Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Ενδοκυβερνητικές κόντρες.Έντονη ενόχληση στο Μαξίμου

Έντονη ενόχληση από το Μέγαρο Μαξίμου.Ενδοκυβερνητικές κόντρες.Την έντονη ενόχληση του Μεγάρου Μαξίμου προκάλεσαν οι δηλώσεις του υπουργού
Εσωτερικών Αργύρη Ντινόπουλου ότι στην κόντρα Μητσοτάκη - Δούρου "εγώ είμαι με τη Δούρου". Λίγη ώρα μετά την τηλεοπτική του εμφάνιση (Αντ1), ο Υπουργός Εσωτερικών, σε διαδοχικές ραδιοφωνικές του συνεντεύξεις αλλά και σε επικοινωνίες του με δημοσιογράφους, επεδίωξε να αμβλύνει τις εντυπώσεις. Ο ίδιος διευκρίνισε ότι εννοούσε ότι είναι υπέρ της φράσης της κ. Δούρου "θα τους ταράξουμε στη νομιμότητα".

Ο υπουργός Εσωτερικών παραδέχθηκε ότι το ΑΣΕΠ την εποχή μετατροπής των συμβάσεων δεν είχε ελέγξει όλα τα δικαιολογητικά δεδομένου ότι είχαν κατατεθεί 75.000 αιτήσεις. Τόνισε ότι το ΑΣΕΠ έλαβε μια "φόρμα" από τους δήμους ενώ οι ίδιοι οι δήμοι κράτησαν τα πιστοποιητικά των υπαλλήλων. Δήλωσε ότι έχει ήδη στείλει στις αποκεντρωμένες διοικήσεις όλα τα στοιχεία ώστε να προχωρήσει ο επανέλεγχος των συμβάσεων προσθέτοντας ωστόσο ότι "εφόσον ένας νόμος ψηφίστηκε πρέπει να εφαρμοστεί".

Ερωτώμενος σημείωσε "δεν θεωρώ ότι αυτό είναι το μείζον θέμα της αυτοδιοίκησης. Εμένα με ενδιαφέρουν στα σκουπίδια, οι βρεφονηπιακοί σταθμοί. Στόχος μου είναι να διατηρήσω την εργασιακή ειρήνη για τους εργαζόμενους και τους δημότες όλων των δήμων". Σύμφωνα με τον υπουργό Εσωτερικών δεν θα γίνουν άλλες απολύσεις στην τοπική αυτοδιοίκηση.

Το "μέτωπο" που άνοιξε εκ νέου στο εσωτερικό της κυβέρνησης, και μάλιστα λίγα 24ώρα πριν την επανέναρξη των διαπραγματεύσεων με την τρόικα, προκάλεσε την έντονη δυσφορία του πρωθυπουργικού επιτελείου, στην οποία άλλωστε αποδίδονται και οι μετέπειτα προσπάθειες του κ. Ντινόπουλου να ανασκευάσει.

Προεκλογικό άρωμα

Ωστόσο, όσοι παρακολουθούν, τις τελευταίες ημέρες, τις δημόσιες τοποθετήσεις πολλών κυβερνητικών στελεχών και βουλευτών δεν μπορεί παρά να διακρίνουν και την προεκλογική παράμετρο σε αυτές. Η κυβέρνηση και οι κοινοβουλευτικές ομάδες των κομμάτων της συμπολίτευσης βρίσκονται σε "προεκλογικό εκνευρισμό" καθώς το πολιτικό πεδίο παραμένει ρευστό ενώ η επικείμενη Προεδρική εκλογή θα κρίνει τη δυνατότητα της κυβέρνησης να εξαντλήσει θητεία της ή αν αντιθέτως η χώρα θα οδηγηθεί σε πρόωρες εκλογές.

Η παράμετρος αυτή ήταν, σήμερα, ιδιαιτέρως ορατή στη συνέντευξη του Υπουργού Εσωτερικών, καθώς δεν απέφυγε τα "καρφιά" για τους επίσης υποψηφίους στη Β' Αθήνας Κυρ. Μητσοτάκη και Αδ. Γεωργιάδη. "Εγώ γνωρίζω την εκλογική μου περιφέρεια χωρίς να χρειάζομαι GPS" ήταν η αναφορά που ερμηνεύτηκε ως αιχμή για τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης ενώ, ερωτηθείς για την πρόσφατη δήλωση του Αδ. Γεωργιάδη σχετικά με τις τράπεζες, απάντησε: "Εγώ στην τράπεζα έχω 3.156 ευρώ. Εγώ με τον Γεωργιάδη έχουμε κάτι κοινό που, ταυτόχρονα, είναι και πολύ διαφορετικό. Ο Αδωνις πουλάει βιβλία, εγώ γράφω".

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, Άδωνις Γεωργιάδης, απάντησε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter. "Αγαπητέ Αργύρη, πέραν των εκδόσεων, έχω γράψει έως σήμερα τρία βιβλία. Άρα, έχουμε περισσότερα κοινά απ' ότι νομίζεις".
...
Πρωτοσέλιδο 26.9.2014
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: