Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Ημερήσιο Μάτι με την Κατερίνα Τσαλού

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010
Πάει και η ΔΕΘ. Οι γαλάζιοι είχαν την τιμητική τους αυτό το διήμερο και έκαναν δυο φορές τουλάχιστον τη ..διαδρομή Κατερίνη-Θεσσαλονίκη, Κατερίνη -Παραλία.
Ο Πρόεδρος χαμογελαστός και πολύ μπλε. Πολύ μπλε όμως.
Ανέφερε τα επτά ψέματα του ΠΑΣΟΚ. Είσαι καλό παιδί τελικά. Μόνο επτά βρήκες;
Ήταν και ο προηγούμενος εκεί. Ο Καραμανλής. Που έκανε θριαμβευτική είσοδο στο Βελλίδειο για να γίνει δεκτός με χειροκροτήματα από τους παριστάμενους. Τα πλάνα λέει δεν τα είδαμε, γιατί η ΕΡΤ έριξε μπάρες.
Σιγά μην άφηνε να παίζει για δυο μέρες σε όλα τα δελτία ειδήσεων η αποδοχή του Καραμανλή. Δεν είναι σοβαρά αυτά τα πράγματα λένε οι γαλάζιοι.
Σήμερα ο Μπόλαρης στην Κατερίνη. Θα δώσει συνέντευξη τύπου στα τοπικά ΜΜΕ πλαισιωμένος από τους βουλευτές.
Άντε...Μάρκο, αργήσαμε που αργήσαμε, μην το ρίξουμε και στις γνωριμίες τώρα. Ώρα για δουλειά.
Είπαμε να αμαρτάνουμε αλλά με μέτρο. Οι εκλογές είναι προ των πυλών και πλέον τα ονόματα που πλαισιώνουν τα ψηφοδέλτια γίνονται σιγά-σιγά γνωστά. Δεν θα μπούμε σε ονοματολογία. Απλώς θα περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις.
Σκανδαλίδης στη γιορτή του Αγρότη το Σάββατο το βράδυ στην Καρίτσα. Ευδιάθετος και ευγενής όπως πάντα. Δεν έκρυψε την ιδιαίτερη εκτίμηση του στο πρόσωπο του δημάρχου Δίου.
Γνωστή η φιλία που τους δένει χρόνια τώρα.
Και του χρόνου παιδιά, με το δήμο Δίου - Ολύμπου οικοδεσπότη. Ελπίζουμε ότι δεν θα έχουμε ....εκπλήξεις από τον Καλλικράτη τουλάχιστον σε εκδηλώσεις που έχουν κερδίσει τον κόσμο και έχουν καταστεί θεσμός στον τόπο.
Η επικαιρότητα αυτή την εβδομάδα επικεντρώνεται όπως είναι φυσικό στα αυτοδιοικητικά, αφού θέλουμε δεν θέλουμε μπαίνουμε στην τελική ευθεία.
Πολλές είναι οι ερωτήσεις των αναγνωστών μας σχετικά με το πώς και πόσους θα ψηφίσουμε. Πώς εκλέγονται και τα λοιπά γνωστά. Αναμείνατε στο ακουστικό σας παρακαλώ και πολύ σύντομα θα υπάρξει αναλυτικό ρεπορτάζ.
Βέβαια, θεωρώ ότι θα πρέπει και επισήμως να ενημερωθούν οι πολίτες για τις αλλαγές που επέρχονται. Μη γίνει πάλι μπάχαλο τις τελευταίες ώρες πριν την κάλπη.
Είπα κάλπη;
Εκλογές στη Συνεταιριστική  Τράπεζα και νέο Δ.Σ. Σιδεροκέφαλοι.
Πάμε να κλείσουμε με ενδιαφέρουσες ειδήσεις, έτσι για να χαλαρώσουμε στην αρχή της εβδομάδας.
Πάμε μια βόλτα γύρω απο τη γη;
Σε συνεργασία με την Space Adventures, την εταιρεία που αναλαμβάνει να στέλνει τουρίστες στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, η Boeing σχεδιάζει να προσφέρει  πτήσεις αναψυχής σε χαμηλή γήινη τροχιά από το 2015.
H διαστημική κάψουλα CST-100, η οποία αναπτύσσεται από τη Boeing για τη NASA, θα μπορεί να μεταφέρει επτά επιβάτες σε τροχιά ή μέχρι τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό. Αργότερα, θα μπορεί να πετάει και σε «ιδιωτικούς διαστημικούς σταθμούς».
Όπως ανακοίνωσε ο γίγαντας των αεροδιαστημικών και αμυντικών συστημάτων, οι πτήσεις απευθύνονται σε ιδιώτες, εταιρείες, μη κυβερνητικές οργανώσεις και ομοσπονδιακές υπηρεσίες των ΗΠΑ.
Οι τιμές των εισιτηρίων δεν έχουν καθοριστεί, θα είναι όμως «ανταγωνιστικές», υπόσχονται οι δύο εταιρείες σύμφωνα με το Reuters.
Βασικός ανταγωνιστής του CST-100 θα είναι πιθανότατα το SpaceShipTwo, το σκάφος της Virgin Galactic που προγραμματίζεται να ξεκινήσει υποτροχιακές πτήσεις αναψυχής από το 2012 ή το 2013, ανάλογα με την πορεία των δοκιμών.
Στο μεταξύ, όσοι επείγονται να ταξιδέψουν στο Διάστημα μπορούν να απευθύνονται στην εταιρεία Space Adventures, με έδρα τη Βιρτζίνια, η οποία ανακοίνωσε ότι θα μεταφέρει ακόμα επτά ιδιώτες στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS)
Οι τουρίστες του Διαστήματος θα ταξιδέψουν στο σταθμό με ρωσικά Soyuz, έπειτα από συμφωνία με τη ρωσική υπηρεσία διαστήματος.
Οι τιμές για το δεκαπενθήμερο ταξίδι είναι μάλλον υψηλές. Τελευταίος επιβάτης της Space Adventures ήταν ο Γκι Λαλιμπέρτ, ιδρυτής του καναδικού τσίρκου Cirque du Soleil, o οποίος λέγεται ότι πλήρωσε πάνω από 35 εκατομμύρια δολάρια για την σπάνια περιπέτεια.
Η Virgin Galactic θα είναι πιο οικονομική με τιμές γύρω στα 200.000 δολάρια για μια σύντομη πτήση σε ύψος περίπου 100 χιλιομέτρων.
Τα ρωσικά Soyuz θα είναι πάντως τα μόνα σκάφη που θα μπορούν να μεταφέρουν πληρώματα στον ISS όταν αποσυρθούν τα διαστημικά λεωφορεία της NASΑ το 2011.
Στο μεταξύ, οι ΗΠΑ θα αναθέσουν μέρος των αποστολών σε ιδιωτικές εταιρείες και θα αναπτύξουν νέο σκάφος, το οποίο όμως δεν αναμένεται να πετάξει πριν από το 2016 το νωρίτερο.
Η Ρωσία χρεώνει τη NASA περίπου 51 εκατομμύρια δολάρια για τη μεταφορά κάθε Αμερικανού αστροναύτη στον ISS. Από το 2013 το εισιτήριο θα αυξηθεί στα 56 εκατομμύρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: