Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009

Δήλωση υποψηφίου βουλευτή ΠΑΣΟΚ Πιερίας Θ.Παυλίδη

ΤΕΤΑΡΤΗ 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2009 - ΠΗΓΗ

« Είναι μεγάλη τιμή για μένα η επιλογή μου στη στελέχωση του ψηφοδελτίου της νίκης, του δυναμικού ψηφοδελτίου του Π.Α.Σ.Ο.Κ στην Πιερία. Αισθάνομαι την ανάγκη να δηλώσω ότι είμαι έτοιμος, μετά από μια μακρά πορεία στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Τοπική Αυτοδιοίκηση, να παλέψω και να αγωνιστώ για τον τόπο μου, για την Πιερία, από τα έδρανα του Κοινοβουλίου.
Πιστεύω ότι οι Πιεριείς θα αξιολογήσουν και θα στηρίξουν το ψηφοδέλτιο νίκης του Π.Α.Σ.Ο.Κ με τους αξιόλογους συνυποψηφίους μου, ώστε να σταματήσει η πτωτική πορεία της χώρας μας, να αναταθεί και να ανακάμψει, για να βγει από το τέλμα των τελευταίων χρόνων.
Ευχαριστώ θερμά όλους όσους με τίμησαν παλαιότερα με την ψήφο τους και με εμπιστεύτηκαν να αγωνιστώ για την αυτοδιοίκηση. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω εκ των προτέρων μέσα από την ψυχή μου, όλους όσους επιθυμούν να με στηρίξουν στον καινούργιο μου αγώνα και να με επιλέξουν μέσα από τους αξιόλογους συνυποψηφίους του ψηφοδελτίου της νίκης του Π.Α.Σ.Ο.Κ.
Έχω πλήρη επίγνωση τω ευθυνών που απορρέουν από την υποψηφιότητα μου αυτή, και δηλώνω ότι έχω τη δύναμη και τη διάθεση να δουλέψω σκληρά και να συμβάλλω στην επίλυση των προβλημάτων του νομού μας. Επίσης δεσμεύομαι και σας υπόσχομαι να μην διαψεύσω την εμπιστοσύνη που θα μου δείξετε με την ψήφο σας».
ΚΡΑΧΤΗΣ (kraxtis-gr.blogspot.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια: