Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Ευχές, αιχμές και… νουθεσίες

nomarxis
 

Δήλωση-απάντηση του Νομάρχη Πιερίας για τις εκλογές, με αναφορές σε Κώστα Δημόπουλο και Βαγγέλη Πολύζο
«Έχω αποδείξει ότι κινούμαι στο προσκήνιο και όχι στο παρασκήνιο», αναφέρει ο νομάρχης Πιερίας σε μακροσκελή γραπτή δήλωσή του, με την οποία επιχειρεί να απαντήσει σε όσους τον κατηγορούν ότι παρέμεινε αδρανής κατά την προεκλογική... περίοδο. Η επιστολή δεν έχει αποδέκτη μόνο τον Κώστα Δημόπουλο, αλλά και τον Βαγγέλη Πολύζο, τον... οποίο και συγχαίρει ο Γιώργος Παπαστεργίου, «παρά την επί σειρά ετών προσβλητική συμπεριφορά απέναντί του».

Ο κ. Παπαστεργίου, αρχικά συγχαίρει όλους τους νεοεκλεγέντες δημοτικούς και περιφερειακούς συμβούλους (ευχόμενος να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πολιτών), ενώ αναφέρεται και στο υψηλό ποσοστό αποχής. «Οφείλουμε να προβληματιστούμε από την υψηλή αποχή», αναφέρει χαρακτηριστικά σημειώνοντας ότι το συγκεκριμένο ποσοστό εξέφρασε με τον πλέον αξιόπιστο τρόπο τη δυσαρέσκεια των πολιτών «προς την εφαρμοζόμενη πολιτική», αλλά και την εν γένει λειτουργία όλων των πολιτικών θεσμών και εκφράζει την ελπίδα ότι οι νέοι εκπρόσωποι στην αυτοδιοίκηση και στην αιρετή περιφέρεια θα συμβάλουν, ώστε η πολιτική να ξαναβρεί το περιεχόμενό της.
Στο μήνυμά του ο νομάρχης, αναφέρεται ονομαστικά στον Βαγγέλη Πολύζο και στον Κώστα Δημόπουλο (παρότι η παράταξή του εξέλεξε και άλλους δύο αιρετούς στο νομό μας), επιχειρώντας να απαντήσει στα ίσα του καταλόγισε ο πρώτος πριν τις εκλογές και ο δεύτερος αμέσως μετά από αυτές.
Για τον Βαγγέλη Πολύζο, σημείωσε ότι η προσβλητική συμπεριφορά του πρώην βουλευτή επί σειρά ετών στο πρόσωπό του επέβαλε να μείνει αδρανής, ώστε αυτή η προσωπική αντιπαράθεση να μην επηρεάσει κανέναν πολίτη της βόρειας Πιερίας. Ο κ. Παπαστεργίου, σημειώνει με νόημα, ότι ο κ. Πολύζος κατάφερε να σχηματίσει αξιόμαχο συνδυασμό και να κερδίσει τις εκλογές και χωρίς τη δική του βοήθεια.
Αναφερόμενος στον Κώστα Δημόπουλο και αφού σημειώνει ότι κατανοεί την πικρία του, τον συγχαίρει για το ποσοστό που πήρε και δηλώνει ότι υποστήριξε την υποψηφιότητά του «ολόθερμα», δημόσια και πως ήταν παρών σε όλες τις ομιλίες του.
Ο κ. Παπαστεργίου, συμπληρώνει πως δώδεκα χρόνια έχει αποδείξει ότι δεν λειτουργεί στο παρασκήνιο και πως θα πρέπει να αντιληφθούν κάποιοι  ότι δεν ήταν δυνατόν να επιβάλει «αρχές και απόψεις» ούτε σε μέλη του φιλικού του, ούτε του πολιτικού του περιβάλλοντος.
«Οι όποιες προσωπικές πικρίες του Κώστα πρέπει να κατανοήσει ότι γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης τρίτων και αυτό αμβλύνει την κατανόησή μου», αναφέρει ο νομάρχης, ο οποίος ολοκληρώνει «νουθετώντας» τον κ. Δημόπουλο «του εύχομαι να συνεχίσει δημιουργικά μακριά από υψηλούς τόνους ώστε σε τρεισήμισι χρόνια είμαι σίγουρος ότι θα καταφέρει να κερδίσει αλλά και να συνειδητοποιήσει ποιοι είναι πραγματικοί αρωγοί στο έργο του και ποιοι όχι».

Το πλήρες κείμενο της δήλωσης του νομάρχη Πιερίας Γιώργου Παπαστεργίου, έχει ως ακολούθως:
«Αρχικά να συγχαρώ όλους τους εκλεγέντες, την Αντιπεριφερειάρχη, τους Δημάρχους, τους Περιφερειακούς Συμβούλους, τους Δημοτικούς Συμβούλους και τους Συμβούλους Τοπικών και Δημοτικών Κοινοτήτων, ευχόμενος να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πολιτών της Πιερίας.
Οφείλουν όλοι, οφείλουμε όλοι, να προβληματιστούμε από την υψηλή αποχή που αποτυπώνει με τον πλέον αξιόπιστο τρόπο τη δυσαρέσκεια των πολιτών προς την εφαρμοζόμενη πολιτική αλλά και την εν γένει λειτουργία όλων των πολιτικών θεσμών και την αποτελεσματικότητα του πολιτικού προσωπικού της χώρας.
Ελπίζω τα επόμενα δύσκολα χρόνια οι εκπρόσωποι της τοπικής αλλά και της περιφερειακής αυτοδιοίκησης να συμβάλουν στην προστασία της τοπικής μας κοινωνίας από τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης. Επίσης να συμβάλλουν, ώστε να ξαναβρεί η πολιτική το περιεχόμενό της, που δεν είναι άλλο από τη δημοκρατία και την υπηρέτηση των δικαιωμάτων του πολίτη για ευημερία.
Επιτρέψτε μου να σχολιάσω δύο γεγονότα, ένα προεκλογικό και ένα μετεκλογικό που με λύπησαν.
Προεκλογικά ο κ. Πολύζος διαμαρτυρήθηκε εντόνως ότι δεν τον βοήθησα να σχηματίσει αξιόμαχο συνδυασμό. Τελικά  και τον σχημάτισε και επικράτησε και γι’ αυτό τον συγχαίρω. Πέραν αυτού, η επί σειρά ετών προσβλητική συμπεριφορά του προς το πρόσωπό μου, μου επέβαλαν να μείνω αδρανής ώστε η προσωπική μου αντίθεση να μην επηρεάσει κανέναν πολίτη του Δήμου Πύδνας-Κολινδρού είτε θετικά είτε αρνητικά προς αυτόν.
Μετεκλογικά ο κ. Δημόπουλος υποστήριξε ότι απώλεσε το Δήμο Δίου-Ολύμπου και μία από τις αιτίες ήταν η δική μου αδράνεια.
Κατανοώ την πικρία του κ. Δημόπουλου και τον συγχαίρω για το 45,25% το οποίο μόνο ως ήττα δεν μπορεί να εκληφθεί. Τον κ. Δημόπουλο τον υποστήριξα ολόθερμα, δημόσια-ήμουν παρών σε πολλές ομιλίες του και μάλιστα με ευχαρίστησε από το βήμα για τη βοήθειά μου-και του παρείχα ό,τι δυνάμεις είχα στην αντιπαράθεσή του με τον κ. Παπαθανασίου.
Δώδεκα χρόνια έχω αποδείξει ότι κινούμαι στο προσκήνιο και όχι στο παρασκήνιο. Γι’ αυτό έχω συγκρουστεί, επειδή λέω φωναχτά και δημόσια τις θέσεις μου και τις αντιθέσεις μου.
Επίσης πρέπει όλοι να κατανοήσουν ότι δεν είμαι σε θέση να επιβάλω αρχές και απόψεις ούτε σε μέλη του φιλικού μου ούτε του πολιτικού μου περιβάλλοντος, όπου ο καθένας έχει την ευθύνη των πράξεών του και κρίνεται γι αυτές. Πέραν αυτού οι όποιες προσωπικές πικρίες του Κώστα πρέπει να κατανοήσει ότι γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης τρίτων και αυτό αμβλύνει την κατανόησή μου. Άλλωστε του εύχομαι να συνεχίσει δημιουργικά μακριά από υψηλούς τόνους ώστε σε τρεισήμισι χρόνια είμαι σίγουρος ότι θα καταφέρει να κερδίσει αλλά και να συνειδητοποιήσει ποιοι είναι πραγματικοί αρωγοί στο έργο του και ποιοι όχι».

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Παπαστεργίου, στη δήλωση-καταγγελία που έκανε ο Πολύζος δεν ανέφερε πουθενά ότι ζητάει τη βοήθεια σας για την κατάρτιση του συνδυασμού του. Αντιθέτως έλεγε ότι "όσο αφορά για τον απερχόμενο Νομάρχη δεν ασχολούμαι μαζί του όπως θα έκανε κάθε νοήμων άνθρωπος"

Ανώνυμος είπε...

Δημήτρη παράκληση να αναρτήσεις το σχόλιο.