Σάββατο 4 Ιουλίου 2009

Προβάρει τα πράσινα

ΣΑΒΒΑΤΟ| 4/7/2009 - ΠΗΓΗ ΕΔΩ!!

Αίσια κατάληξη είχε τελικά η συνάντηση του Κώστα Αντωνίου με τον μάνατζερ του Ματίας Μπιέρσμιρ, Μάρτιν Νταλίν, την Παρασκευή (3/7) το βράδυ, καθώς ο διευθυντής ποδοσφαίρου των πρασίνων ήρθε σε κατ` αρχήν συμφωνία για την απόκτηση του παίκτη.

Νταλίν και Αντωνίου έδωσαν τα χέρια για συμβόλαιο τετραετούς διάρκειας για τον Μπιέρσμιρ, ο οποίος θα αμείβεται ετησίως με 500.000 ευρώ. Αυτό που μένει να ξεκαθαρίσει είναι αν η συμφωνία θα ενεργοποιηθεί από τον Ιανουάριο, οπότε και ο παίκτης μένει ελεύθερος από την Γκέτεμποργκ, ή αν ο Παναθηναϊκός θα δώσει χρήματα στη σουηδική ομάδα για να αποκτήσει τον παίκτη από τώρα. Πληροφορίες αναφέρουν οτι στο τριφύλλι προτίθενται να δώσουν ένα ποσό της τάξης των περίπου 400.000 ευρώ στην Γκέτεμποργκ.

Τη συμφωνία επιβεβαίωσε ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής με δηλώσεις του στην εφημερίδα "Sportday". Aναλυτικά οι δηλώσεις του παίκτη:

Ματίας, καλορίζικος. Τα μάθαμε τα νέα...

- Πότε προλάβατε και τα μάθατε; Ευχαριστώ. Εδώ και καιρό από τότε που ο Παναθηναϊκός εκδήλωσε ενδιαφέρον για μένα μιλάω τρεις και τέσσερις φορές την ημέρα με τον μάνατζέρ μου. Η συμφωνία για μένα ποτέ δεν ήταν ζήτημα, διότι εγώ ήμουν ξεκάθαρος ότι θα έρθω στον Παναθηναϊκό. Το θέμα είναι πότε θα ερχόμουν στην Αθήνα. Ο μάνατζέρ μου, μου είπε ότι το πιθανότερο είναι να έρθω τον Ιανουάριο.

Εσύ τι πιστεύεις;

- Εγώ πιστεύω ότι σε λίγες ημέρες θα αλλάξουν τα δεδομένα και θα έρθω τώρα.

Τι ξέρεις για τον Παναθηναϊκό;

- Ξέρω τα πάντα, έχω ενημερωθεί για τον σύλλογο που είναι πασίγνωστος στη Σουηδία. Μίλησα και με τον Νίλσον και μου είπε τα καλύτερα για την ομάδα. Μου είπε οτι έχει φανατικούς οπαδούς. Γουστάρω να παίζω για τρελούς οπαδούς και ανυπομονώ να έρθει η ώρα να παίξω για αυτούς. Ο Παναθηναϊκός είναι τεράστιο κλαμπ και δεν είχα τον παραμικρό ενδοιασμό.

Το ξέρεις οτι εισηγήθηκε για σένα ο Χένρικσεν;

- Το έχω ακούσει και είναι τιμή για μένα. Με παρακολούθησαν αρκετές φορές οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού.

ΚΡΑΧΤΗΣ (kraxtis-gr.blogspot.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια: