανικολάου. Επίσης, θα έρθει ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης για τα εγκαίνια του Λιμανιού στον Πλαταμώνα, αλλά και ο Κυριάκος Μητσοτάκης ως πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής.

α5 Πόσοι δήμαρχοι, πέρασαν άραγε από το περίπτερο της ΝΕΤΠ στη Filoxenia; Πόσοι δήμοι, με τουριστικό ενδιαφέρον, ήταν συνεπείς στην καταβολή του μεριδίου τους για την προβολή του Νομού, την ευθύνη της οποία έχει η ΝΕΤΠ;

α6 Η στήλη εύχεται σε Κωνσταντίνους, Ελένες και Κωνσταντίνες, χρόνια πολλά… Όχι τίποτα άλλο, αλλά είναι βέβαιον ότι κάποιους-ες, θα ξεχάσουμε…

kraxtis-gr.blogspot.com

Τρίτη 19 Μαΐου 2009

ΠΕΡΙΚΟΙ ΑΝΤΙΛΑΛΛΟΙ - ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Πρωτοσέλιδο 19.5.2009

Πρωτοσέλιδο 19.5.2009

kraxtis-gr.blogspot.com




Τέτοια ώρα, τέτοια λόγια την Τρίτη 19 Μαΐου

ΤΡΙΤΗ 19 ΜΑΙΟΥ 2009
Article Author: Πολιτεία/Β.Χ.
Οι συντάκτες της Πολιτείας και της Επτά, σχολιάζουν την επικαιρότητα
Όχι, δεν είναι ο Εμπορευματικός Σταθμός Μακρυγιάλου ή έστω κάποιος άλλος χώρος για τη στάθμευση των μεγάλων οχημάτων! Η συγκεκριμένη φωτογραφία, είναι πέριξ του ΤΕΙ Κατερίνης (και πολύ κοντά στο ΙΚΑ). Η περιοχή διαθέτει φαρδιούς δρόμους και το τελευταίο (μεγάλο) χρονικό διάστημα, έχει μετατραπεί σε πάρκιγκ μεγάλων οχημάτων. Τις ώρες αιχμής, από την περιοχή διέρχονται εκατοντάδες μαθητές, φοιτητές και πολίτες, καθώς και άλλα τόσα οχήματα, τα οποία ματαίως προσπαθούν να βρουν παρκινγκ. (τρεις νταλίκες να σταθμεύσουν καταλήφθηκε η μια πλευρά του δρόμου) Κάτι τέτοια βλέπω και λέω ευτυχώς που η Κατερίνη, δεν έχει κι αρκετούς φαρδιούς δρόμους! Είμαστε ικανοί να τη μετατρέψουμε σε ένα απέραντο Εμπορευματικό Σταθμό. Κρίμα και για τα έργα που έκανε στην περιοχή ο Δήμος Κατερίνης… εκτός κι αν τα σχεδίασε έτσι, ώστε να αντέχουν τη φιλοξενία τόσο μεγάλων οχημάτων.
Τι να λένε άραγε ο Νομάρχης με τον Υπουργό Εξωτερικών της Ιταλίας Franco Fratini; Πάντως η συνάντηση έγινε στο πλαίσιο της έκτακτης συνεδρίασης της Ομάδας του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος της Επιτροπής των Περιφερειών που διεξήχθη στην Τεργέστη και η οποία αφορούσε τις ευρωεκλογές με θέμα «Οικοδομήστε την Ευρώπη σας-Το πολιτικό πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος για τις ευρωεκλογές του 2009».
Αργά χθες το απόγευμα, κυκλοφόρησε μια «βρώμα» (κατά πως λένε στη δημοσιογραφική διάλεκτο), ότι συνεδρίαζε εκτάκτως το Δημοτικό Συμβούλιο Κατερίνης, με θέμα τις δηλώσεις του Μ. Σπυριδόπουλου για την Επιτροπή Εκτίμησης-Καταμέτρησης για την αγορά και εκποίηση ακινήτων. Τελικώς, η πληροφορία δεν επιβεβαιώθηκε. Εκείνο που μάθαμε ήταν ότι συνεδρίασε ο Συνδυασμός της πλειοψηφίας, χωρίς όμως να διαρρεύσει σε τι συνίσταται το επείγον της συνάντησης. Πάντως ο κ. Σπυριδόπουλος, άναψε φωτιές και πλέον ζητείται καθαρή λύση…
Την Παρασκευή, 22 Μαΐου στις 8.30 το βράδυ ο ΣΥΡΙΖΑ εγκαινιάζει το Στέκι του, που βρίσκεται στην Α΄ Πάροδο Βότση 5, στην Κατερίνη. Θα παρευρεθεί ο βουλευτής Θεσσαλονίκης Τάσος Κουράκης. Ο οποίος, παρεμπιπτόντως, γνωρίζει από Στέκια, αφού, ως επικεφαλής της Δημοτικής Κίνησης «Θεσσαλονίκη των Πολιτών και της Οικολογίας», που ιδρύθηκε τον Νοέμβρη του 2001, έχει οργανώσει ένα παρόμοιο, με ολοήμερη λειτουργία και ποικίλες δραστηριότητες.
Περσινά ξινά σταφύλια Σκηνές ντεζαβού πρέπει να εξελίχθηκαν κατά τη διάρκεια της ενημερωτικής επίσκεψης του δημάρχου Κατερίνης Σάββα Χιονίδη στη συνεδρίαση του Δ.Σ του Εμπορικού Συλλόγου Κατερίνης. Τους μίλησε για τις βυθιζόμενες μπάρες, που ΘΑ τοποθετούνταν, για το ωράριο διέλευσης και παραμονής των φορτηγών (φορτοεκφόρτωσης) μέσα στον κεντρικό πεζόδρομο, που ΘΑ εφαρμόζονταν και γενικώς για τα μέτρα που ΘΑ έβαζαν τάξη στην αταξία του πλέγματος των πεζοδρόμων, όπως αυτό της δημιουργίας σταθμών μεταφόρτωσης εμπορευμάτων σε σημεία των εισόδων του πεζόδρομου, που ΘΑ απέτρεπαν, μεταξύ άλλων, και το χάλι του πλακόστρωτου που βουλιάζει (επίσης μεταξύ άλλων) απ’ το βάρος των φορτηγών. Τους μίλησε δηλαδή για όλα εκείνα, τα οποία και ο Εμπορικός Σύλλογος, όπως και άλλοι επαγγελματικοί φορείς, είχαν αποδεχθεί και συνυπογράψει πέρυσι, αρχές του Ιούλη του 2008.

Επειδή δεν τις έχουμε ακόμη δει (τις βυθιζόμενες μπάρες), ψάξαμε στο διαδίκτυο και βρήκαμε αυτήν τη φωτογραφία. Η οποία, βεβαίως, μπορεί να φαίνεται …τρομακτική, αλλά πόσο δύσκολο να είναι πια να βυθιστεί ένα τέτοιο μαρκούτσι σε τέσσερις εισόδους του πεζόδρομου και το λιβανίζουμε σχεδόν ένα χρόνο τώρα!

Το βράδυ του περασμένου Σαββάτου, την ώρα που μας ήθελαν όλους τους Έλληνες στημένους μπροστά στους τηλεοπτικούς δέκτες μας για να στηρίξουμε την «εθνική» (τρομάρα μας!) συμμετοχή στην πολυέξοδη σαχλαμαρίτσα της Γιουροβίζιον, η θεατρική ομάδα του 3ου Γυμνασίου Κατερίνης παρουσίαζε, στη σκηνή του ΠΗΓΑΣΟΥ, τον Μικρό Πρίγκιπα του Εξιπερύ. Τα πιτσιρίκια της πρώτης τάξης του Γυμνασίου, που από τον Νοέμβρη είχαν αναλώσει όλα τα Κυριακάτικα πρωινά τους στις πρόβες του έργου, το βράδυ του περασμένου Σαββάτου γύρισαν την πλάτη στον Sakis, για να μας πουν (όπως έλεγε κι ο Μικρός Πρίγκιπας) ότι «τα μάτια είναι τυφλά και πρέπει να ψάχνουμε με την καρδιά μας». Εκ βάθους καρδιάς, σας ευχαριστούμε παιδιά. Κι ελπίζουμε (εμείς οι μεγάλοι) κάποια στιγμή να καταφέρετε να μας «εξημερώσετε» (όπως έλεγε κι η αλεπού στον Μικρό Πρίγκιπα).
kraxtis-gr.blogspot.com

Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

Τέτοια ώρα, τέτοια λόγια την Πέμπτη14 Μαΐου


ΠΕΜΤΠΗ 14 ΜΑΙΟΥ 2009
Article Author:
Πολιτεία

Οι συντάκτες της Πολιτείας και της Επτά, σχολιάζουν την επικαιρότητα
Πρωταθλήτρια σε θανάτους από καρκίνο αποδεικνύεται η Κεντρική Μακεδονία και η Βόρεια Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία ειδικών, που δημοσιεύονται στα χθεσινά ΝΕΑ. Γιατί εμφανίζεται αυτή η σημαντική διαφορά θνησιμότητας από καρκίνο μεταξύ Βόρειας και Νότιας Ελλάδας; Για πολλούς και διάφορους λόγους, λένε οι γιατροί. Μεταξύ αυτών και η φτώχεια, που δεν μας δίνει δυνατότητες πρόσβασης σε διαγνωστικά κέντρα, το Τσερνομπίλ αλλά και το κάπνισμα, που ως καπνοπαραγωγές περιοχές (η Μακεδονία και η Θράκη), συνηθίσαμε να φουμάρουμε. Επιπροσθέτως και τα φυτοφάρμακα. «Η κατάχρηση των φυτοφαρμάκων δείχνει να έχει επηρεάσει τον υδάτινο και υδροφοφόρο ορίζοντα, με αποτέλεσμα ο τόπος μόνιμης κατοικίας να παίζει σημαντικό ρόλο ως προς τη μεγαλύτερη ή μικρότερη ποσοτική καταγραφή περιστατικών καρκίνου», λένε οι γιατροί. Εμείς τα έχουμε όλα. Οπότε, τι να πούμε. … «Με γειά μας», μάλλον.

«Έχουμε ένα εξωφρενικό κόμμα στην Ελλάδα, που ψηφίζει ακόμη κόσμος. Το πρόγραμμά του είναι να ξαναφτιάξουνε Σοβιετική Ένωση στην Ελλάδα, αυτό δεν είναι εξωφρενικό; Οι άνθρωποι αυτοί είναι τρελοί»! Η παραπάνω φράση, ανήκει στο Θεόδωρο Πάγκαλο, ο οποίος τον τελευταίο καιρό (προφανώς επειδή δεν τον παίρνει να ασχοληθεί με το κόμμα του), εξαπολύει επιθέσεις εναντίον του ΚΚΕ… Δεν ξέρουμε αν υπάρχουν γονίδια τα οποία σχετίζονται με τις πολιτικές καταβολές τους καθενός, αλλά στην περίπτωση του πρώην υπουργού του Πα.Σο.Κ., θα είχε ενδιαφέρον να διερευνηθεί ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Έτσι όπως το πάει, στην επόμενη σχετική δήλωση, θα ζητάει να ανοίξουν τα ξερονήσια δια την φιλοξενία των Κομμουνιστών, καθώς και την κήρυξη του ΚΚΕ εκτός νόμου!

Η απόφαση του νέου προέδρου να κλείσει τη βάση-φυλακή στο Γκουαντανάμο είναι «φρικτή» ιδέα, δήλωσε ο τ. αντιπρόεδρος των ΗΠΑ Ντικ Τσέινι. Φρικτή ιδέα, αλλά λιγότερο ναζιστική, από μια φυλακή όπου καταπατώνται και τα πιο αυτονόητα ανθρώπινα δικαιώματα… τελικώς παντού υπάρχει ένας Θόδωρος

Μπορεί να άργησε, αλλά τελικώς ήρθε οριστικά η ηθική δικαίωση για το Νομάρχη Πιερίας, όσον αφορά την «υπόθεση της πισίνας» και τις δικαστικές περιπέτειες που πέρασε. Χθες το πρωί, στις αίθουσες των Δικαστηρίων της Θεσσαλονίκης, η υπόθεση έκλεισε, αφού το 5 μέλη του Δικαστηρίου, δέχθηκαν ότι κακώς ξαναήρθε η υπόθεση στο ακροατήριο. Να σημειωθεί ότι πριν ένα χρόνο περίπου, ο κ. Παπαστεργίου είχε κριθεί ομόφωνα αθώος από το 3μελές Εφετείο για την ίδια υπόθεση, αλλά ο Εισαγγελέας της έδρας άσκησε έφεση με αποτέλεσμα να ξεκινήσει μια νέα διαδικασία, η οποία τελείωσε πολύ σύντομα χθες.
kraxtis-gr.blogspot.com

Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

Τέτοια ώρα, τέτοια λόγια την Τετάρτη 13 Μαΐου


ΤΕΤΑΡΤΗ 13 ΜΑΙΟΥ 2009
Article Author: Πολιτεία

Οι συντάκτες της Πολιτείας και της Επτά, σχολιάζουν την επικαιρότητα
Μομφή και για τους δημοσιογράφους, σχετικά με τα θέματα που αναδεικνύουν, άφησε ο δημοτικός σύμβουλος Μ. Σπυριδόπουλος, μιλώντας για την υπόθεση εκχωρήσεων εκτάσεων από τους Δήμους. Χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ συντεχνιακά τον εαυτό μου και τους συναδέλφους, θα πω μόνο πως αυτό δεν οφείλεται μόνο στους δημοσιογράφους. Οφείλεται στη διαπαραταξιακή σιωπή η οποία σπανίως σπάει και κυρίως στις αντοχές του καθενός στην κριτική. Όπως συμβαίνει και στην κεντρική πολιτική σκηνή, το «σημαντικό» και το «ασήμαντο», κρίνεται (από τους άρχοντες) ανάλογα από το ποιον αφορά και ποιον «χτυπάει»

«Είναι ανάγκη να μειωθούν διότι οι περισσότεροι εξ αυτών δεν μας χρειάζονται…», ανέφερε για τον αριθμό των βουλευτών στην Ελλάδα σε ομιλία του ο τέως πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνος Στεφανόπουλος. Και για όσων ο νους πάει στο κακό, η πρόταση του προέδρου δεν στηρίζεται σε απόψεις μικρής μερίδας πολιτών (λέμε τώρα), η οποία υποστηρίζει ότι δεν κάνουν τίποτα οι βουλευτές μας, αλλά στο πλαίσιο της περιστολής των δαπανών που προτείνει. Πώς δεν κάνουν τίποτα οι βουλευτές… αυτοί δεν είναι που ψηφίζουν «ναι» ή «όχι» στις παραπομπές;

Από τα ΜΜΕ, λέει ότι έμαθε για το κλείσιμο της Βουλής, ο αντιπρόεδρός της Γιώργος Σούρλας. Μα καλά, είναι να το κάνει ζήτημα; Άλλοι μάθανε για την αποπομπή τους, στον… (τηλεοπτικό) αέρα, ψελλίζοντας: είμαι Καραμανλικός (τρις)

Τα ‘πε και στο δημοτικό συμβούλιο όσα για «μεγάλο φαγοπότι» καταγγέλλει σήμερα στην «Π» ο τέως αντιδήμαρχος Κατερίνης. Που σημαίνει, ή που θα τον μηνύσουν οι εμπλεκόμενοι σύμβουλοι για συκοφαντία (και θα του πάρουν, άμα θέλουν, με αγωγές τη περιουσία του όλη), ή που θα τον καλέσει ο Εισαγγελέας, για να μάθουμε επιτέλους αν οι δημοτικοί μας άρχοντες κάνουν μνημόσυνο με ξένα (δημοτικά μας) κόλλυβα. Όπως και να ‘χει, κανείς δεν μπορεί να παριστάνει τον κουφό, ακούγοντας τόσο βαρύγδουπα πράγματα.

Ηθική τράπεζα; Άσε μας, ρε! Κι όμως! Έτσι ονομάζεται η τράπεζα, που δίνει δάνεια σε μετανάστες και άνεργους, με κυριότερο κριτήριο χρηματοδότησης μιας επιχείρησης την κοινωνική της προσφορά! Η ιδέα ξεκίνησε από την Ιταλία. Είκοσι δύο μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί (σύλλογοι και οργανώσεις πολιτών, αλλά και η Τοπική Αυτοδιοίκηση) ίδρυσαν το 1999 την Βanca Εtica. Οι προσπάθειες είχαν ξεκινήσει τέσσερα χρόνια πριν και αφού συγκέντρωσαν το απαραίτητο αρχικό κεφάλαιο (6,5 εκατ. Ευρώ) άνοιξαν στην Πάδοβα το πρώτο υποκατάστημα. Η ΒΑΝCΑ ΕΤΙCΑ, όπως λέγεται, δίνει δάνεια μόνο υπό τον όρο ότι η επιχείρηση σέβεται το περιβάλλον και το εργατικό δίκαιο. Η ιδέα ήταν τόσο επιτυχημένη, που ήδη αρκετοί πολίτες σε δέκα χώρες της Ε.Ε. συναλλάσσονται με τέτοιους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς. Μάλιστα μέχρι το 2010 η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ηθικών Τραπεζών πιστεύει ότι θα έχει ιδρυθεί και η Πανευρωπαϊκή Ηθική Τράπεζα, ενώ ελπίζει ότι θα βρεθούν και στην Ελλάδα οι κατάλληλοι συνεργάτες για να δημιουργήσουν την πρώτη τράπεζα αυτού του τύπου.

Παράπλευρες απώλειες, εν μέσω κρίσης Θύματα της αιφνιδιαστικής διακοπής των εργασιών της Βουλής είναι οι εμπλεκόμενοι με την οικοδομή, αφού η ψήφιση και η εφαρμογή του πακέτου μέτρων για την τόνωση της οικοδομικής δραστηριότητας, της αγοράς κατοικίας και της κτηματαγοράς (το σχετικό νομοσχέδιο επρόκειτο να κατατεθεί την περασμένη Παρασκευή από τον υπουργό Οικονομίας) παραπέμπεται τώρα στο θερινό τμήμα της Βουλής. Στο «συρτάρι» θα παραμείνει και ένα δεύτερο πακέτο χρηματοδότησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω ΤΕΜΠΜΕ, που καταρτιζόταν από τα συναρμόδια υπουργεία.

Το «Γάλα»του Βασίλη Κατσικονούρη παρουσιάζει σήμερα και αύριο στον «Ευκαρπίδη» η Άννα Βαγενά κι εμείς θυμηθήκαμε ότι στο έργο, όταν πρωτοανέβηκε στο Εθνικό Θέατρο (2006-2007), ο δικός μας Κωνσταντίνος Παπαχρόνης, έπαιζε τον Λευτέρη, τον νεαρό μετανάστη που αρνείται να γίνει «γκριέκι» και ζει νοσταλγώντας τις ευτυχισμένες στιγμές της παιδικής του ηλικίας μη μπορώντας να απογαλακτιστεί. Η ερμηνεία του εκείνη είχε προκαλέσει ιδιαίτερη αίσθηση, είχε τιμηθεί με Α’ βραβείο ανδρικής ερμηνείας από το περιοδικό «Αθηνόραμα» και είχε κάνει την πλειοψηφία των θεατρο-κριτικών να μιλούν για ένα νέο μεγάλο ταλέντο του θεάτρου. Αλλά ο Κωνσταντίνος, μας έφυγε νωρίς.

Μέχρι τη νίκη «Ελπίζουμε σε θετική δικαστική απόφαση-εντείνουμε τον αγώνα», αναφέρει σε χθεσινή ανακοίνωσή της η Σ.Ε της Επιτροπής Αγώνα «ΟΧΙ ΣΤΑ ΝΕΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΙΓΙΝΙΟΥ». Μιλώντας για την εκδίκαση της αίτησης ασφαλιστικών μέτρων κατά της κατασκευής του νέου σταθμού διοδίων, κάνει λόγο για «ικανοποιητική παρουσία» του κόσμου, η οποία «έστειλε σαφές μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση». «Το δίκαιο αίτημα του Νομού μας εκφράστηκε επαρκέστατα και νομικά», υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση, «και ελπίζουμε η απόφαση που θα εκδοθεί να είναι θετική για τον τόπο μας». H Σ.Ε ξεκαθαρίζει πάντως: «Δεν θα ανεχτούμε πλέον συνέχιση των εργασιών και αν αυτό συμβεί θα αντιδράσουμε δυναμικά στο χώρο του έργου …Δηλώνουμε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε μέχρι την τελική δικαίωση. Μέχρι την κατάργηση των Διοδίων Αιγινίου από την σχετική σύμβαση. Μέχρι τη νίκη της Πιερίας».
kraxtis-gr.blogspot.com

Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

Τέτοια ώρα, τέτοια λόγια την Δευτέρα 4 Μαΐου


ΔΕΥΤΕΡΑ 4 ΜΑΙΟΥ 2009

Οι συντάκτες της Πολιτείας και της Επτά, σχολιάζουν την επικαιρότητα
Ανοίγματα προς Δύση και Ανατολή κάνει ο δήμος Δίου.
Πριν λίγες μέρες ο δήμαρχος Δίου Γρηγόρης Παπαχρήστος υποδέχθηκε τον Γάλλο πρόξενο, χθες τον Γενικό Πρόξενο της Τουρκίας στη Θεσσαλονίκη.
Οι δυο άνδρες συναντήθηκαν, μεσημέρι της Κυριακής, στο συνοικισμό των Μικρασιατών της Νέας Εφέσου.
Ως γνωστό, ο δήμος Δίου και ο δήμος Σελτζούκ (Αρχαίας Εφέσου) της Τουρκίας έχουν αδελφοποιηθεί εδώ και αρκετά χρόνια και η επίσκεψη του Τούρκου προξένου έρχεται να πιστοποιήσει τη φιλία των δυο πλευρών.
Στη συνάντηση παρευρέθηκαν ο πρόεδρος του Συλλόγου Μικρασιατών Νέας Εφέσου Γιάννης Δημητριάδης, ο πρόεδρος του Τ.Σ. της Νέας Εφέσου Κώστας Μουλάς, ο πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης του δήμου Δίου Δημήτρης Μουτάφης και αρκετοί κάτοικοι του συνοικισμού της Νέας Εφέσου.
Στη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν οι δυνατότητες επέκτασης της συνεργασίας των δύο πλευρών με ανταλλαγή πολιτιστικών εκδηλώσεων στις δύο χώρες.
Τόσο ο Τούρκος Πρόξενος όσο και ο δήμαρχος Δίου δήλωσαν αποφασισμένοι να προωθήσουν και άλλες πρωτοβουλίες, στη βάση ανάπτυξης της φιλίας και συνεργασίας των δύο λαών.



Όπως μας πληροφορεί ο εκπρόσωπος Τύπου της Δημοκρατικής Αναγέννησης Σταύρος
Βιτάλης, πέρασε για 13η φορά τα διόδια των Τεμπών, αρνούμενος να τα πληρώσει,
επικαλούμενος την οδηγία 1999/62/EC της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Αυτή τη φορά, λέει, ίσως ενημερωμένοι οι υπάλληλοι των διοδίων, δεν επιχείρησαν ούτε
καν να του ζητήσουν τα στοιχεία του, όπως έκαναν τις προηγούμενες φορές, καθώς εδώ,
εδώ και 6 μήνες αρνείται συστηματικά να πληρώσει τα συγκεκριμένα διόδια.
Δεν ξέρω πόσοι είναι τελικά αυτοί που έχουν επιλέξει αυτόν το συγκεκριμένο τρόπο αντίστασης στα διόδια, φαντάζεστε όμως να έπαιρνε μαζικό χαρακτήρα και να μην πλήρωνε (πιχι λέμε τώρα) ούτε ένας στα διόδια Λεπτοκαρυάς;



Το «Επειδή νοιάζομαι» ...δουλεύει!

Την περασμένη Πέμπτη είχαμε παρουσιάσει την πρωτοβουλία της Ομάδας Εθελοντικής Δράσης να αναρτά στην ιστοσελίδα της φωτογραφίες από «κακώς κείμενα» που χρήζουν προσοχής και επιδιόρθωσης από τους τοπικούς αρμόδιους, με τη δέσμευση ότι θα αναρτά φωτογραφίες και όταν αποκαθίστανται.
Ένα από αυτά τα «κακώς κείμενα» ήταν και το επικίνδυνο χάλι του παλιού Υδραγωγείου Κατερίνης (είχε αναρτηθεί στις 12 Απριλίου), το οποίο διορθώθηκε στις 28 Απριλίου.
Η Ομάδα δεν πρόλαβε να βγάλει καινούργιες φωτογραφίες, γνωστοποιεί ωστόσο την αποκατάσταση της ζημιάς στην είσοδο του παλιού υδραγωγείου της πόλης και συγχαίρει το Δήμο Κατερίνης «για τα αντανακλαστικά του»



Γιατί κ. Δήμαρχε;

Αντικαπνιστής προφανώς ο φίλος αναγνώστης Αντώνης Μάντζιος, «τα ρίχνει» στον δήμαρχο, για τις διαφημιστικές των τσιγάρων αφίσες, που φιλοξενούνται στις στάσεις των ΚΤΕΛ.
Εμείς, αν και μανιώδεις καπνιστές, παραθέτουμε ως έχει την ανοιχτή επιστολή του:

Τη στιγμή που γίνεται μια μεγάλη καμπάνια κατά του καπνίσματος, τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και στη χώρα μας, τη στιγμή που το κάπνισμα είναι υπό απαγόρευση στους δημόσιους κλειστούς χώρους, τη στιγμή που θεωρείται σαν υπ’ αριθμόν ένας εχθρός της υγείας μας, την ίδια στιγμή σε δημόσιους χώρους αναρτώνται διαφημίσεις τσιγάρων με όμορφες αλλά άκρως παραπλανητικές και αντιεπιστημονικές εικόνες.
Δεν είναι υποκριτικό από τη μια το Δημόσιο να θεωρεί το κάπνισμα δημόσιο κίνδυνο και από την άλλη με ευθύνη φορέων του Δημοσίου για ολίγα ευρουλάκια να προβάλλεται το κάπνισμα σε δημόσιους χώρους αποσκοπώντας στα έσοδα της διαφήμισης;
Και εδώ μιλάμε για στέγαστρα των στάσεων του ΚΤΕΛ στην Κατερίνη, στα πεζοδρόμια του Δήμου , στέγαστρα που εκτός των άλλων δέχονται και διέρχονται) εκατοντάδες μαθητές και νεολαίους.
Ανεξάρτητα του ποιος έχει την ευθύνη της ανάρτησης, επειδή τα πεζοδρόμια είναι δημοτικός χώρος, τα στέγαστρα σε άλλους δήμους ανήκουν και κατασκευάζονται από τους Δήμους, είναι ως εκ τούτου αδιαμφισβήτητη η ευθύνη της δημοτικής αρχής.
Ακόμα και αν τυπικά είναι νόμιμες αυτές οι διαφημιστικές αναρτήσεις, εν τούτοις υπάρχει για μας ένα σοβαρό θέμα ηθικής και δεοντολογίας.
Γιατί λοιπόν κ. δήμαρχε;

Μάντζιος Αντώνης - οικονομολόγος



Ξαφνικά, η παγκόσμια οικονομική ύφεση, πέρασε σε δεύτερη μοίρα, αφού το ενδιαφέρον μονοπωλεί πλέον η γρίπη των ιών. Κάποιοι γνωρίζουν ότι το «πολυτιμότερο αγαθό», είναι η υγεία, οπότε το «ξέσπασμα» ενός γεγονότος που θα συγκέντρωνε το ενδιαφέρον την παγκόσμιας κοινότητας, για κάποιους ήταν μάλλον «δώρο Θεού».
Εκτός κι αν δεν πρόκειται για «δώρο Θεού», αλλά για μια καλά οργανωμένη επιχείρηση, αποπροσανατολισμού…
Και βέβαια ο ρόλος των ΜΜΕ, είναι καταλυτικός… αρκεί να σκεφτεί κανείς, ότι στις ΗΠΑ την περασμένη χρονιά η εγκληματικότητα μειώθηκε κατά 20%, αλλά τα μέσα ενημέρωσης είχαν περισσότερες ειδήσεις που αφορούσαν περιπτώσεις εγκληματικότητας κατά 600%!!!



Παγκόσμια Ημέρα της Ελευθερίας του Τύπου η 3η Μαΐου

Σύμφωνα με στοιχεία της Παγκόσμιας Ένωσης Δημοσιογράφων, το 2008 συνολικά 70 δημοσιογράφοι έχασαν τη ζωή τους παγκοσμίως.
Περίπου 125 δημοσιογράφοι βρέθηκαν την περασμένη χρονιά πίσω από τα κάγκελα των φυλακών, οι περισσότεροι σε ασιατικό έδαφος, ενώ τουλάχιστον 673 δημοσιογράφοι συνελήφθησαν κατά την άσκηση του έργου τους.

Στην Ελλάδα, οι αγωγές κατά των μέσων ενημέρωσης, είναι καθημερινό σχεδόν φαινόμενο, ενώ πολλοί είναι οι συνάδελφοι, που εξοντώθηκαν οικονομικά –κυρίως στην περιφέρεια- επειδή βρέθηκαν να υπερασπίζονται την αλήθεια, που σε κάποιους δεν άρεσε.
Η «εξόντωση» της Ελευθερίας του τύπου, δεν είναι κατ’ ανάγκη η φυσική εξόντωση του δημοσιογράφου… και στην χώρα μας δυστυχώς, το ξέρουνε κάποιοι πολύ καλά αυτό.



Από τον τελικό έλεγχο, αναμένεται να περάσει μέσα στην εβδομάδα που διανύουμε η επέκταση του βιολογικού καθαρισμού Κατερίνης. Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν και είναι έτοιμος να ξεκινήσει τη λειτουργία του…
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, έχουν τοποθετηθεί και οι ογκομετρητές λυμάτων στην Παραλία, ώστε να μην ξαναδούμε το «σήριαλ» του περασμένου καλοκαιριού και τη διαμάχη που είχε ξεσπάσει ανάμεσα στη ΔΕΥΑΚ και το Δήμο Παραλίας.



Σαν να «χαμήλωσε τον πήχη», όσον αφορά το αποτέλεσμα των εκλογών για την Ευρωβουλή, ο Γιώργος Φλωρίδης, δηλώνοντας ότι το Πα.Σο.Κ. ενδιαφέρεται για την πρωτιά, ακόμη και με μια ψήφο. Βέβαια ο πρώην υπουργός, θύμισε ότι στις τελευταίες εκλογές το κόμμα του ηττήθηκε με 4% διαφορά, οπότε αν κερδίσει αυτή τη μάχη θα καταγραφεί η αντιστροφή του κλίματος και στην κάλπη (εκτός από τις δημοσκοπήσεις)
Πάντως δεν ξέρω πολλούς που θα ήταν ικανοποιημένοι από ένα τέτοιο αποτέλεσμα για το Πα.Σο.Κ.. Αντίθετα, ξέρω κάποιους που… θα το ήθελαν
kraxtis-gr.blogspot.com .

Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

Ημερήσιο Μάτι με την Κατερίνα Τσαλού


ΠΕΜΠΤΗ 30 Απριλίου 2009
Δεν είναι αργία είναι απεργία. Το σύνθημα γνωστό και χιλιοειπωμένο αλλά καλά θα κάνουμε να το υπενθυμίζουμε, γιατί μαθαίνω ότι γυαλίζονται οι σούβλες. Κι αν η εργατική πρωτομαγιά ειδικά η φετινή δεν τιμηθεί, τότε δεν ξέρω σε ποια άλλη περίσταση θα πρέπει να το κάνουμε πιο δυναμικά. Ξεχωριστός θα είναι ο εορτασμός της Εργατικής Πρωτομαγιάς στην Κατερίνη όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια. Συγκέντρωση στο Εργατικό Κέντρο Κατερίνης από τη ΓΣΕΕ και την ΑΔΕΔΥ και στην πλατεία Ελευθερίας από το ΠΑΜΕ. Τα διόδια εντάχθηκαν κανονικά και με το νόμο στα ψηφίσματα της Εργατικής Πρωτομαγιάς. Όπως εξάλλου και η παγκόσμια οικονομική κρίση. Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζουν κάτοικοι της περιοχής που βρίσκεται το 10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης. Τηλεφωνούν για την κακή κατάσταση του δρόμου. Παιδιά, υπομονή. Πλησιάζουν εκλογές. Εκείνο το αρδευτικό δίκτυο ρε παιδιά, πόσες ακριβώς φορές θα το προαναγγείλουμε; Ούτε όταν ξεκινούσε η γέφυρα Ρίου-Αντίρριου δεν έγινε τόσος σαματάς. Φτάνει. Φτάνει. Φτάνει. Ας ξεκινήσει μια φορά και ας τελειώσει και να γράψουμε. Αυτό το πράγμα με τους τίτλους: «Εγκρίθηκε, εξελίσσεται η διαδικασία, σε λίγους μήνες αρχίζει, δημοπρατήθηκε, βγήκε ανάδοχος κ.α». Όλο και περισσότερους φίλους κερδίζει το facebook. Για να μην περάσω στις γνωστές δημοσιογραφικές υπερβολές σας ενημερώνω πως ήδη όλος ο δημοσιογραφικός κόσμος…αναλύει την τοπική επικαιρότητα μέσω διαδικτύου. Αλίμονο σε όσους δεν είναι…. Αποκαλυπτικά ρεπορτάζ δεν υπάρχουν στην Κατερίνη. Κάθε μέρα όλο και περισσότερο βυθιζόμαστε σε ανούσια ρεπορτάζ που συνήθως …αφορούν πρόσωπα και όχι γεγονότα. Με κάθε διάθεση αυτοκριτικής. Τρεις μέρες πριν το Πάσχα και τρεις μέρες μετά φιλοξενούμε έθιμα και γιορτές. Εκδηλώσεις και πανηγύρια. Έχουν δίκιο ορισμένες φορές στην κριτική τους οι κρίνοντες. Αλλά καλό θα είναι να αναλογιστούν και τους λόγους. Θα ήταν πιο χρήσιμο. Αυτούσια δελτία τύπου, φωτογραφίες με απίστευτο ρετούς και πόζες προεκλογικές σε καθημερινή βάση. Αυτοεξευτελισμός…. Συγκινητική και ανθρώπινη η εκδήλωση που έγινε λίγο πριν την πρεμιέρα της ταινίας όπου πρωταγωνιστούσε ο δικός μας Κώστας Παπαχρόνης στην Κατερίνη το βράδυ της Δευτέρας. Το κινηματοθέατρο Ευκαρπίδη κατακλύστηκε από κόσμο και το χειροκρότημα για όλους εκείνους που μίλησαν για τον Κώστα Παπαχρόνη ήταν αβίαστο. Στην ίδια εκδήλωση τιμήθηκε για την προσφορά του και ο σκηνοθέτης Ανδρέας Μιχαήλ. Παρόντες ο νομάρχης, ο δήμαρχος Κατερίνης, ο δήμαρχος Πέτρας με τις συζύγους τους, ή σύζυγος του βουλευτή Κ.Κουκοδήμου, δημοτικοί σύμβουλοι, πολύς κόσμος…. Πάμε μια βόλτα στα μπλογκς να δούμε ενδιαφέρουσες ειδήσεις. Έχει πιο πολύ πλάκα. Σήμερα δεν θα ασχοληθώ άλλο με την τοπική επικαιρότητα. Εξάλλου κάθε φορά που ασκείς κριτική και λες τη γνώμη σου, επωνύμως παρακαλώ, ακούς για δέκα μέρες σάλια.
Σας δίνω ρεπό για σήμερα. Πάμε στα μπλογκς. Troktiko: O διάλογος έγινε τώρα στο mega και μάλλον είναι αληθινός: Οικονομέας: Τα έχεις κόψει τα ληγμένα φάρμακα; Καμπουράκης: Εσύ παίρνεις φάρμακα Οικονομέας: Εγώ δεν... παίρνω φάρμακα, εσύ παίρνεις ληγμένα. Καμπουράκης: Παίρνω ληγμένα αλλά και ότι άλλο βρω μπροστά μου" Ε, πέστε το ντε να σας βλέπουμε με άλλο μάτι. Δικοί μας είστε...