Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

Στη Σκιά του Ολύμπου με τον Δημήτρη Π. Κεραηλίδη

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009
ΠΕΔΙΟ ΒΟΛΗΣ ΡΕ ΚΩΛΟΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ. ΚΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΟΛΥΜΠΟ ΡΕ. ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΘΕΕ ΜΟΥ;;;
*         Τέτοιες ανακοινώσεις κατά καιρούς και επί χρόνια πολλά, τις διαβάζουμε στα ΜΜΕ του τόπου μας.
*         Βέβαια ρε Πέτρο μικρός όταν ήμουν, χαμογελούσα, γιατί ως παιδί κι εγώ που μεγάλωσα με όπλα και τέτοια, γούσταρα..
*         Σκατά στα μούτρα μου!
*         Βέβαια που να ήξερε η φουκαριάρα η μάνα μου τι κρυβόταν πίσω από την ιστορία με τα όπλα.
*         Και σαν τώρα την ακούω να λέει - ας το παιδί να παίξει με όπλα, αγόρι είναι.
*         Σκατά στα μούτρα μου.
*         Πάμε Πέτρο να δούμε μια...... απ αυτές;
Πεδίο βολής αρμάτων Λιτοχώρου
Ανακοινώνεται ότι κατά το χρονικό διάστημα από MPLA MPLA MPLA .Δεκεμβρίου 2009 όλες τις ημέρες της εβδομάδος πλην Σαββάτου-Κυριακής και αργιών και από ώρα 07.00 έως 24.00 θα εκτελούνται βολές αρμάτων, πυροβολικού, βαρέων όπλων πεζικού καθώς Α/Φ και ελικοπτέρων στο πεδίο βολής αρμάτων Λιτοχώρου.
*         ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΒΑΝΑΔΕΣ ΝΑ ΡΙΧΝΕΤΑΙ ΤΑ ΕΤΣΙ ΣΑΣ.
*         Όχι ρε στο δικό μου ΟΛΥΜΠΟ.
*         ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΡΕ ΣΑΣ ΕΠΙΑΣΕ ΚΑΙ ΑΜΟΛΑΤΕ ΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ. ΠΥΡΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΜΥΘΙΚΟ ΒΟΥΝΟ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΨΟΦΑΤΕ ΣΤΗ ΜΟΛΥΝΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ;;;
*         Και συνεχίζει το προειδοποιητικό δελτίο τύπου.
Επικίνδυνη περιοχή χαρακτηρίζεται η περιλαμβανόμενη μεταξύ περιοχής: Ι.Μ. Αγ.Διονυσίου-Γκαλντριμός ρέμα-Μάνα ρέμα- ύψωμα Μπαλτακούκι-ύψωμα Αλαταριά-Αράπης ρέμα...
*         ΦΤΟΥ ΣΑΣ ΡΕ ΠΟΥ Ο .ΑΡΑΠΗΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΣΑΣ .ΦΑΕΙ!
*         Μας πεθάνατε και λέω πως εκεί ψηλά κάτι μεγάλο και τρανό συμβαίνει.
*         Το κωλοπεδίο βολής αυτό δίπλα μας μήπως.
*         ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΤΟ ΟΤΙ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΘΕΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ;;;
*         Λέω μήπως;
*         Κι ότι συνεχίζει;;;
*         Τις προάλλες ένα κορίτσι 28 ετών έφυγε και κλαίει όλη η κοινωνία μας
*         από καλπάζουσα μορφή καρκίνου.
*         Μήπως φταίει και το πεδίο βολής εκεί του Λιτοχώρου ΜΟΥ ΡΕΕΕΕ;;;
*         ΜΗΠΩΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΛΕΣ ΣΑΣ ΣΦΑΙΡΕΣ ΕΚΕΙ, ΜΑΣ ΑΜΟΛΑΤΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΟΠΛΑ ΜΕ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΕΝΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΚΑΙ ΕΤΣΙ;;;
*         μήπως μας φλομώνουν ρε φίλε Πέτρο;
Στην παραπάνω περιοχή θα εκτελούνται πυρά όπλων ευθυτενούς και καμπύλης τροχιάς και σε ύψος έως πέντε χιλιάδων ποδών άνωθεν της στάθμης της θαλάσσης και απαγορεύεται κάθε κίνηση οχημάτων, ατόμων και ποιμνίων, κατά τις οριζόμενες ημέρες και ώρες για αποφυγή ατυχημάτων.
Εάν μετά τις βολές βρεθεί κάποιο βλήμα, να μη το αγγίξει κανείς, διότι υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος και να ειδοποιηθεί το συντομότερο η Στρατιωτική ή η Αστυνομική Αρχή του Λιτοχώρου.
*         ΕΑΝ ΤΟ ΒΡΩ ΡΕ ΑΛΚΑΠΟΝΙΔΕΣ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.
*         ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΥΝΗΓΑΩ ΡΕ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΣΑΣ ΒΡΩ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΧΩΣΩ ΞΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ.
*         Ακούστε κι αυτό ρε.
*         ΠΕΔΙΟ ΒΟΛΗΣ ΡΕ ΚΩΛΟΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ. ΚΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΟΛΥΜΠΟ ΡΕ.
*         ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ.
*         Στο θέμα θα επανέλθω.
*         Χαίρεται.
*         Και το πάρτι συνεχίζεται.
*         Γκρεμίστε ρε γαϊδούρια τα διόδια!!!
*         ΑΕΡΑΑΑΑ
*ο Δημήτρης Κεραηλίδης που αν και ζει και εργάζεται στην χώρα των "δήθεν" και των "τάχα" γεννήθηκε στην σκιά του Ολύμπου και είναι δημοσιογράφος, μέλος της Ε.Σ.Η.Ε.Α. (kerailidis@yahoo.gr) (ΤΟΠΙΚΗ)
ΚΡΑΧΤΗΣ
(http://kraxtis-gr.blogspot.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια: