Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

Διάγγελμα του...Μεγάλου Αιρετικού‏

ΔΕΥΤΕΡΑ 4 ΜΑΙΟΥ 2009
Aπό το http://megaloseretikos.blogspot.com/
.
Η αυτού εξοχότης, ο αυτοανακηρυσσόμενος εκπρόσωπος του λαού, κ. Μεγάλος Αιρετικός, απευθύνει διάγγελμα προς τον ελληνικό λαό, και όχι μόνο.
“Ελληνικέ λαέ, λαέ όλου του κόσμου. Με βαθιά συνείδηση των ευθυνών μου έναντι σας, αποφάσισα να κηρύξω των απόλυτα ελευθεριακό νόμο, μετά και τις τελευταίες εκφρασμένες προθέσεις μιας οργανωμένης μειοψηφίας διαχειριστών της εξουσίας.
Για αρχή θα το κάνω μέσα από αυτό το ιστολόγιο και στόχος μου είναι η αποκατάσταση της διασαλευθείσας αταξίας...
Σας καλώ όλους στον...
κοινό αγώνα για να κερδίσουμε και πάλι όλα όσα μας ανήκουν. Καλή δύναμη σε όλους και κυρίως σε μένα που έχω αναλάβει αυτό το μεγάλο χρέος έναντι της ιστορίας... Πιστέψτε στις δυνάμεις σας, αλλά κυρίως πιστέψτε σε μένα και τα όσα έχω να σας διδάξω. Θα δέχομαι την κριτική σας αγόγγυστα, αλλά μην το παραχ.....με κιόλας.

ΥΓ: Η φωτογραφία της σελίδας πάνω δεξιά είναι συμβολική και κάθε φορά που κάποιος δεν συμφωνεί με τα λεγόμενά μου παρακαλώ να προτείνει τον απαγχονισμό μου. Τι σκατά αιρετικός θα ήμουν άλλωστε χωρίς ένα τέτοιο τέλος!”

Με εκτίμηση, ο παντοτινά δικός μου
κ. Μεγάλος Αιρετικός

Δεν υπάρχουν σχόλια: