Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

Στη Σκια του Ολυμπου με τον Δημητρη Π. Κεραηλιδη

Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010
ΩΔΗ ΣΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΑ… ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΡΧΕΜΠΟΡΕ ΚΩΣΤΑΚΗ ΡΕΧΑ ΥΠΟΨΗΦΙΕ …ΛΟΡΔΟΦΟΡΟΠΛΕΡΩΜ@Λ@ΚΑ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ …ΕΓΩ;;;
* Τώρα ρε ΛΟΥ μου τα έχω πάρει κρανίο…
* Πολύ φτώχεια και πολύ λόρδα ρε παιδάκι μου…
* ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΧΑΛΙ ΜΑΣ;;;
* ΟΧΙ ΜΙΣΘΟ – ΟΧΙ ΣΥΝΤΑΞΗ – ΟΧΙ ΡΟΥΧΑ – ΟΧΙ ΒΟΛΤΕΣ – ΟΧΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ – ΟΧΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ – ΟΧΙ ΣΧΟΛΕΙΑ…
* Κι αν ..διαφωνείς μωρέ ΛΟΥ με το ΟΧΙ της απολυτότητας έ τότε μετέτρεψε το σε ΠΕΤΣΟΚΟΜΜΕΝΟ μισθό – σύνταξη κλπ
* Μου την έχει σπάσει πάρα πολύ αυτή η ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΛΟΡΔΑ ΜΑΣ!
* ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ ΠΑΣΧΑ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΣΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΑ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ, ΣΤΟΝ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΝΙΓΜΕΝΟ ΣΤΑ ΧΡΕΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΣΘΩΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΙΣ Μ@Λ@ΚΙΕΣ ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΟΥ …ΨΥΧΗΣ!
* ΚΩΣΤΑ ΡΕΧΑ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ «ΞΥΛΟ» ΠΟΥ ΣΟΥ ΡΙΧΝΩ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ…
* Κι εννοώ βέβαια τα πρόστιμα, την αναδουλειά, τον ΣΔΟΕ, το ΦΠΑ, τα χρέη σε δάνεια και ΙΚΑ κλπ κλπ
* Σας αφιερώνω μέρες που είναι, το ωραίο άρθρο του συναδέλφου ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ…
Εν Ψυχρω με τον Γιαννη Χατζηιωαννου
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010
Ναι Γιώργο, εξαντλήθηκε η υπομονή των μισθωτών για όσους φοροδιαφεύγουν, όπως εξαντλήθηκε και η υπομονή του ιδιωτικού τομέα απέναντι στο δημόσιο.
Κι αυτή η διάκριση σαφώς δεν μου άρεσε, γιατί πέρα από τους κατ’ανάγκην σωστούς φορολογούμενους μισθωτούς, υπάρχουν και χιλιάδες σωστοί επαγγελματίες στον ιδιωτικό τομέα που δεν αντέχουν άλλο να τροφοδοτούν ένα δημόσιο που προκαλεί.
Οι ίδιοι και οι ίδιοι πληρώνουν κ. πρωθυπουργέ και ασφαλώς οι μισθωτοί με μόνη τη διαφορά ότι πληρώνουν υπό μορφή κρατήσεων, υπό τη σκέπη μιας ασφαλούς εργασίας, χωρίς να επηρεάζονται ούτε από κρίσεις ούτε από τις αγορές.
Αυτό τον Γολγοθά που ανεβαίνεις κάθε μέρα Γιώργο, μάθε ότι τον περνάνε χρόνια τώρα οι μικρομεσαίοι στη χώρα μας. Και είναι κι αυτοί θύματα κάποιων αρπαχτικών.
Μη νομίζεις ότι δεν έχουν και οι εσωτερικές αγορές σπρεντς, έχουν και παραέχουν, εμείς τα λέμε πανωτόκια και χαρακίρια. Έχουν και οι εσωτερικές αγορές οίκους αξιολόγησης Moody’s και Lehman Brothers
Στα νύχια των καιροσκόπων και κερδοσκόπων χρόνια τώρα οι μικρομεσαίοι με πρώτο καιροσκόπο το ίδιο το κράτος που σε μια δεκαετία έκανε κάποιες δεκάδες αιφνιδιαστικές φορολογικές μεταρρυθμίσεις (διάβαζε επιδρομές). Όσο για τους κερδοσκόπους, ας όψονται οι τράπεζες που εν μέσω κρίσης πανηγυρίζουν για τα κέρδη τους.
* Στα νύχια των ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΩΝ και των ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΩΝ όλοι οι ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΙ κι όποιος πει το αντίθετο να του καεί το PC  και να μην μπορεί να κάνει CHAT με την γκόμενα ή τον γκόμενο!
* ΤΙΜΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΟ!
* Αϊ σιχτίρ ρε κλέφτες της ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ!!!
* ΛΟΥ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΝΑ …ΤΣΑΝΤΙΖΟΜΑΙ!
* ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΩ!
* ΑΕΡΑΑΑΑΑΑ (ΤΟΠΙΚΗ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: