Ο τετραψήφιος τηλεφωνικός αριθμός 1517 υποδέχεται καθημερινά εκατοντάδες
τηλεφωνικές καταγγελίες πολιτών που καταγγέλλουν φοροδιαφυγή, ξέπλυμα
χρήματος και αιφνίδια φοροδιαφυγή φίλων, γνωστών αλλά και συγγενών
τους...
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση, όπως καταγράφει ο ΒΗΜΑτοδότης, γιαγιάς που παίρνει καθημερινά στο ΣΔΟΕ που διαχειρίζεται το τηλεφωνικό κέντρο για να καταγγείλει την εγγονή της για αιφνίδιο πλουτισμό. «Πέστε μου που βρήκε ξαφνικά σπίτι, αυτοκίνητο και κοσμήματα», ρώτησε την πρώτη φορά τον αιφνιδιασμένο υπάλληλο που κατέγραφε την καταγγελία.
Δεν φτάνει όμως αυτό, η ίδια γιαγιά τηλεφωνεί καθημερινά στο ίδιο τηλέφωνο για να πληροφορηθεί το αποτέλεσμα της έρευνας. Και όταν της είπαν -για να την καθησυχάσουν ότι οι καταγγελίες ελέγχονται, εκείνη τους... έστειλε: «Μου λέτε ψέματα, τίποτα δεν έχετε κάνει. Χθες είδα την εγγονή μου και μου φάνηκε ευτυχισμένη...».
Ανεξαρτήτως αυτού να σημειωθούν και μερικές ακόμη λεπτομέρειες για το 1517: Το 95% των καταγγελιών είναι επώνυμες, το 60% αφορά καταγγελίες για... συγγενικά πρόσωπα (με σκοπό την εκδίκηση) και το 20% ταβερνιάρηδες και ιδιοκτήτες καφετεριών που «καρφώνουν» συναδέλφους τους για μη χορήγηση αποδείξεων.
Ελάχιστες καταγγελίες διερευνώνται, όχι επειδή δεν το θέλουν οι ελεγκτές του ΣΔΟΕ, αλλά επειδή η υπηρεσία ελέγχου έχει μεταφερθεί (λένε κατόπιν απαιτήσεως της τρόικας) στη Γενική Γραμματεία Εσόδων, η οποία ακόμη δεν έχει καταρτίσει μηχανισμό ελέγχου.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση, όπως καταγράφει ο ΒΗΜΑτοδότης, γιαγιάς που παίρνει καθημερινά στο ΣΔΟΕ που διαχειρίζεται το τηλεφωνικό κέντρο για να καταγγείλει την εγγονή της για αιφνίδιο πλουτισμό. «Πέστε μου που βρήκε ξαφνικά σπίτι, αυτοκίνητο και κοσμήματα», ρώτησε την πρώτη φορά τον αιφνιδιασμένο υπάλληλο που κατέγραφε την καταγγελία.
Δεν φτάνει όμως αυτό, η ίδια γιαγιά τηλεφωνεί καθημερινά στο ίδιο τηλέφωνο για να πληροφορηθεί το αποτέλεσμα της έρευνας. Και όταν της είπαν -για να την καθησυχάσουν ότι οι καταγγελίες ελέγχονται, εκείνη τους... έστειλε: «Μου λέτε ψέματα, τίποτα δεν έχετε κάνει. Χθες είδα την εγγονή μου και μου φάνηκε ευτυχισμένη...».
Ανεξαρτήτως αυτού να σημειωθούν και μερικές ακόμη λεπτομέρειες για το 1517: Το 95% των καταγγελιών είναι επώνυμες, το 60% αφορά καταγγελίες για... συγγενικά πρόσωπα (με σκοπό την εκδίκηση) και το 20% ταβερνιάρηδες και ιδιοκτήτες καφετεριών που «καρφώνουν» συναδέλφους τους για μη χορήγηση αποδείξεων.
Ελάχιστες καταγγελίες διερευνώνται, όχι επειδή δεν το θέλουν οι ελεγκτές του ΣΔΟΕ, αλλά επειδή η υπηρεσία ελέγχου έχει μεταφερθεί (λένε κατόπιν απαιτήσεως της τρόικας) στη Γενική Γραμματεία Εσόδων, η οποία ακόμη δεν έχει καταρτίσει μηχανισμό ελέγχου.
http://planet-greece.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου