Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Στέφανος Κορκολής: «Το μεγάλο μου πρόβλημα ήταν ότι έπαθα καρκίνο»

Στέφανος Κορκολής: «Το μεγάλο μου πρόβλημα ήταν ότι έπαθα καρκίνο»
Για τα δημοσιεύματα που κυκλοφόρησαν και έκαναν λόγο για γυναικολογικό πρόβλημα της συντρόφου του, αλλά και για το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε ο ίδιος μίλησε ο Στέφανος Κορκολής καλεσμένος σήμερα το....
πρωί στο Πρωινό.
«Η ιστορία με τα μάτια μου είναι γνωστή, όλοι ξέρουν πως είμαι στραβός. Αποφάσισα να κάνω μια εγχείρηση στα μάτια, διότι μου βγήκε μια μορφή καταρράκτη λόγω υπερβολικής μυωπίας και τελείωσε εκεί. Επίσης η σύντροφός μου δεν έχει κανένα γυναικολογικό πρόβλημα υγείας, ο Χριστός και η Παναγία, να είναι καλά το κορίτσι», δήλωσε αρχικά ο Στέφανος Κορκολής και συνέχισε μιλώντας ανοιχτά για τον καρκίνο, που κατάφερε τελικά να αντιμετωπίσει: «Το μεγάλο μου πρόβλημα ήταν ότι έπαθα καρκίνο. Ήταν σοκαριστικό τις πρώτες μέρες όταν το έμαθα, ένα είδος καρκίνου που είναι για μεγαλύτερες ηλικίες και 100% ιάσιμος. Έκανα τις θεραπείες μου, λίγο επώδυνες. Το κυριότερο όμως είναι πως σταμάτησα το τσιγάρο, γιατί αυτό μου το δημιούργησε. Παιδιά κόψτε το τσιγάρο, εγώ κάπνιζα τέσσερα πακέτα τη μέρα, την πάτησα και δεν χρειάζεται να την πατήσετε και εσείς. Πήγα στο ηλεκτρονικό τσιγάρο. Μια χαρά είμαι. Νιώθω τεράστια διαφορπά. Όταν συνειδητοποίησα την καταστροφή που έχω κάνει στον οργανισμό μου τόσα χρόνια που κάπνιζα αποφάσισα να το αλλάξω. Είμαι καλά πια, το πρόλαβα, όλα θεραπεύονται αν πάμε εγκαίρως και το προλάβουμε».
Στέφανος Κορκολής: «Το μεγάλο μου πρόβλημα ήταν ότι έπαθα καρκίνο»
Μάλιστα, τόνισε ότι πέρασαν πολύ άσχημες σκέψεις από το μυαλό του, αλλά η οικογένειά του ήταν συνεχώς στο πλευρό του: «Πάρα πολύ άσχημες σκέψεις πέρασαν από το μυαλό μου όταν το έμαθα. Έφαγα μια φάπα, αναθεώρησα πολλά πράγματα, κοίταξα λίγο τον εαυτό μου παραπάνω γιατί ήμουν πολύ δοτικός, επικεντρώθηκε σε αυτό που λέγεται οικογένειά μου, το μεγαλύτερο σοκ το πέρασαν οι γονείς μου, μεγάλοι άνθρωποι. Το αντιμετώπισαν με μεγάλη ψυχραιμία, το παλέψαμε μαζί με μια γροθιά. Δε σου κρύβω όμως πως αρχικά λύγισα, έκλαψα, έκανα εμετούς από τη σύσπαση των νεύρων».
ΠΗΓΗ: www.protothema.gr Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/ellada-kosmos/item/38022-stefanos-korkolis-to-megalo-mou-provlima-itan-oti-epatha-karkino

Δεν υπάρχουν σχόλια: