Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

Ημερήσιο Μάτι με την Κατερίνα Τσαλού

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009  

 
Άρχισαν και τα ….κουτσομπολιά για τον Καποδίστρια 2. Και λέω «κουτσομπολιά» διότι περί αυτού πρόκειται.
Κουτσομπολιού. Όσο ακόμη δεν ανοίγει ο διάλογος για τις συνενώσεις των δήμων άλλο τόσο απομακρύνεται το ενδεχόμενο να πάμε στις κάλπες τον επόμενο Νοέμβριο με ….νέο σχήμα.
Η συζήτηση βέβαια για τον αριθμό των δήμων γίνεται περισσότερο.  Αυτό είναι μάλλον που καίει αυτή τη στιγμή. Όλοι περιμένουν…για να προετοιμάσουν και τις επόμενες κινήσεις τους.
Άβυσσος η ψυχή του υπουργού προς το παρόν.
Οι γαλάζιοι στα πρόθυρα νευρικής κρίσης. Ε, παιδιά, εντάξει. Έχει καταντήσει πια κουραστικό.
Δεν μπορείς ούτε για καφέ να πας και να το .....απολαύσεις. Υπάρχουν και άλλα και πιστέψτε με πολύ σημαντικότερα πράγματα και προβλήματα που απασχολούν τον κόσμο.
Είπαμε, εκλογές από τη βάση. Τέλος. Και βλέπω και κάτι περίεργες διαθέσεις …κάτι μηνυματάκια περίεργα….που τα θεωρώ βλακωδέστατα τουλάχιστον και αφορούν τη θέση ή την άποψη κάποιων που σώνει και καλά είναι και σημαντικότερη από τη δική μου.
Δεν κατάλαβα καλά. Δημοκρατία δεν έχουμε; Θα μου υπαγορεύσουν τι μου αρέσει και τι όχι, θα μου παραδώσουν μαθήματα πολιτικής ιστορίας κατά πώς βολεύονται και θα μου δώσουν τα φώτα τους με το στανιό;
Δεν θέλω.
Μπα σε καλό σας γαλάζιοι.
Έκανε αίσθηση λέει η επίσκεψη Ψωμιάδη στην Κατερίνη. Ποια ακριβώς αίσθηση θα σας γελάσω.
Εγώ το μεταφέρω επειδή μου το είπαν.
Πάμε λίγο στην καπνο-απαγόρευση;
Η υπουργός Υγείας σε σχετική ερώτηση στη βουλή επεσήμανε ότι παραμένει σταθερός ο στόχος της επαναξιολόγησης των μέτρων που είχαν ληφθεί πριν από 10 μήνες καθώς, όπως εξήγησε, μπορεί να έγιναν κάποια βήματα σε ό,τι αφορά τις δημόσιες υπηρεσίες και την υπαίθρια διαφήμιση, ωστόσο υπήρξαν πολλά προβλήματα εφαρμογής του νόμου σε εστιατόρια και σε κέντρα διασκέδασης.
Από την πλευρά του, ο κ Νασιώκας κατήγγειλε ότι το 99% των καταστημάτων που είναι κάτω των 70 τ.μ. επιτρέπουν το κάπνισμα.
Ο Εκτορας Νασιώκας τώρα το ανακάλυψε;
Αγαπητέ μου, εκτός από τις δυο πρώτες ημέρες, άντε εβδομάδες για να σου κάνω το χατίρι, αυτός ο νόμος ουδέποτε εφαρμόστηκε.
Να, κάτι τέτοια κάνετε και λέει ο κόσμος ότι έχετε χάσει την επαφή με την πραγματικότητα.
Χάλκινο μετάλλιο κατακτούν σε πανευρωπαϊκό επίπεδο οι Έλληνες όσον αφορά τη παρουσία σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, με 2 στους 3 να έχουν δημιουργήσει προφίλ όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος βρίσκεται κάτω από το 50%.
Σε ποσοστό 33% οι Έλληνες, μάλιστα, ανανεώνουν καθημερινά το προφίλ και σε ποσοστό 37% παρακολουθούν με την ίδια συχνότητα τα προφίλ των φίλων τους.
Παρόμοια είναι η εικόνα και όσον αφορά τη γενικότερη χρήση του Διαδικτύου, η οποία για το 66% των Ελλήνων είναι καθημερινή, με το 24% να βρίσκεται on line για περισσότερες από 4 ώρες καθημερινά. Η δικτύωση του Έλληνα επεκτείνεται και στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας με 2 στους 10 να έχουν στην κατοχή τους smart phone και να συνδέονται μέσω αυτού στο Internet.
Φίλε μου Γιώργο, βλέπεις;;;;;; Η έρευνα μου προχωρά και επεκτείνεται.(ΤΟΠΙΚΗ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: