Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΜΕ - BLOGS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΜΕ - BLOGS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 18 Ιουλίου 2009

Δεν αρκεί ο προστατευτισμός; Χρειάζεται και διακομματική Επιτροπή για τον Τύπο;

ΣΑΒΒΑΤΟ 18 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009

Την ώρα που η Κυβέρνηση σπινάρει την σκλήρυνση της στάσης της έναντι στο ελεύθερο διαδίκτυο, οι εκπρόσωποι της πολιτικής και (προφανώς) υποστηρικτές των έντυπων Μέσων Ενημέρωσης συγκροτούν επιτροπή για την post-mortem εξέταση της αγοράς των εφημερίδων. Τιμούν έτσι την παραδοσιακή πρακτική στην ελληνική πολιτική σκηνή: “έχεις πρόβλημα; Φτιάξε μια επιτροπή”.

pile-newspapersΣύμφωνα με το parapolitika.gr, «τη συγκρότηση διακομματικής Επιτροπής που να συζητήσει την κρίση στον Τύπο και τη διαμόρφωση του τοπίου στο χώρο της νέας διαδικτυακής ενημέρωσης και της ψηφιακής τηλεόρασης, αποδέχθηκε ο υφυπουργός Εσωτερικών, Κώστας Γκιουλέκας, ανταποκρινόμενος σε σχετική πρόταση του Πάνου Σόμπολου, μέλους του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ.”

Ευτυχώς που απεδέχθη να συμμετάσχει. Διότι η ιστορική δεινότητα του υφυπουργού επί των ΜΜΕ θα είναι απαραίτητη για την συγγραφή του επιλόγου μιας βιομηχανίας που πεθαίνει, αλλά και τη σκιαγράφηση του αιτίου και του αιτιατού, σε σχέση με τις επιπτώσεις στην ενημέρωση της ελληνικής κοινωνίας. Να σάς απαλλάξω από τον γρίφο. Κανένα αποτέλεσμα, καμμία επίπτωση στους πολίτες. Ελάχιστοι διαβάζουν. Άλλωστε, όταν η βλάβη γινόταν ανήκεστος, οι αναγνώστες-πολίτες δεν είχαν χρόνο να το διακρίνουν. Καταγίνονταν με τις προσφορές που κρύβονταν στα σελοφάν. Από σπίτια (παλαιότερα), κινηματογραφικές ταινίες (πλέον “εποχής”), και πρόσφατα, το κυνήγι του αυτοκόλλητου (για αυτοκίνητα). Κάτι σαν “ξυστό της έβδομης μέρας”.

Τα προβλήματα των εφημερίδων είναι πολλά και όποιος από τους ιθύνοντες έχει όρεξη να ανοίξει κανένα βιβλίο (π.χ. τις ιστορικές καταγραφές του Μάγερ ή του Καρυκόπουλου), μπορεί εύκολα να αντιληφθεί πως παλαιοί, νεότεροι και νεόκοποι εκδότες, όλοι μαζί συνέβαλαν στη decadence του ελληνικού πολιτικού Τύπου. Terminal. Εδώ δεν θα περιγράψουμε τα προβλήματα. Τουλάχιστον όχι αυτή τη φορά. Άλλη είναι η γεύση του post. Ούτως ή άλλως, οι πολιτικοί, ως διαμορφωτές της ιστορίας, μπορούν με άνεση (και άπλετο χρόνο) να ασχοληθούν, ιδίως μετά την στήριξη που τούς παρέχουμε, πληρώνοντας τις ασφαλιστικές εισφορές τους όταν δεν ασκούν επάγγελμα, παρά το ότι οι ίδιοι ψήφισαν τη δυνατότητά τους να το πράττουν.

Επιστροφή στο θέμα μας: πάλι σύμφωνα με το parapolitika.gr, σήμερα, το έτος 2009, «ο κ. Γκιουλέκας προανήγγειλε για το επόμενο χρονικό διάστημα, μέτρα που αφορούν τα δημοτικά μέσα ενημέρωσης, ενώ ανακοίνωσε πως το υπουργείο Εσωτερικών βρίσκεται σε συνεννόηση με το υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να εισαχθεί πιλοτικά μάθημα μέσων ενημέρωσης στη Γ’ Λυκείου, για την εξοικείωση των «αυριανών ακαδημαϊκών πολιτών» με τη διαδικασία σύνταξης και ανάγνωσης μιας εφημερίδας.”

Hello!! Πρέπει, σώνει και καλά, όλοι να αφήσουμε τη σφραγίδα μας σε αυτόν τον μάταιο κόσμο; Αν πρέπει όντως να γίνει κάτι τέτοιο, προτείνω να αρχίσουμε από την άρση των προστατευτικών διατάξεων προς τη βιομηχανία του παρελθόντος. Π.χ. κατάργηση αγγελιοσήμου, αυστηρός έλεγχος κρατικής διαφήμισης, κατάργηση του 2%, περιορισμός ατέλειας και γενικά όλων των ενισχύσεων (με λεφτά των πολιτών) ενσωμάτωση οδηγίας ΕΕ που αφαιρεί από τις εφημερίδες την αποκλειστικότητα της δημοσίευσης ισολογισμών, κ.λπ.

Έτσι μπορεί κάποιος να αφήσει τη σφραγίδα του στην Ελλάδα. Ως μεταρρυθμιστής του σήμερα, όχι ως μελετητής του χθες. Νο? (ΠΗΓΗ)

ΚΡΑΧΤΗΣ (kraxtis-gr.blogspot.com)

Κυριακή 31 Μαΐου 2009

ΔΟΛ-ΙΑ ΡΕΚΛΑΜΑ ΣΤΟ BLOG THΣ Ν.Δ.!

ΚΥΡΙΑΚΗ 31 ΜΑΙΟΥ 2009
Τις τελευταίες ώρες (λόγω των γνωστών γεγονότων με την συνέντευξη του Γιώργου Παπανδρέου) μπαίνουμε πολύ συχνά στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα του Βήματος. Παρατηρούσαμε τυχαία την σελίδα και τελικά το βγάλαμε το... λαβράκι (πατήστε κλικ)! Στην ιστοσελίδα τα google ads έχει ως νούμερο ένα επιλογή τη διαφήμιση για το blog της ΝΔ! Λέμε από μέσα μας : "Μπα! Τυχαίο θα είναι"! Αλλάζουμε λοιπόν, σελίδα και νάτη πάλι η ίδια διαφήμιση! Τα google ads, η πλάκα είναι, ότι αποτελούν στοχευμένη διαφήμιση. Δηλαδή η Google έχει καταλάβει και εμπεδώσει αυτό το οποίο δεν έχει καταλάβει ακόμη μεγάλο μέρος του ελληνικού λαού! Ότι είναι κυβερνητική. Και αυτή και το Βήμα...

pressmme

Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

Διάγγελμα του...Μεγάλου Αιρετικού‏

ΔΕΥΤΕΡΑ 4 ΜΑΙΟΥ 2009
Aπό το http://megaloseretikos.blogspot.com/
.
Η αυτού εξοχότης, ο αυτοανακηρυσσόμενος εκπρόσωπος του λαού, κ. Μεγάλος Αιρετικός, απευθύνει διάγγελμα προς τον ελληνικό λαό, και όχι μόνο.
“Ελληνικέ λαέ, λαέ όλου του κόσμου. Με βαθιά συνείδηση των ευθυνών μου έναντι σας, αποφάσισα να κηρύξω των απόλυτα ελευθεριακό νόμο, μετά και τις τελευταίες εκφρασμένες προθέσεις μιας οργανωμένης μειοψηφίας διαχειριστών της εξουσίας.
Για αρχή θα το κάνω μέσα από αυτό το ιστολόγιο και στόχος μου είναι η αποκατάσταση της διασαλευθείσας αταξίας...
Σας καλώ όλους στον...
κοινό αγώνα για να κερδίσουμε και πάλι όλα όσα μας ανήκουν. Καλή δύναμη σε όλους και κυρίως σε μένα που έχω αναλάβει αυτό το μεγάλο χρέος έναντι της ιστορίας... Πιστέψτε στις δυνάμεις σας, αλλά κυρίως πιστέψτε σε μένα και τα όσα έχω να σας διδάξω. Θα δέχομαι την κριτική σας αγόγγυστα, αλλά μην το παραχ.....με κιόλας.

ΥΓ: Η φωτογραφία της σελίδας πάνω δεξιά είναι συμβολική και κάθε φορά που κάποιος δεν συμφωνεί με τα λεγόμενά μου παρακαλώ να προτείνει τον απαγχονισμό μου. Τι σκατά αιρετικός θα ήμουν άλλωστε χωρίς ένα τέτοιο τέλος!”

Με εκτίμηση, ο παντοτινά δικός μου
κ. Μεγάλος Αιρετικός

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Ηλεκτρονικής εφημερίδας των blogs.

Τεύχος #4 Ηλεκτρονικής εφημερίδας των blogs. Κάντε κλίκ στο εξώφυλλο

Τεύχος #4 Ηλεκτρονικής εφημερίδας των blogs. Κάντε κλίκ στο εξώφυλλο
ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

"Παπαγιαννης - Kolonaki press σημειωσατε 1 "

ΠΕΜΠΤΗ 26 Μαρ 200


Ο Παπαγιαννης σε ερωτησεις που του εκανε η Δρουζα για την εγκυροτητα και την αξιοπιστια των BLOGS απαντησε σωστα οτι "Σχεδον ολα ειναι αξιοπιστα αλα ναι υπαρχουν καποια αναξιοπιστα" και σε επομενη ερωτηση ποιο BLOG εννοει (του εχει κανει επιθεση) απαντησε: αυτο ειναι το κολονακι πρες το οποιο ειναι και το πλεον αναξιοπιστο αφου τρωει την "σκονη μας" και προσπαθει να μας "μειωσει" ασε δε που αυτο δεν ειναι και BLOG ειναι PORTAL !

ΚΡΑΧΤΗΣ
kraxtis-gr.blogspot.com