Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

Στη Σκιά του Ολύμπου με τον Δημήτρη Π. Κεραηλίδη


Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009


ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΛΑΟ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΑ. Δεν με νοιάζει ποιοι μας βγάζουν απ’τη ζεστούλα του σπιτιού μας, κατάλαβες κυρ Γραμματεύ του ΚΚΕ Πιερίας;;;
Έ ναι ρε Βαγγέλη. αυτοί εκεί στο ΚΚΕ όταν θέλουν ΦΩΝΑΖΟΥΝ και η φωνή τους είναι εξαιρετικά ΚΑΘΑΡΗ και ΔΙΑΥΓΗΣ.
*         ΒΕΒΑΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟΥ (ΕΓΩ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΚΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ Μ ΑΥΤΟ) ΩΣ ΓΡΑΦΙΚΟΙ!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
*         Έστησα λοιπόν αυτί να ακούσω τι μου είπαν τώρα τελευταία για τα διόδια, αλλά κατά προέκταση για τους πολιτικούς μου εδώ στην Πιερία.
*         Τίτλος κειμένου. Απόσταγμα συνέντευξης τύπου του Γραμματέα την Ν.Ε ΚΚΕ ΠΙΕΡΙΑΣ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΑΒΒΙΔΗ.
*         «Όψιμες και υποκριτικές τις αντιδράσεις των πολιτευτών του νομού»
*         ΕΓΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ - ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΟΥ.
*         ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΕΙ. «Το οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο, τα αεροδρόμια και τα λιμάνια και κάθε άλλη υποδομή πρέπει να .....ανήκουν αποκλειστικά στο λαό που θα τα χρησιμοποιεί ελεύθερα, χωρίς κανένα χαράτσι»
*         Ο ίδιος σημείωσε πως στο παράδειγμα των οδικών εθνικών αξόνων, συμπυκνώνεται ανάγλυφα ολόκληρη η πολιτική που εφαρμόζουν οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ, Ν.Δ. σύμφωνα με τις κατευθύνσεις της Ε.Ε. Μια πολιτική που ιδιωτικοποιεί τα πάντα, ώστε να θησαυρίζουν επιχειρηματικοί όμιλοι όπως η "Αιγαίο Α.Ε.".
*         ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΝΕΑΡΕ ΜΟΥ.
*         Ναι ρε μ@κ@κα συνπιεριέα, για μ@κ@Κες μας περνούν κάποιοι πολιτικοί μας είτε είναι από το κράτος των Αθηνών είτε από την μιζεροχώρα μου την Πιερία - μιζεροχώρα όχι για τους Πιεριείς αλλά για τους πολιτικούς μου.
*         Και ειδικά των δύο μεγάλων κομμάτων εξουσίας.
*          Θεωρούμε όψιμες και υποκριτικές τις αντιδράσεις των πολιτευτών του νομού, συμπλήρωσε ο Γραμματέας του ΚΚΕ, τόσο του ΠΑΣΟΚ όσο και της Ν.Δ. γιατί χύνουν κροκοδείλια δάκρυα και υψώνουν αγωνιστικές κορώνες ενάντια στην κατασκευή νέων διοδίων .
*         Κλείνοντας ο κ. Σαββίδης είπε: "Δυστυχώς για την ταμπακέρα δεν γίνεται λόγος. Με αποτέλεσμα η επιτροπή αγώνα αντί να αναδεικνύει τις πολιτικές ευθύνες, να εξαντλεί την δράση της με διαβουλεύσεις, συναντήσεις, δημόσιες σχέσεις.
*         Όμως ας πούμε αλήθεια στον κόσμο μας, τουλάχιστον εσύ κι εγώ ρε Γραμματεύ, έτσι;
*         ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΛΑΟ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΑ.
*         Δεν με νοιάζει ποιοι μας βγάζουν απ’τη ζεστούλα του σπιτιού μας. ένα το κρατούμενο κι ύστερα δεν είναι οι κινητοποιήσεις αποκλειστικό δικό σας δικαίωμα, έτσι δεν είναι κυρ Γραμματεύ;;;;
*         ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΑΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ.
*         Κατάλαβες κυρ Γραμματεύ; Κι όχι η ΓΕΣΕΕ εκεί και το ΠΑΜΕ πιο εκεί.
*         Τέλος πάντων, εγώ είμαι του.
*         ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ..
*         ΧΑΙΡΕΤΑΙ.
*         Και το πάρτι συνεχίζεται.
*         Άσχετο: γκρεμίστε ρε γαϊδούρια τα διόδια!!!
*         ΑΕΡΑΑΑΑ (ΤΟΠΙΚΗ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: