Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Ο Αντώνης Ρέμος τα έκανε «Όλα μπάχαλο» - ΒΙΝΤΕΟ



Τετάρτη 05 Ιουνίου 2013
Ο Αντώνης Ρέμος συνάντησε τον Θέμο Αναστασιάδη, τον Βαγγέλη Περρή και τη Δούκισσα Νομικού το βράδυ της Δευτέρας και τα έκαναν…

«Όλα μπάχαλο».
Καλεσμένος στην εκπομπή ο καλλιτέχνης δήλωσε ότι δεν την «έπεσε» εκείνος στον Νότη Σφακιανάκη, αλλά «ο Νότης μου την έπεσε. Επειδή τον γνωρίζω προσωπικά, ο Νότης είναι ένα παιδί με ιδιαιτερότητες». Δήλωσε πως «Από τραγούδια είναι πολύ καλός! Από εκεί και πέρα, όσα έχει πει τον τελευταίο καιρό ήταν αστοχία του. Αστόχησε... Μπορείς να λες "Εγώ είμαι άθεος, πιστεύω μόνο σε μένα", αλλά δεν μπορείς να λες υποκριτές, αυτούς που είναι χριστιανοί. Εγώ είμαι Χριστιανός, πιστεύω στον Θεό. Πεθαίνω για την Ορθοδοξία!».
Μάλιστα, ο Αντώνης σε εκείνο το σημείο μίλησε για το πόσο πολύ πιστεύει στο Θεό, ενώ έδειξε τα τατουάζ που έχει στα χέρια του με την Παναγία και τον Χριστό. «Δεν αμφισβητείται η ύπαρξη του Χριστού. Ήταν, άλλωστε, ιστορικό πρόσωπο», συνέχισε.
«Τις δύσκολες στιγμές μου τις πέρασα με την πίστη μου, ακόμα και τις μέρες που πίστευα πως δεν υπάρχει αύριο, που θα κοιμηθώ και δεν ξέρω αν θα ξυπνήσω. Για έναν ολόκληρο χρόνο, κοιμόμουν στον καναπέ μου, γιατί δεν με χωρούσε το κρεβάτι μου, που λέει και το τραγούδι και όταν ξυπνούσα, έβλεπα 50 αναπάντητες κλήσεις από εκεί που φοβόμουν  και έλεγα  "τώρα πάμε"», είπε ο καλλιτέχνης αναφορικά με την περίοδο των οικονομικών προβλημάτων στον Ηρακλή.
Εξέφρασε για ακόμα μια φορά την επιθυμία του να κάνει ένα παιδί, αναρωτώμενος «τι πιο ωραίο και φυσιολογικό υπάρχει από ένα παιδί;», ενώ όταν γίνει μπαμπάς, «σκοπεύω να πω στο παιδί μου τα πάντα για τη ζωή μου. Δεν έχω να κρύψω κάτι και να ντραπώ για τίποτα».
Για την Υβόννη Μπόσνιακ είπε: «Δεν είναι καθόλου φιλοχρήματη η Υβόννη. Είναι ένας ξεχωριστός και ευλογημένος άνθρωπος». Χαρακτήρισε δε «μαλάκες» εκείνους που παντρεύονται: «Εσείς παντρευτήκατε, επειδή είστε μαλάκες. Πρέπει να γίνω κι εγώ; Εντάξει, όταν το κάνω κι εγώ, ας βάλετε μια ταμπέλα “να και ένας μαλάκας ακόμη”. Δεν ήθελα να το πω, αλλά μου βγήκε αυθόρμητα».
Όταν ρωτήθηκε για την δήλωση που έκανε ο Michael Douglas ότι έπαθε καρκίνο από τον στοματικό έρωτα, ο Αντώνης είπε ένα απαγορευμένο ανέκδοτο και αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη από την Δούκισσα Νομικού που κοκκίνισε από ντροπή!
Μίλησε, ακόμα, για την συνεργασία που ετοιμάζει το χειμώνα με την Άννα Βίσση: «αυτή θα είναι η πρώτη φορά που θα τραγουδήσουμε μαζί. Φαίνεται πως εγώ για αυτό είμαι ο μεγαλύτερος μαλάκας του τραγουδιού». Και συνέχισε: «Τον χειμώνα, τώρα που το λέμε, θα κάνουμε με την Άννα Βίσση μια μουσική παράσταση. Μετά από πολλές συζητήσεις, τελικά τον χειμώνα θα τολμήσουμε να κάνουμε κάτι τελείως ξεχωριστό. Θα βασίζεται πάνω στα τραγούδια μας, αλλά και κάποια ξένα. Δεν θα είναι μπουζούκια, θα είναι από τις 10 έως τη 1 – παράσταση κανονική, αλλά μουσική. Δεν θα έχει λουλούδια και λοιπά».
Αναφέρθηκε στις φιλίες που έχει από τον χώρο του και αναφέρθηκε στην αγάπη που έχει για την Μαρινέλλα, που «μου έχει κάνει τατουάζ στην ψυχή μου», ενώ ζητώντας συγγνώμη από την μεγάλη κυρία του ελληνικού πενταγράμμου, περιέγραψε ένα περιστατικό μαζί της που δεν θα το ξεχάσει ποτέ.
Τέλος, δήλωσε πως υπάρχουν βέβαια στον χώρο και πολλές ψωνάρες: «Περισσότερο ψωνισμένοι είναι οι νέοι. Δε γίνεται να μην έχεις βγει από το αυγό σου και να έχεις τρεις μάνατζερ. Και μετά πάνε και δίνουν συνεντεύξεις και λένε ότι δε θέλω να ασχολούνται με την προσωπική μου ζωή. Και ποιος ασχολείται με τη ζωή σου ρε καραγκιόζη;».
Ο Αντώνης τα «έχωσε» και στον Βαγγέλη Περρή που άνοιξε πόλεμο στον φίλο του τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και ο παρουσιαστής του ζήτησε να τους φέρει κοντά.
Μίλησε για τις 2 συναυλίες που έκανε στην Σερβία και έγινε πραγματικά χαμός, ενώ στην δεύτερη ήταν 4.000 Σέρβοι και εκεί συνάντησε τον Ίβκοβιτς και τον Ομπράντοβιτς.
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

video platformvideo managementvideo solutionsvideo player

Δεν υπάρχουν σχόλια: